Nee, ook helaas daarvan zo'n 2 jaar een heel ziekenhuis verhaal.. Poeh het is al half twaalf... ga m'n bedje opzoeken! volgende krabbel wordt langer! Weltrusten..
Ik herken dat gevoel Hypo, ben bang om te testen aan de andere kant wil ik niet de klap krijgen na de bloedtest, ach ja ik weet het ook nog niet, ik zal toch so wie so nog een paar dagen geduld moeten hebben en voor mij is de eerste week ook altijd de rustige week, die tweede week is killing! Vandaag als afleiding gewinkeld in Den Bosch en dat was gezellig en een goede afwisseling op Breda (waar ik woon) De Utrogestan heeft op mij weinig invloed behalve erg moe en gevoelige boobies, verder geen 'verschijnselen' nu op de 8ste dag na TP, lijkt me ook nog wat vroeg toch? Ik zou wel willen dat het een week later was en ik wist waar ik aan toe was...pfff
Hey Meiden, Goed nieuws: ik ben zwanger! Weliswaar nog heel pril, maar toch....ben een beetje overrompeld en voorzichtig blij! Hypo hoe voel jij je?
Hoi Maria, Wat een super nieuws zeg! Gefeliciteerd! Heb je vandaag getest? Dat is dus 11 dagen na de tp? Met mij gaat t wel goed. Ik heb een raar gevoel in mijn onderbuik. Ik weet niet wat ik ervan moet denken. Aan de ene kant ben ik hoopvol omdat ik dat voel, aan de andere kant probeer ik voorzichtig te zijn met hoop. Mijn darmen werken nl ook niet altijd even goed mee, dus misschien dat ik dat voel. Het voelt heel strak aan, alsof ik een veel te strakke broek aan heb. Dit gevoel ken ik niet, dus....... We wachten t maar gewoon af. Welke test heb jij gebruikt? Ik hoor veel dames over een kruidvat 2 voor 5 test. xxx hypo
Al met al waren er idd bij mij ook wel wat signalen maar door al die hormonen weet je niet wat echt is he? Ik heb ook kruidvat 2 voor 5 gehaald en net een cb digitaal voor komend weekeinde voor de woorden 'zwanger'. Wat ik voelde was; vlagen van duizeligheid/zweverigheid en misselijkheid, beetje raar gevoel in mijn buik (en ook veel geborrel) en veel last van mijn maag (zuur), maar ik was al met al toch ontzettend verbaasd dat ie positief was hoor! Oh hypo ik hoop zo dat het ook bij jullie gaat lukken! Je loopt 4 daagjes op mij achter dus zondag zou je meer kunnen weten....oei wat spannend. En Sass bij jou al bekend wanneer wat nu?