Meiden, ook ik wou graag bij jullie op de bank!!!! Hebben gisteren één TP van 2 prachtige emmy's in Düsseldorf gehad!!! Mag 24e bloedprikken en krijd de 26e de uitslag ervan!!!
HYPO, MORGEN TESTEN!!!!!!!!! SPANNEND, IK DUIMMMMMMMMMM MMMMMMMMMMMMMMMMMMMM!!!! Dikke knufffff Sabrien
Bedankt lieve meiden voor het duimen; ik heb goede hoop! Nog ff lekker Grey's kijken (opgenomen) en dan lekker op tijd erin; want ik zal morgen wel vroeg wakker zijn! xxx hypo
Hypo ook hier duimen!!! duimen!! duimen!! Sabrien mag zaterdag testen maar voelde vandaag de ongipijn en wordt alleen meer!!!! ben niet zo positief meer dat het gelukt is dan valt de teleurstelling alleen maar mee!!! Lisa hoe is het met jouw meid??? Stef welkom op het wachtbankjezal duimen voor jullie emmy's!!! Bright dank je wel meid!! dikke knuffel voor de dames!!!
Helaas!!!!!! het is niet gelukt! Negatief. Het is ff heel moeilijk nu. Zie t allemaal ff niet meer zitten. Morgen test ik nog een keertje, omdat dat de officiele testdag was volgens de papieren, maar we hebben geen hoop meer. (vandaag was al 2 weken na tp) xxx hypo
Sabje, ik hoop echt dat die ongi pijn niet van de ongi is maar van een mooi innestellend wondertje!!!! Ik duim keihard verder (heb echt de blaren op mijn vingers ervan hihi). Hypo, nee meisssssssssss . Ik had zo'n goed gevoel bij jou, wat ontzettend verdrietig. Ik snap heel goed dat je het niet meer ziet zitten. Geef toe aan je gevoel en zorg goed voor jezelf. Probeer positief te blijven hoe moeilijk dat ook is! Geef niet op!!!!!!!!!!!!!!Schreeuw, huil, schop overal tegen aan doe nu waar jij je goed bij voelt. We weten allemaal dat dit een ontzettende tegenslag is. Ik denk aan je! Dikke knufffffffffffffffff
Hi Lady's hier gaat het nog steeds goed!! geen ongi wel de pijn ik hoop zo dat het normaal is!!!nog 2 nachtjes slapenwordt helemaal gek Sabrien hoe is het met je? heb je al nieuwe afspraken of wordt de volgende poging volgend jaar? nog een vraag is dit je 4e icsi of je 4e tp? bedankt voor het duimen meid nog ff spannend!!! liefs sabje
Hey meiden, Wil nog even zeggen dat ik een kaarsje aansteek voor jullie vanavond!!!!!!!!! Ik hoop dit weekend alleen maar goede berichten te zien! Sabje, spannend meis. Het wel of niet hebben van krampen heeft echt niets te zeggen. Pfffffff het is echt afwachten geblazen he! Ik duimmmmmm. Dit was onze 4e ICSI poging. Met de cryo's kunnen we misschien eind dit jaar nog starten, maar dat ligt eraan wanneer ik dan ongesteld wordt en of ze plaats hebben i.v.m de feestdagen! Ik vind het niet erg even rust vind ik ook wel heerlijk. Lekker even genieten van de feestdagen en alles eromheen. Ik duim. Knuffffff
@Hypo, sterkte meid!!!! @Sabje, zoals Sabrien al zei het hoeft niets te betekenen. Blijf moed houden....wij duimen voor je! @Sabrien, ik hoop dat je eind dit jaar kunt beginnen en dat ze gewoon plaats voor jullie hebben.
Sabrien dank je wel meid lief!!! Stef je mag volgende week testen kom je de wachtweken door??? gaat alles goed??? Meiden nog 1 nachtje slapen wordt helemaal gek!!!! liefs sabje
Sabje, wat ontzettend knap dat je het gewoon volhoudt! Ik duim heel hard voor je?! We zijn toe aan positief nieuws! Liefs
Meiden hier positief getest!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!ik kan het gewoon niet geloof werd gelijk 2 streepjes de eerste keer in 3 jaar dat ik zo positief test Whaaaaaaaaaaaaaa en nu en nu???mannetje wil vanmiddag nog een keer testen dubbel chekken maar voor mij is dit al een overwinning!!!!!!!!!! liefs sabje
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! SABJE!!!!! Van harte gefeliciteerd!!!! Super super super super!!!!!! Eindelijk een super stoere chick die zwanger is!!!!!!! Whoehoe!!!! En wat een knaltest zeg! Ik zou zeggen, pak het lijstje erbij, zet je onder zwanger en zoek een mooie banner uit!!!! Wat zul jij hyper zijn! Nogmaals gefeliciteerd, ook voor hubby!!! Knuffel van Loesie