Het Wachtbankje Topic

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Mama2bee, 5 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dolfijntje74

Dolfijntje74 Actief lid

26 mrt 2009
    216
    0
    0
    Ohnee Sikki, wat balen! Ik hoop dat het niet verder doorzet!

Dikke digiknuf

2. MaaikEmile

MaaikEmile Bekend lid

18 jan 2008
    528
    0
    0
    Den Haag
    Hoi meriam, hoe is het met je? ik zie dat je op dezelfde dag als mij mag testen, spannend! al enige bijzondere symptonen gehad?

Liefs Maaike

3. Meriam22

Meriam22 Bekend lid

5 feb 2008
    790
    0
    0
    hey maaikemiel,

ja heb ik wel gehad en nog wel een beetje. maar heb vandaag 2 kleine vlekjes bruinverlies dus zie het somber in. ik denk dat ik gewoon ongesteld ga worden de vraag is alleen nog wanneer.
    hoe is het verder bij jou?

4. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Meiden, hier heeft het nog niet doorgezet.
    Na gistermorgen nog geen nieuw rood gesignaleerd.
    Zegt niets, want dat heb ik wel vaker voordat ik ongi wordt.
    Maar ja, ik heb toch nog hoop he...
    Ben al weer 3x naar de wc geweest om te checken, maar nog steeds niet.
    Pffffffff, dit is echt killing!!!!!!!!!!!

Meriam, bruine vlekjes is niet erg meid!
    Dat is oud bloed en betekend echt nog NIETS!

5. MaaikEmile

MaaikEmile Bekend lid

18 jan 2008
    528
    0
    0
    Den Haag
    blijf duimen voor je. Ik sluit me aan bij jou, heb ook sterk het idee dat ik ongi ga worden. Werd wakker met ongi krampen..

6. Meriam22

Meriam22 Bekend lid

5 feb 2008
    790
    0
    0
    hey meiden,

hoe is het allemaal met jullie?

hier gaat het niet zo. ben gisteren ongesteld geworden. en het gebeurde toen vrienden van ons net kwamen vertellen dat ze zwanger waren ... het was echt gewoon k*t.
    heb vandaag het ziekenhuis gebeld en nu hebben we in januari een tp mits de cryo's het ontdooien overleven maar toen kreeg ik dus nog wat te horen. in het erasmus is een beleid dat je bij de 1e 2 pogingen maar 1 embryo mag laten terug plaatsen maar wat blijkt nu dat geld dus niet voor cryo die keuze mag je ten alle tijde zelf maken.. toen ben ik echt door het lint gegaan want wat blijkt bij de 1e poging hadden we 2 cryo's en die hadden de ontdooing beide overleeft maar toch is er maar 1 terug gezet. dus gewoon een gemiste kans. zegt die secretaresse nog van ja maar er staat met rode letters bij dat er maar 1 terug geplaatst mag worden en dat staat er alleen bij als er een medische indicatie is dus met andere woorden misschien is er ook wel iets mis met mij nu. terwijl er altijd word gezegd dat alles er zo perfect uitziet bij mij van binnen.. volgende week hebben we een afspraak in het ziekenhuis om dingen door te spreken.. we zijn er even helemaal klaar mee nu.

7. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Hier ook weer rood gesignaleerd.
    Ben van ellende maar naar huis gegaan en heb er net ook even een testje tegenaan gegooid. Maar die blijft maagdelijk wit...
    Game over dus :(

Meriam, dikke knuffel voor jou meid!
    Het is gewoon kl*te zo vlak voor de kerst.

8. MaaikEmile

MaaikEmile Bekend lid

18 jan 2008
    528
    0
    0
    Den Haag
  9. Dolfijntje74

Dolfijntje74 Actief lid

26 mrt 2009
    216
    0
    0
    :(Sterkte en dikke digiknuf

10. Meriam22

Meriam22 Bekend lid

5 feb 2008
    790
    0
    0
    meiden schiet mij maar lek even ontzettend ego ik weet het sorry alvast. ik kom net van de wc en ik zeg tegen me ventje van nou wat gek ik ben helemaal niet meer ongesteld. normaal even heel onsmakelijk gaan de sluizen vrijwel meteen open. dus ik loop naar de keuken waar de test ligt die ik vanmiddag heb gedaan en wat blijkt er staat een streep... nou ik werd en word gek wat is er aan de hand kan je posi testen van de bolletjes of een miskraam alweer. ik had mezelf al helemaal afgeschreven. pffff ik weet het nu ook niet meer.. iemand helppppp

11. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Nou Meriam, ik zeur ff met je mee.
    Het heeft nog steeds niet doorgezet en ik heb er dus vanochtend toch even een testje tegen aan gegooid.
    En ben ik nu gek of zie ik een heel licht streepje?!?!?!
    Kijk ff in m'n fotoalbum. In het echt natuurlijk veeeeeeeeeeeeel donkerder ;)

Dus ik denk nu ook. Heeft er zich wel iets ingenesteld en is het nu weer aan het loslaten?
    Morgenochtend maar weer een testje en dan kijken of het streepje donkerder is geworden of niet...

12. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Sikki en Meriam, pfffffff wat een onzekerheid!

Sikki, heb even in je album gespiekt maarrrrr, ik zie het ook!!!!! Wat is dit voor een merk? Zou je niet een kruidvattest doen 2 voor 5 euri? Heb daar veel goede dingen over gehoord. Hoeveel dgn na de TP zit je vandaag? AHHHHHH SPANNEND!!!!!

13. Annerie

Annerie Bekend lid

22 jul 2006
    925
    0
    0
    Heej Sikki * breek in *... heb even naar je test gekeken, maar ik zie een streep hoor! Weliswaar een hele lichte, maar het is wel een streep... moeilijk he, dit afwachten.

Hier ook iets geks, ik had 2 dagen geleden ongsteld moeten worden maar er gebeurt maar niets. Dit is killing. Na 4 jaar proberen, 3 ICSI's, 1 miskraam,veel bloed zweet en tranen opeens niet ongesteld????? Zondag getest maar negatief, ik leef in een roes van 'wel niet wel niet' ik snap er niks meer van, ben altijd op tijd. Heb ook al 7 dagen last van een trekkerig gevoel onderin mijn buik....... ik word gek hoor.

Dit kan toch niet met zaadjes varierend van 400.000 tot 4 miljoen????

14. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Dit is een Predictor test.
    Vandaag 14 dagen na punctie en 12 dagen na tp.
    Dus dat maakt me wel heel onzeker. Als het goed zou zitten, dan zou het toch al wel iets duidelijker moeten zijn.

Annerie, zou best kunnen hoor. Er is immers maar 1 zaadje nodig ;)
    Enne, ik heb wel eens sterkere verhalen gehoord.
    En dat trekkerige gevoel herken ik ook wel een beetje. Heb geen menstruatie buikpijn meer, maar wel een trekkerig gevoel in de schaamstreek en liezen. Niet veel, maar af en toe.
    Oh meis, ik gun het je zo ontzettend!!!!!!!!

Pffffff, dit is echt het zwaarste van de hele behandeling.
    Wel/niet/wel/niet..................

15. Meriam22

Meriam22 Bekend lid

5 feb 2008
    790
    0
    0
    @sikki meid ik zie ook een streep hoor. en het kan zijn dat ie de komende dagen dikker word de streep..
    ik heb de foto's van mijn testen van vandaag in mijn album gezet maar wilde zekerheid dus heb een cb test gehaald en die zei ook 1-2 weken.. maar toch klinkt zeikerig maar vorige keer was ik maar 1 dag overtijd en ongesteld dus heb nu zoiets van eerst morgen afwachten dan zien we wel weer verder.

16. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Meriam, volgens mij ben je harstikke zwanger hoor meid!
    Alvast een voorzichtige felicitatie!

Hier is het volgens mij vals alarm.
    Zojuist een KV test gedaan en die was gewoon negatief.
    Nooit geweten dat Predictor testen vals positief kunnen geven.
    Heb ik eens een (soort van) positieve test in handen, blijkt het zo onbetrouwbaar als ik weet niet wat te zijn!
    Pfff, ben er wel weer klaar mee.
    Mocht die ongi vandaag nog niet enorm losbreken, dan zal ik morgenochtend wel nog 1 laatste testje doen (om het af te leren ;))

17. Annerie

Annerie Bekend lid

22 jul 2006
    925
    0
    0
    He gatsie Sikki, zoooo balen voor jou. Als ik het iemand gun ben jij het zeker, na al die ICSI's.....

18. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Thanks Annerie, ik gun het jou ook zo!!!

Toch heel vreemd. Op de een of andere manier zit ik in de ontkenningsfase. Ik kan gewoon niet accepteren dat het niet gelukt is! Ben er verder wel heel rustig onder.
    Nooit gedacht dat ik op dit punt zou belanden. Zoveel ICSI's en geen positief resultaat...
    Gelukkig nog wel 4 cryo's, maar daar heb ik niet direct heel veel vertrouwen in. Waarom zouden zoveel verse emmy's niet blijven zitten en een diepvriesje straks wel?

19. MaaikEmile

MaaikEmile Bekend lid

18 jan 2008
    528
    0
    0
    Den Haag
    jullie maken t wel spannend!!!!! ik duim voor jullie dat t echt gelukt is!

hier nog geen ongi te bekennen...

20. Dolfijntje74

Dolfijntje74 Actief lid

26 mrt 2009
    216
    0
    0
    Meriam, heb ook ff gekeken, je bent echt wel zwanger!! Gefeliciteerd! Geniet ervan meid!

Sikki, na 2 a 3 dagen is de HCG verdubbelt! Heb je al een nieuwe test gedaan? Wie weet zijn die yeti's uitgerust van hun winterslaap en zullen ze zich heerlijk in jouw buik nestelen!
    Ik blijf voor jullie duimen!

MaaikEmile, nog enig nieuws!???

Deel Deze Pagina