HAHAHA ik zou de kerstboom verder optuigen....heb nu een mooie witte nepperd staan met alleen lichtjes erin en de versieringen liggen op de grond erbij HAHAHAHA... blijf maar naar de test kijken...
Whieeeeeeeeeeeeeeeeee, dat is echt een VETTE streep!!! (gelukkig, hoef ik m'n schoen niet op te eten ) Dolfijntje, laat die versiering maar lekker liggen. Het is een bijzondere avond!!! Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bedankt allemaal! hihihi ik blijf ernaar kijken, de streep blijft staan! De banner lukt niet en ik kan me niet focussen op de series die ik altijd kijk....ben wel begonnen met de boom! Het lukt niet met de banner....had ik vorige keer ook steeds, werd er gek van!! Probeer het morgen maar nog een keer.....
Sikki, ik zal je nooit je schoen op laten eten HAHAHAHAHA.... Sorry dat ik tig keer reageer.....maarja ben ook zo overrompeld, loop al een paar dagen mijn vriend gek te maken. Hopend dat ie dan zegt, dan ga je toch testen. HIHIHI dan doe je het zonder te zeggen en is het positief...zo gek....
Gefeliciteerd meid!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! spannend allemaal he geniet er lekker van! wanneer heb je je 1e echo
Oooh meiden, ik hou het nu al niet meer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Die enorme zenuwen kunnen toch nooit bevordelijk zijn?!?!?!?! Nog 8 dagen te gaan!
Dolfijntje, GEFELICITEERD met de mooie positieve test!!!!!!!!!!!!!!!!!! Op naar een mooie echo! Sikki, Sterkte nog meis die laatste 8 dgn. Vreselijk he? Hou je taai! Ik denk aan je en duim!!!!!!!!! Knufffff
@sikki die zenuwen hey. maar we zijn weer een dagje verder meid. de tijd gaat niet snel he. word er ook simpel van. dolfijntje ben je al een beetje bekomen van het geweldige nieuws ....
dolfijntje ben je al een beetje bekomen van het geweldige nieuws ....[/QUOTE] bedoel eigenlijk of je al een beetje kan wennen aan het idee van zwanger zijn.... nogmaals van harte.....
Hoi meiden, bedankt voor de felicitaties! Ik lag gisteravond, te stuiteren in bed, mijn vriend moest lachen. Lag maar te tetteren hahaha over vanalles en nog wat. Vind het nog steeds een heeeeeel gek idee, zit nog steeds op de roze wolk. Ik wil het van de daken schreeuwen, iedereen vertellen hihihi veel mensen weten waar wij mee bezig zijn, dus ze gaan het toch wel vragen... Oh ik moet ff aardappels schillen....8)
Goed zo!!! Blauw zullen die duimen van je worden! Enne, nu moet je jezelf wel even zwanger zetten op je gemaakte lijstje he. Ben je onze aanvoerder!
hihihi moest em ff zoeken, maar bedankt for reminding TESTERS DECEMBER MaaikEmile - testen 16-12 Meriam22 - testen 16-12 Sikki - testen 17-12 Zwanger: Dolfijntje74 - ZWANGER!!! zoiets?
hey meiden, het topic stond op de 2e pagina dat kan niet hey hoe is het met alle meiden?? hier alles redelijk heb alleen veel last van krampen pff wat kan dat nou weer zijn. wachten wachten wachten.... word er simpel van!!!
Ik ben al helemaal dolgedraaid! Aan het eind van de wachtweken kun je mij opvegen en afvoeren Brrrrrrrrrr, vandaag voor het eerst een zeurende buik. Je weet wel, zo'n ongi naderende...
hey sikki, dat heb ik dus ook maar heb ik de vorige keer niet gehad. maar wat voor teken is dat?? weet jij het?
Ik had dat ook steeds en werd gaandeweg ook steeds sneller moe! Ik voelde steeds mijn buik, ook in mijn liezen! Mijn tepels deden nog zeer van de hormonen, maar de laatste dagen voor t testen werden mijn borsten steeds gevoeliger! Ik blijf voor jullie duimen, die krampen klinken wel positief nog ff volhouden ik denk aan jullie