Het Wachtbankje Topic

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Mama2bee, 5 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Belle

Belle Fanatiek lid

7 nov 2005
    1.380
    1
    0
    Verpleegkundige, columniste
    Amsterdam
    Ik ben niet ongesteld geworden vandaag, en ik heb een zwangerschapstest gekocht. Morgenochtend ga ik testen. Waarschijnlijk te vroeg, maar misschien ook niet. Misschien test ik deze keer vijftien dagen na de inseminatie wel ontzettend positief. :D

Belle, hoopt dat ze vannacht goed slaapt.

Oh ja, ik heb nog slaapthee. Goed idee! :D

2. Belle

Belle Fanatiek lid

7 nov 2005
    1.380
    1
    0
    Amsterdam
    En... SHIT! De test die ik had gekocht was niet goed. Ik heb dus niet kunnen testen. Grrrr!

Nou ja, ik fiets vanmiddag langs het Kruidvat op weg naar mijn werk. Morgen gewoon nog eens proberen. :(

3. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    Hope heel veel sterkte en een dikke knuffel.

Ik ga me hier melden, ik heb gisteren mijn iui gehad en het wachten kan weer beginnen...

4. marooz

marooz Fanatiek lid

3 jun 2008
    1.444
    0
    0
    pedicure
    Leeuwarden
    Meiden een dikke knuff... en heel veel sterkte met wachten.

5. Elisa

Elisa Actief lid

6 nov 2006
    258
    0
    0
    Amersfoort
    Belle, wat kan er niet goed zijn aan een test?

Ik krijg trouwens dinsdag een echo....

6. WickedWitchy

WickedWitchy Actief lid

14 aug 2008
    174
    0
    0
    Venlo
    Ik schuif bij op het wachtbankje, vandaag 4de IUI gehad ;)
    Ben benieuwd, spannende tijden voor iedereen zo te lezen :)

Belle, benieuwe naar je test vandaag ;)

Hope, heel veel sterkte gewenst meid :( Knuf voor jou

7. Martini

Martini Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.109
    622
    113
    Hi,
    Hier voelt het niet zo goed, voel alles wat ik normaal ook voel bij een naderende ongie, dus ik geloof er niet meer in. Van m'n vriend moet ik positief blijven denken, maar hij voelt niet wat ik voel! Dinsdag is m'n NOD, maandag de zwangerschapstest (bloedtest in zh).

Elisa, spannend een echo dinsdag. Hoe voel je je nu? Heb je nog steeds bruinverlies?

Belle, ik vraag me ook af wat er niet goed kan zijn aan een test, of had je per ongeluk een ovulatietest gekocht ofzo :)

WickedWitchy en Pat, ook welkom op het bankje!

Jama, ik heb ook veel last gehad van de Pregnyl, eigenlijk sinds gisteren geen buikpijn meer, maar helaas nu heel veel ongie verschijnselen.

Ga even lekker een filmpje kijken! Liefs, Martini

8. Belle

Belle Fanatiek lid

7 nov 2005
    1.380
    1
    0
    Amsterdam
    Wat er niet goed was aan de zwangerschapstest? Hij was denk ik in elkaar geschroefd door een blinde chimpansee: Er zat geen dop op en er zat geen staafje met absorberend spul in waar je overheen kon plassen. En dan gaat die test dus niet werken, want als je nergens overheen kunt plassen... :D

En echt, geloof me, ik heb die gebruiksaanwijzing wel drie keer gelezen, maar de test zag er echt anders uit dan op de instructieplaatjes. Een maandagochtendproduct dat door de kwaliteitscontrole is geslopen, is mijn inschatting.

Belle.

P.S. Ik heb overigens niets tegen blinde chimpansees hoor. ;)

9. Elmo

Elmo Niet meer actief

Whahah Belle,
    Neem hem voor de grap mee terug naar de winkel (en vraag meteen even waar ze het beest verstopt hebben ;)).
    Heel veel succes morgen!

10. jama

jama Lid

17 apr 2008
    30
    0
    0
    Belle: Succes morgen, hopelijk heb een goede test gekocht. ;)
    Dat de uitslag maar flink positief is.

WickedWitchy en Pat: spannende tijden voor jullie

Martini: Wat vervelend zeg. Hopelijk zet het niet door en komt er maandag een positieve uitslag. Wel fijn dat je een bloedtest krijgt dan hoef je niet tot woensdag te wachten. Ook bij mij zijn de buikkrampen bijna weg. Nog hele lichte samentrekkingen hopelijk geen beginnende ongi.

Wat wel vreemd is, ik heb enorme opruim- en schoonmaak drang terwijl ik helemaal geen poetser en opruimer ben.
    Nog 5 dagen wachten.

Groeten Jama ;) ;) ;)

11. Martini

Martini Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.109
    622
    113
    Hahahaha Belle! :)
    Veel succes met testen morgen!

12. Belle

Belle Fanatiek lid

7 nov 2005
    1.380
    1
    0
    Amsterdam
    En... *Bonk!* Belle is van het wachtbankje gelazerd.

Vanmorgen om zeven uur testte ik negatief en om tien uur werd ik ongesteld. Nee, geen vage toestanden met veegjes oud bloed maar gewoon dikke druppels helderrood, met buikpijn en alles.

Ik baal ervan, maar aan de andere kant... De vorige poging was het in één keer raak, dus het zou wel erg veel mazzel zijn wanneer het nu, na mijn miskraam, ook weer in één keer bingo zou zijn.

In september zijn we op vakantie, dus in oktober kunnen we weer een nieuwe poging wagen. Gelukkig gaan we een erg mooie vakantie vieren. :)

Liefs,

Belle, teleurgesteld, maar niet gebroken.

13. Stef1978

Stef1978 Bekend lid

Hallo Dames,

Ook ik kom me weer aansluiten op het wachtbankje! Heb 29-8 Iui gehad met Flush en vandaag 30-8 nog een keer Iui! Ik mag 8 september bloed prikken en krijg dan op 10-9 de uitslag!

Spannend weer.....!

14. WickedWitchy

WickedWitchy Actief lid

14 aug 2008
    174
    0
    0
    Venlo
    He Stef, we hebben samen IUI gehad ;)
    Ben benieuwd hoe het gaat!

Wat will Flush eigenlijk zeggen?
    En 2 IUI's achter elkaar is ook wel bijzonder, is daar een speciale reden voor (als ik vragen mag?)

15. Martini

Martini Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.109
    622
    113
    Belle wat balen! Je bent er wel vrij nuchter onder zo te merken, goed van je! Maar toch klote!

Hi Stef, ook ik ben benieuwd wat 'Flush' betekent, en 2x geinsemineerd heb ik nog nooit gehoord... Succes met wachten!

Nou hier nog steeds ongi tekenen, hoofdpijn etc. het wordt steeds erger. Denk dat ik voordat ik maandag voor de bloedtest ga eerst thuis ga testen. Ondanks alle overduidelijke ongi tekenen zit ik altijd zo ontzettend in de stress totdat ze bellen en de teleurstelling is elke keer door de spanning nog groter. Als ik dan thuis al negatief getest heb ben ik er tenminste al op voorbereid...

16. DvS

DvS Fanatiek lid

18 sep 2007
    1.012
    0
    36
    Noord-Brabant!
    Dan ik ook maar. 9e Ronde met Clomid, inmiddels 16 maanden bezig. Cyclus is normaal 32/33 en nu zit ik al op 36. Soms wat misselijk in de avond, maar verder nergens last van. Wel lichte menstruatiepijn, maar het breekt niet door.
    Vanmorgen getest: Negatief!

17. Jille

Jille Bekend lid

26 aug 2007
    669
    0
    0
    Beste dames van de wachtbank,

Ik ga er van af! Heb vanochtend positief getest!

Eindelijk kan ik zeggen dat ik zwanger ben!

Succes met wachten en heel veel sterkte als het niet is gelukt deze keer. Geef de moed niet op!

X Jille

18. Martini

Martini Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.109
    622
    113
    DvS spannend!

Jille, van harte gefeliciteerd!

19. Stef1978

Stef1978 Bekend lid

@Wickedwitchy en Martini, tot nou toe hebben we altijd 2 x Iui gehad! Zo gaat hij te werk, in het ziekenhuis gaan ze anders te werk! En flush is doorspoelen van de eierstokken en meteen ernaar het zaad erin dus dan komt het er nog dichter bij, deze behandeling wordt in ziekenhuizen niet gedaan! Ook gaat hij heel anders te werk qua medicijnen en zo.......! Het is een prive kliniek!

Spannend wickedwitchy wanneer mag je testen of bloedprikken?

Jille gefeliciteerd en de rest succes!

20. Martini

Martini Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.109
    622
    113
    Ok Stef, ik snap het.
    Misschien een brutale vraag, maar krijg je dat dan ook vergoed van je verzekering of moeten jullie dit zelf betalen?

Deel Deze Pagina