vanmiddag mag ik bellen voel me verder goed, geen klachten voor aankomende menstruatie, verder ook geen kwaaltjes... we merken het vanmiddag wel....
spannend marion... carulli; wanneer heb je terugplaatsing? zie dat je iig al begonnen bent? Hoe gaat het met je?
Danjo, nieuwe ronden nieuwe kansen. Dit keer moet het wel lukken. Caruli, jij ook suc6 met je IVF. Wanneer tp? Marooz, tuurlijk blijf je hier altijd welkom! Ik be net terug van het ziekenhuis, heb 5 buisjes afgegeven en krijg pas volgende week woensdag uitslag telefonisch. Schiet niet echt op maar goed.
Lieve Dames, Ik sluit me weer aan bij de wachtbank! Is er nog plek? Heb net een mooie cryo teruggeplaatst gekregen en deze gaat blijven zitten hoor....! Nog 14 dagen tot bloedprikken.... X Jille
Helaas mogen wij geen papa en mama worden, wat is alles toch oneerlijk verdeeld. Overal om je heen hoor je dat er kinderen mishandeld worden, of vermoord... En wij die heel veel liefde over hebben mogen niet zwanger worden Vraag niet waar het aan ligt want dat weten we niet.... Ze noemen dit een onbegrepen verminderde onvruchtbaarheid...
Jille, welkom er is nog plek zat! Op naar een positieve test over 2 weken. Marion, balen meid hier een dikke knuff van mij. Ooit komt jullie dag ook, geef het niet op!
Wat vreselijk marion. Wat moet je je klote voelen. Ik heb iets beter nieuws. Vanochtend een test gedaan en die was licht positief. Maar aangezien ik al 5 dagen bruin bloed heb met afvegen zijn ze het ziekenhuis niet echt positief, ik had vanochtend maar weer eens gebeld. Ik moet tot eind volgende week wachten....
Ben bang dat onze 2e IUI mislukt is Had net wat rood bij het plassen. Ook al is het nog niet helemaal game over, ben er toch al erg verdrietig van 4 september gaan we beginnen met ivf. Dan krijgen we alle formulieren en recepten mee en krijgen we een bloedonderzoek. Nu begreep ik van de assistente dat je op de eerste dag van de menstruatie met de pil moet beginnen. Ik kan natuurlijk afwachten tot mijn volgende menstruatie, maar als ik nu ongesteld wordt, zou ik dan ook nu kunnen beginnen? Ik heb namelijk nog wel de pil liggen. Heeft iemand enig idee? Als mijn menstruatie doorzet (hoop het niet ) zal ik morgenvroeg toch maar even weer bellen.
Het Wachtbankje - Hou je goed vast!!! Testdatum Augustus 23: Miepje1 (IUI) 23: Winnie Pooh (Clomid) 26: Brenda77 (Cryo) 28: Inkie73 (IUI) 29: Hope ( ICSI) 31: Roosje (IUI) September 04: Belle (ZI-D) Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de
Miepje, Marion en Ginny, heel veel sterkte, jullie zullen het nodig hebben. Elise voor jou duimen we gewoon nog even door, dat alles goed mag zitten. Ik ben nu het weekend weg met manlief, dus tot zondagavond pas weer. Liefs Hope
Ginny wat kut zeg maar ja ze zeggen ook dat je het 2 dagen later nog eens moet proberen. Hoe vaak hebben vrouwen wel niet laat positief getest. Dikke knuf meid en veel suc6 en sterkte! Hier is mijn temp gestegen naar 37.8 en gisteren vreselijke buikkrampen. De duivels zijn denk ik onderweg. Wel heb ik nog last van vreetbuien, veel plassen, licht in mijn hoofd, en de neiging om over mijn nek te gaan en veeeeeeeeeeeeeeeeeeeel last van vermoeidheid en pijn in onderrug. Maar goed Pregnyl doet wonderen. Afwachten op de duivels....
Jakkes Ginny... maar geen boed... ach je weet hem wel... ik hoop het echt meis.. Roosje gewoon afwachten! Ik d8 ook echt dat ik ongi ging worden, waren toch echt krampjes van iets anders!
Klopt ook wel Marooz, alleen heb ik er geen vertrouwen in en weet bijna zeker dat de duivels eraan komen.