Hè bah! Wat enorm balen zeg, dat de één na de ander van het wachtbankje dondert. Ik word er echt een beetje verdrietig van. Meiden, ook namens mij allemaal een hele dikke knuffel. Ik ben zelf ondertussen ruim een week geleden geïnsemineerd. Ik voel niks, alles houdt zich rustig in mijn buik en ik heb genoeg afleiding. Komend weekend heb ik lekker het hele weekend vrij, samen met mijn lief. Ik denk dat ik maar vast kaartjes ga reserveren voor die nieuwe Batman film. Die draait in de mooiste bioscoop van de stad, dus dat wordt een leuk uitje. Gaan de collega-wachtenden ook nog leuke dingen doen de komende dagen? Belle, houdt het nog wel even vol zo.
He gatver Ginny, wat ontzettend kl...te zeg! Had het zo voor je gehoopt. Ben je inmiddels al ongi of is er nog een klein kansje? Hier zijn de nog niet doorgebroken. Ik hoop zo ontzettend dat dat bloed van gisteravond alles was en dat er voor mij nog een kleine kans is dat het toch gelukt is. Ik ga nergens meer vanuit hoor, maar toch heb ik nog een heeeeeel klein beetje hoop
Vanmorgen een test gedaan, negatief helaas Was natuurlijk wel te verwachten. Hoop dat de nu maar snel gaan doorbreken. We hebben op 4 september de afspraak bij de gyn voor ivf. Bij mijn volgende menstruatie kunnen we dan pas echt beginnen, dus waarschijnlijk gaan we dan eerst nog voor een derde iui poging. Driemaal is scheepsrecht toch? Voor iedereen die nog op het wachtbankje zit: ik hoop dat jullie binnenkort een positief bericht kunnen plaatsen. Voor alle meiden die op zijn naar de volgende ronde: heel veel succes! Liefs miepje
winnie pooh balen zeg, op naar de volgende... Miepje, mag ik vragen waarom je al na 3x IUI naar de IVF gaat? Ik hoop voor je dat het niet nodig zal zijn...
Wij gaan zo snel voor ivf, omdat mijn vriend reuma heeft en niet langer zonder zijn medicijnen kan. Hij heeft inmiddels (na anderhalf jaar zonder medicijnen) zoveel pijn dat hij bijna niet meer normaal kan functioneren. Bij ivf is de kans om zwanger te worden groter dan bij iui en daarom heeft onze gyn ons hiervoor doorverwezen
Ok wat fijn dat je gyn zo meegaand is. Ik hoop voor jullie dat je snel zwanger bent. Reuma is verschrikkelijk en als je dan ook nog geen medicijnen mag slikken, heftig...
Hoi meiden, Zou ik hier op het wachtbankje mogen plaatsnemen? Wij hebben afgelopen woensdag onze 4e IUI gehad, met Clomid en Pregnyl, helaas maar 1 miljoen zaadjes, beetje weinig maar ja. A.s. dinsdag moet ik bloed laten prikken voor Progesteron en maandag 1 september bloed prikken voor zwangerschapstest. Voor de meiden die ongesteld zijn geworden ontzettend balen zeg! Ik ga me verder snel een beetje inlezen in de rest. Groetjes, Martini
Winnie en Miepje sterkte. Martini, welkom en succes. Meiden ik ben weer terug van een geweldig weekend. Ik hoop dat het komende weekend nog geweldiger gaat worden. ( vrijdag testdag) Ik voel me nog goed. Er zijn zoveel van de wachtbank afgevallen, ik hoop toch echt dat er een paar stevig op blijven zitten, inclusief mijzelf. Er moeten toch nog wat zwangeren bijkomen voor Marooz. Succes weer allemaal. Liefs Hope
Hier bruine afscheiding gespot. Het hoeft natuurlijk niks te betekenen, maar het voelt niet goed. Ow Please laat het goed gaan [-o< Hope
Hope ik heb al een week bruin bloedverlies en nog steeds zwanger (hoop ik) je hoeft toch pas vrijdag te testen? Wel fijn dat je een leuk weekend hebt gehad ! nou misschien is er hoop, bij mij vandaag geen bloed. Maar een nieuwe banner is de goden verzoeken. Eerst maar eens een positief bericht van de gyn. Ik moet eind van de week bellen. Hoe voel je je Marooz? Al kwaaltjes?
Oh hope en elisa ik blijf keihard duimen meiden... Hier alles rustig, ben alleen moe moe moe.... en mijn boobs zijn zich druk aan het ontwikkelen... alsof ik opnieuw borsten krijg! Verder gaat het goed en blijft het onwerkelijk...
Hi, bedankt voor jullie welkom. Marooz, zie dat jij zwanger bent! Van harte gefeliciteerd! Elisa, begrijp ik goed dat je een positieve test hebt, maar ook bloedverlies had? Jemig, lijkt me zo erg die onzekerheid, veel sterkte met het wachten tot je bij de gyn terecht kan. Hope, voor jou ook spannend! Ik voel van alles, borsten en buik (lijken eierstokken wel...) maar het moet de Pregnyl zijn die ik deze ronde voor het eerst heb gebruikt, het is nog VEEL te vroeg voor symptomen. Groetjes, Martini
Hoi dames, De temp hier is gedaald van 37.9 naar 37.6 en de test was negatief vanochtend. Op naar een rustmaand en daarna zien we verder hoe of wat. Liefs,