Dolfijntje, helaas hebben we je niet mogen volgen Dus onze Yeti's zullen we in het nieuwe jaar maar eens snel uit die winterslaap halen!
hey meiden, ik mag weer op het bankje, ondanks we aan geheelonthouding moesten doen met 4 eitjes....we hebben toen echter ook moeten klussen voor de samenlevingstest, de dag ervoor had ik 1 mooi eitje, en die ochtend erna 4 mooie eitjes.... we hebben die dag en daarna dus gewoon geklust....had die dag erna mijn eisprong...... laten we hopen dat gewoon 1 eitje bevrucht is, en blijft plakken, anders start ik in het nieuwe jaar met spuiten....
Sikki, echt ontzettend verdrietig dat het niet gelukt is . Wij hebben ook nog 4 captain iglo's en die gaan we begin volgend jaar inderdaad maar eens uit hun winterslaap halen en dan zorgen we dat 1 of 2 van die lieve cryotjes voor altijd bij ons blijven! Dikke knufffff Wij zitten op dit moment echt in hetzelfde schuitjes. 4 ICSI's mislukt en nog 4 cryotjes te gaan. Hopelijk volgend jaar samen zwanger !!!!!! Meriam, hoop dat je snel zekerheid hebt! Luukske, succes deze killing wachtweten met hopelijk een mooie positieve test!!
Sikki ik duim dat de yeti's goed uitgerust zijn en dat ze hun werk goed doen! Luukske ook voor jou duim ik voor een positieve test! Dat wachten is echt killing, misschien dat de feestdagen voor leuke afleiding zorgen
@dolfijntje; beetje late reactie van mij maar onze 3e IUI is helaas mislukt. Volgend jaar hopelijk een vruchtbaar jaar! iedereen op t wachtbankje succes!
Ik wens iedereen een zorgeloze en liefdevolle kerst! En op naar een TOPJAAR!! 2010....mijn duimen draaien in ieder geval overuren, de rook komt er vanaf hihhi dikke knuffel
Luukske, ik ken je niet maar VAN HARTE!!!! Wat een superjaarwisseling wordt dit voor jullie!!!! En nu maar afwachten hoeveel kindjes lees ik in je onderschrift! Spannend hoor, hopelijk ziet alles er goed uit! Liefs Loesie
Wat is dit nu? Ligt het wachtbankjetopic stil????? *weh weh weh* Nou ja, ik plof er iig op na de tp van onze enige cryo uit ICSI 1. Ploft er iemand mee????
Ik kan nog niet 'ploffen'.. maar wacht gezellig met je mee. Ik wacht op een gesprek.. maar hoef niet heel lang meer te wachten, is morgen nl. al
Hey Hypo Ik plof naast je, afgelopen zaterdag 2 goede emmy's (dus niet top) teruggeplaatst gekregen, dus nu is het duimen maar dat er iig één lekker blijft zitten... groetjes!
Dankjewel Sass! 3 x is scheepsrecht hopelijk. Ze mógen alletwee blijven, maar 1 'hanger' is echt al prima Zijn jullie onder behandeling of probeer je van nature al zo lang?
Maria: Hoeveel dagen na de tp mag jij testen? Bij ons zeggen ze 15 dagen, maar ik hoor overal korter. Onze emmy was helaas van C-kwaliteit, maar goed, we wachten t gewoon af!
O hypo ook geen topper dus? Bah balen he? Maar het wil schijnbaar niks zeggen, laten we maar hopen dat jouw ctje en onze 2 btjes zich daar niks van aantrekken, in de usa is b en c toch nog steeds een voldoende en daar ging ik op het vwo altijd voor, een voldoende en geen 10 want dat was genoeg! hahaha Officieel mag ik 25-1 pas bloed laten testen (dus 15 dagen na TP), maar ik denk dat ik eerder (eind volgende week) een thuistestje ga doen...brrr spannend. hoe voel jij je? ben je gespannen of valt het nog mee? Na een mislukte poging ben je volgens mij vaak nog wat voorzichtiger, je bent al een keer zo teleurgesteld.
Hoi Maria, Ja, klopt...ik ben wel voorzichtiger geworden hoor, zeker na de eerste poging die mislukte (met een topembryo nota bene!). Ik ben er echt niet constant mee bezig, kan t redelijk van me afzetten. Maar goed, t is nu de eerste week he, dan valt t nog wel mee. Heb ook weinig last van de utrogestanbolletjes. Nog geen klachten. Vorige keer had ik wel echt pijnlijke borsten e.d. Ik slaap alleen niet zo goed; ik word vroeg wakker en dan lig ik maar te draaien in een soort halfslaap. Misschien is dat een reactie op de progynova. Ik zit heel erg te twijfelen over het vroeger testen; ik vind t zo'n risico. Als je dan negatief test weet je eigenlijk nog niets. Maar ja, ik kijk volgende week wel wat ik zelf vind/denk/voel. Hoe is t met jou dan?