hihi sorry dames, ik word er een beetje melig van. Ik merk dat ik er veel te veel mee bezig ben deze laatste paar dagen.. 8-[ 8)
hoi meiden ik heb vrijdag me 3de iui gehad dus nu is het weer wachten ik heb er nu nog geen last van maar vanaf week 2 krijg ik het moeilijk omdat je het dan weet dat het gaat gebeuren die week erg frustrenend maar dat heeft iedereen die hier zit groetjes sabine
ook ik mag me melden voor het wachtbankje vandaag cryo terugplaatsing gehad... nu dus 16 dgn nagelbijten!
Heel veel succes gewenst anna en sabine! Duimen draaien overuren. Hier vandaag een nega ovu en nega zwangerschaptest , zal me leren 5 dagen voor NOD te testen Foei!
het is ook zo moeilijk om te moeten wachten he wij hebben afgesproken dat we deze keer op de bloedtest wachten en dus ook niet van te voren ffies een urinetest... maar ja of we het volhouden?
Ik ga het absoluut volhouden tot 16/9 ! Hoe moeilijk ook, vanaf die dag hebben we zekerheid (als het goed is), dus is de test ook betrouwbaarder. Succes ook voor de nieuwelingen! @ Annalise, ik heb af en toe ook het gevoel dat het buiten mij om gaat, gek is dat he? Nooit gedacht dat die laatste weken zo heftig konden zijn. Het spuiten ging me toch echt beter af
Ja klopt Annerie! Die eerste 2 weken gingen ook een stuk sneller, vind je niet? Ik werd vanmorgen om een uur of 5 wakker met lichte buikkrampen, alsof ik ongi zou moeten worden binnenkort. HELP! Dit zou het moment moeten zijn waarin het beebje gaat innestelen, maar ik vraag me af of dit een goed teken was.... Voel het nog steeds trouwens.... Nieuwe meiden... welkom en veel succes!
Ik test ook pas veel later hoor als ik nog niet ongi ben (laat ik eerst maar eens ff een dag of 2 overtijd zijn) scheelt wel geduld heb ik daar wel in
haha...toch niet volgehouden wicked? [-X Hier word het ook steeds moeilijker hoor maar ik probeer vol te houden tot donderdag. Heb nog steeds last van mijn borsten maar dat heb ik eigenlijk elke maand dus dat zegt ook weer niets.... gek word ik ervan ](*,) Anna en Sabine welkom en succes met dat ellendige wachten...
Anna en en sabine: Welkom meiden! Heelveel sterkte de komende tijd met het geduld hebben Voor de andere meiden en mezelf , nog even geduld! Ik hoop dat al ons wachten beloond word! Groetjes Jinky
Hallo Meiden ! Ik zit nu in mijn eerste ronde clomid. En ik mag zaterdag 13/09 testen ! Nu maar hopen dat de duivels weg blijven !
Ik denk dat ik mijn banner aan moet passen, volgens FF is mijn NOD ook de 13de pas. Kon me inderdaad niet inhouden, ik denk dat ik maar flink ga klussen thuis ofzo haha Gisteren ontzettende ongipijnen in buik, vandaag niks meer. Het word er allemaal niet duidelijker op.
Ik heb ook allemaal rare verschijnselen. Moe Zere borsten Een ontzettende opgezette buik. Ben 3,5 kilo aangekomen Veel plassen Last van mijn darmen/obstipatie Steken in mijn onderbuik ik heb zelfs een nieuwe jas moeten kopen omdat ie niet meer dichtgaat ! Er zijn zelfs 2 knopen afgesprongen ! Maar ik geloof dat het lichaam je flink in de maling kan nemen... Of kunnen het verschijnselen zijn van de clomid ? Pfff... inderdaad allemaal vreselijk onduidelijk !
clomid ken ik niet dus ik kan niet zeggen dat het daar van komt maar ik weet wel dat ik 1 keer zeker wist dat ik zwanger was zonder icsi of wat dan ook en idd ik werd niet ongestled dus ik dacht zie je wel ook voor ons is een wondertje mogelijk maar testen en dus niets werd een 5 dagen later ongi ik die altijd keurig optijd is volgens de gyn echt een geval van het zelf tegen houden... dus zo hard geloven dat je lichaam er aan mee doet! nou ja zeg....