Spannend pat! Ik hoop voor je dat het raak is en dat je over 9 mnd een wondertje in je armen houdt! Knuff, Jinky
Wachtbankje 10-09-08: Stefanie 12-09-08: Pat 13-09-08: WickedWitchy 15-09-08: Jinky 16-09-08: Danjo, Joyce van geest, Annerie 17-09-08: Jo 18-09-08: Annalise74 19-09-08: miepje1 Meiden willen jullie erbij op meld het dan ff, of als je het zelf kunt zelf ff doen. Ladies, Ik heb mezelf ook op het lijstje gezet. Wij zijn bezig met ICSI. Ik heb afgelopen zaterdag de terugplaatsing gehad van 1 hele mooie 8-cellige embryo! Ik kom dus (voor de allereerste keer in mijn leven \/ ) bij jullie op het wachtbankje zitten. Ik kan 18 sep testen!
Oh Annalise, ook heel spannend voor jou zeg! Hier is het ook nog steeds wachten........ erg moeilijk, ik hoop dat het snelllll 16 september is, ook ik ga NIET eerder testen. Punt uit. Wel al een zwangerschapsgevoel (zere boobs, hangerig en lusteloos gevoel, moe), maar dat zullen alle hormonen nog wel zijn....
Welkom Annalise! Met zo'n mooie embryo moet het gaan lukken toch! In ieder geval genoeg reden om heel positief te zijn, sterkte met wachten! Annerie: Sterkte met wachten, meid! Groetjes Jinky
meiden houden jullie het nog een beetje vol ? Hier gelukkig wel ,ben ook te druk om me met alles bezig te houden Mijn duimen draaien nog steeds hoor
Ik begin het echt steeds moeilijker te vinden. Ik begrijp mijn eigen lijf niet meer. Zijn het nu de hormonen, is het een aankomende menstruatie of zijn het zwangerschapsverschijnselen? Ik voel me zooo opgeblazen, moe, heb zulke zere borsten, ik snap er niks meer van. Ik durf niet al te gaan hopen, maar het wordt echt zwaar. Nooit gedacht dat die wachtweken zo zwaar konden zijn.
moeilijk meid maar goed er is iets teruggeplaatst bij je dus tja Ik voel me ook altijd bah van de medicatie helaas Maar we komen er wel
Begin het nu een beetje beu te worden.. Borsten doen nog steeds pijn en nog een lange weg te gaan ( een week voelt lang dan he... zucht) Kop op meiden, even doorbijten! *knuffels voor allen*
Hi Annerie, ik heb ook die verschijnselen en ben ook zo benieuwd. Maar gelukkig kan ik nog wel redelijk kalm blijven. Ik lees er wel veel over en mijn mannetje en ik praten er ook veel over maar ik heb steeds het idee dat we het over anderen hebben ipv onszelf. Heb jij dat ook? Trouwens, die zere (.)(.).... die zijn echt erg! Lijkt wel of er naalden in prikken! Dat begon al in het begin van de ICSI behandeling en wordt alleen maar erger! Zal wel vnl van de Utrogestan komen, toch?
Omdat ik eigenlijk ruim over tijd wil testen Ben echt GIGA bang voor teleurstelling dus had zo gedacht om volgende week maandag te testen. Dan zit ik wel wat over mijn NOD maar dan verminder ik de kans op een nega test een beetje
Jeetje zeg wat knap, ik ben bang dat als ik 1 dag overtijd ben ik ook al getest heb..hihi..vrouwtje ongeduldig hè.. 8)
Hier nog 7 dagen te gaan en wordt nu wel moeilijker dan de eerste week. Ik begin nu meer op verschijnselen te letten en dat is zenuwslopend. Heelveel sterkte iedereen en succes met wachten! Liefs Jinky
Mogelijke bijwerkingen (o.a.) van de Progesteron/Utrogestan capsules Borsten, pijnlijke Braken Depressieve stemming Doorbraakbloedingen Duizeligheid Gewichtsverandering Hoofdpijn Huiduitslagreacties, allergische Jeuk Leverfunctie-stoornissen Menstruatie, uitblijven van (= amenorroe) Misselijkheid (= nausea) Seks, zin in (= libido), veranderingen Slaperigheid Nou, ik herken er een heleboel van Gelukkig ben ik niet de enige (helaas). Maar wel prettig om het met jullie kunnen delen. Hoop zo op goed nieuws voor jullie allemaal!
Goh, het is wel spannend hier. We kunnen allemaal 1 of 2 dagen na elkaar testen. Volgende week elke dag gebak?!
Oeh, ik zou eigenlijk ook zo'n lijstje moeten hebben voor Menopur en Pregnyl Al zou dat niet de milde misselijkheid verklaren *gaat even googlen*