Hoe ik me voel.....ik voel me zwanger Voordat we wisten of er wel bevruchting was zei ik al "als de bevruchting lukt dan ben ik niet bang dat ik niet zwanger raak" en toen bleken we dus ook nog eens 2 topembryo's te hebben! Sinds ik vanmorgen die test heb gedaan, heb ik al heel de tijd last van gevoelige tepels Pffff....wie slaat me effe knockout tot vrijdag
@ Marooz...hartelijk gefeliciteerd. *Pakt knuppel en haalt uit* hihihi. @ Ginny......wat vervelend hè dat wachten. Hopenlijk heb je vrijdag een knalpositieve test in handen. De rest veel succes van de week. We zitten allemaal wel erg dicht bij elkaar. Pffff......wacht wacht wacht......AAAArrgghhh. Kan iemand mij ook even knock out slaan.
hey meiden hier nog niet veel verandering temp wil niet stijgen dus verwacht mn duivels ook wel 1 deze dagen we blijven rustig afwachen Ginny lees ik nou dat jij ook een test hebt gedaan ? Marooz super hoor meid
@ Marooz, van harte! @ Ginny: nog even wachten tot vrijdag en dan hopelijk een superpositieve test. Hier is nog alles vrij rustig. Ben wel sinds een paar dagen erg moe en heb een onrustig gevoel in mijn buik. Af en toe vlagen van misselijkheid en steeds zo'n hongergevoel. Maar goed, ik weet uit ervaring dat mijn lichaam mij erg goed voor de gek kan houden. Ik probeer er niet te veel van te hopen en wacht maar af tot zaterdag (moeilijk, moeilijk, moeilijk....zucht ) Enne... als jullie toch bezig zijn, geef mij dan ook gelijk een mep met die knuppel
Meiden ik ben echt zwanger, vanmiddag bij thuiskomst CB digitaal gedaan, en daarverscheen na 30 sec (super snel) al het woordjes ZWANGER! Ik leef even helemaal in een roes! Vanavond mijn ouders vertellen... en zo hard duimen dat het blijft zitten! Ik ga keihard duimen meiden dat jullie me snel mogen volgen! Mijn klachtjes zijn so miniem, pas nu achteraf denk ik, ja heb wel gevoelige borsten, en zeker ineens meer eetlust nadat ik heel misselijk geweest ben, ook wel veel plassen sinds twee dagen.. maar ja ik had het echt niet verwacht! hahah
Hoi hoi dames, Hier ben ik weer, morgen even bloed prikken om prog-waarde te bepalen. Vanochtend urine afgeleverd was geen blaasontsteking gelukkig. Marooooooooooooooooooooooooooooz, gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerd meid. Hopelijk mag je het voldragen. Aan allen die nog moeten wachten een *knock out* tot jullie testdag hahaha. Hier gaan de vreetbuien, plassen, vermoeidheid en steken nog steeds door en de temp is nog steeds hoog. We zien wel wat er morgen uit de bloedtest komt.... Liefs
Het Wachtbankje - Hou je goed vast!!! Testdatum Augustus 16: Elisa (2e IUI) 21: Marion1971 (ICSI) 22: Ginny (ICSI) 22: Danjo (IUI) 22: Marooz (IUI) 23: Miepje1 (IUI) 23: Winnie Pooh (Clomid) 26: Brenda77 (Cryo) 28: Inkie73 (IUI) 29: Hope ( ICSI) 31: Roosje (IUI) September 04: Belle (ZI-D) Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de
Ik heb de lijst maar weer even opgehaald, zodat ik kan zien wanneer jullie mogen testen. Ten eerste Marooz: Gefeliciteerd ! Wat gewelidig he? Marion, succes met vandaa testen. En Ginny, foei eerder gestest [-X , dat kan niet he Ik hoop echt dat er morgen 2 vette strepen staan. Oja, en als er toch iemand met de knuppel langsgaat. Kan iemand mij ook knock out slaan? Ik moet zeggen vandaag ben ik wel weer met een positief gevoel opgestaan, maar gister had ik het weer zwaar, en dan ben ik pas aan het begin van mijn wachtdagen. Komend weekend gelukki genoeg afleiding. We gaan stappen enz. in Scheveningen met wat vrienden. Vanaf maandag t/m vrijdag morgen mag iemand me knock out slaan Iedereen weer veel succes. Liefs hope
Marooz Gisteren helemaal vergeten Maar natuurlijk van harte gefeliciteerd met je zwangerschap en geniet ervan meid! Marion Heb je al getest vandaag? En en en? Hope BAMMMM *ik heb je knockout geslagen* Hahaha nee hoor...al zou het soms wel makkelijk zijn Idd zoveel mogelijk afleiding zoeken, dat werkt het beste! Hoe voel je je verder? De rest van de meiden Hoe gaat het met jullie? Voor mij nog 1 dagje wachten....gelukkig zit het er bijna op! Na mijn domme actie van gisteren, heb ik gelukkig nog steeds een goed gevoel. De signalen die mijn lichaam me geven, zeggen dat ik zwanger ben...dus ik hoop dat mijn gevoel me niet in de steek laat. Morgen weet ik het [-o< [-o< [-o<
Marion? en? Ginny spannend! ik hoop het zo, kom je me vergezellen?... please? Hope ik ga duimen meis! De rets van de dames! Broeden die babyá ik ga jullie allemaal HCG strooien, als ik zelf het gevoel heb dat ik wat kan missen hihi
Hoi hoi lady's Marooz, hoe voel je je? Ginny en Danjo, ik hoop op een positieve test morgen voor jullie. Hope, afleiding is beter dan knock out worden geslagen hahaha. All, dikke knuff van me. Vandaag is mijn temp met 0.2 gestegen dus ik sta nu op 38.0 hahah, dus meiden met een tempdaling ik doneer wel even. Zometeen naar het ziekenhuis prog-waarde prikken, ben benieuwd of ik uberhaupt wel een eisprong heb gehad aangezien mijn tempkaartje deze maand op hol is geslagen.
Nou hier ga ik nergens meer vanit temp i sverder gezakt Op na een nieuwe ronde ..Marooz als dan raak is blijf k in mei ( mn uitgerekende datum nogwel van mn eerste zwangerschap)
Shit danjo! Das wel naar! Maar die uitgerekende datum moet geluk geven, en hoop echt dat je me gaat vergezellen in mei! Anders blijf ik hier gewoon hangen haha als jullie dat goed vinden iig... :-s
Ben vanmorgen in het ziekenhuis geweest, en bloed geprikt vanmiddag weet ik het... O wat ben ik zenuwachtig zeg bah, dit is echt niet leuk....
wat spannend hier zeg meiden ik duim voor jullie! hopelijk mag ik me over een paar weken ook toevoegen hier aan de lijst
Ohh marion wat spannend! Dat je gene test gedaan hebt! Ik was 2dagen te vroeg met testen *bloos* heb niet zo'n best geduld... lol! Ik duim meis!
Spannend meis, wanneer mag je bellen? vanmiddag?... Mijn duimen blijven draaien! hoe voel je je verder?