hey meiden ik neem vanav morgen ook weer plaats op het bankje ga zo mn pregnyl zetten. waar is het lijsje?
meiden, hoe lang na de pregnyl worden jullie meestal ongesteld? Ik vaak al na 12 dagen, dus eigenlijk 10 dagen na eisprong. Is dat normaal? gr. Guaya
10 dagen kan geen kwaad, daaronder wel heb ik hier op het forum gelezen en anders even aan je gyn. vragen, succes!
Aangezien ik nog geen lijsje voorbij heb zien komen maak ik er maar weer 1 Wachtbankje 16-09-08: Danjo meiden willen jullie erbij op meld het dan ff op als je het zelf kunt zelf ff doen
Guaya ik werd na pregnyl ( vorige maand voor het eerst gespoten ) pas op dag 16 ongi terwijl ik normaal een LT had van 14 dagen
Aangezien ik nog geen lijsje voorbij heb zien komen maak ik er maar weer 1 Wachtbankje 10-09-08: Stefanie 16-09-08: Danjo meiden willen jullie erbij op meld het dan ff op als je het zelf kunt zelf ff doen[/b]
Wachtbankje 10-09-08: Stefanie 16-09-08: Danjo, Jinky meiden willen jullie erbij op meld het dan ff op als je het zelf kunt zelf ff doen[/b][/quote] hihi nog een lijstje erbij
Wachtbankje 10-09-08: Stefanie 12-09-08: Pat 16-09-08: Danjo, Jinky Meiden willen jullie erbij op meld het dan ff, of als je het zelf kunt zelf ff doen.
14 tot 16 dagen na zetten pregnyl pas ongesteld? Nou ik hoef niet meer op het lijstje: tis alweer voorbij. Ik ben vandaag (11 dagen na iui) dus gewoon weer ongesteld geworden. IK BAAL! en ben toch wel weer verdrietig want voor zo'n eerste IUI krijg je toch weer extra hoop op een goede afloop dit keer. Niet dus. Meiden jullie meer succes toegewenst. gr. Guaya
Wachtbankje 10-09-08: Stefanie 12-09-08: Pat 13-09-08: WickedWitchy 16-09-08: Danjo, Jinky Meiden willen jullie erbij op meld het dan ff, of als je het zelf kunt zelf ff doen. Ik ga ervan uit dat dit onze NOD data zijn Dan zitten we dicht op elkaar dames! Duimen voor een babyboom ! Guaya, sterkte meid , ik weet precies hoe je je voelt, na mijn 1ste IUI kwamen die verdomde duivels op dag 12 , ik was zo boos en verdrietig Knuffels voor jou!
@Guaya, sterkte meid ook ik weet hoe je je voelt meid. Ook al heb je er nu niet veel aan op naar ronde 2 meid, bij mij was het ook pas bij ronde 2 raak jammer genoeg heb ik een mk gehad dus zit nu in ronde 3! Heel veel sterkte en een hele dikke digi knuf! @Wickedwitchy, idd we zitten dicht op elkaar. Idd wie weet een babyboom dat zou geweldig zijn!
thanks girls, Het gaat wel hoor. Maar het blijft een teleurstelling natuurlijk. Ik ga maar weer het ziekenhuis bellen om te melden dat ik weer opnieuw moet beginnen met menopur spuiten. Jullie nog even volhouden he?!
Hoi meiden, Ik wil ook wel bij jullie op het wachtbankje. Even kort: na ruim 2 jaar de MM ingegaan. Bij ons is er niks gevonden waarom een zwangerschap uitblijft en daarom nu net de 1e IUI gehad. Mijn nod is 17 september, dus zit pas sinds gisteren op het bankje. Maar vind het wel erg spannend en nu al te lang duren! ](*,) groetjes en hopen op veel succesverhalen! Jo
Wachtbankje 10-09-08: Stefanie 12-09-08: Pat 13-09-08: WickedWitchy 16-09-08: Danjo, Jinky 17-09-08: Jo Meiden willen jullie erbij op meld het dan ff, of als je het zelf kunt zelf ff doen. haha, heb net geleerd hoe ik mezelf op het wachtbankje zet Hoop dat jullie het goedvinden dat ik erbij kom liefs Jo