Ik geloof dat we draadloos internet op de kamer hebben, maar denk niet dat manlief het leuk vindt als ik de laptop meeneem . Het is ten slotte vakantie he?
He bah stef wat jammer nou. Dikke knuffel! Ik vrees dat ik morgen ook van het wachtbankje ga afvallen..kon me niet bedwingen en heb in een opwelling getest...negatief... Nu afwachten op de bah zeg, ik had best goede hoop.... meiden ik duim nog steeds voor jullie hoor! En ik zal ook even meedoen aan de groepsknuffel #knuffel knuffel#
Hallo meiden, Best druk op het bankje, ik zit er ook nog steeds, was wel even weg (lekker een paar daagjes ertussenuit) maar nu weer terug op het bankje... nog een week te gaan. Er stond ook iemand in het lijstje volgens mij die 10 september de NOD had, hoe is 't daarmee? En Pat, wat vervelend! Hopelijk valt het mee en anders maar weer op naar de volgende ronde. Het wordt hier wel eens tijd voor wat goed nieuws trouwens... veel wachtenden, maar weinig goede berichten nog. Ik ga maar weer duimen! groetjes Jo
hallo allemaal, twee meiden al van de bank af gevallen...bah bah...wat een ellende is dat toch iedere keer weer he....meiden heel veel sterkte..... ik ken nog niet alle namen die hier nu schrijven maarik doe mijn best.. ik zit nu officieel op het bankje.. vanmiddag trotse bezitster van 2 emmies en eindelijk eens 2 toppertjes..... 24 sept mag ik testen.. kijken of ik het vol kan houden dit keer om niet eerder te spieken... ik heb ook last van die bolletjes..bah... zere borsten en misselijk enz.. en als verassing moet ik ze nu nog es een maand gebruiken ook hahahahhahahahah...
Zit niet meer zo comfortable op het bankje Temp zwaar gekelderd tot onder de coverline van FF... Balen balen balen x 1000 Pekske meid, wat goed dat je 2 toppertjes hebt meid, dat ze zich maar gauw thuis gaan voelen bij je Dikke knuf en vingers gekruist Laatste loodjes Jo, zet em op
Hé jakkes Wicked Witchey wat balen! Maar nog geen rode ? Even een dag (of twee) balen en dan weer door naar de volgende ronde! Sterkte! knuff Jo
Hoe gaat het met de rest van de dames? Het wachten lijkt met de dag zwaarder te worden, ik begin er rare dingen van te doen: Ik heb vanmorgen 2 rolmopsen op gegeten! Ik heb notabene nog nooit een rolmops gegeten!
hahahahahahaha, maar nog wel zonder slagroom..... laten we hopen dat het wat te betekenen heeft.... nog een weekjeeeeeee
Echt? Heb je nu al zin in rolmopsen? hihi! Dan heb ik hele goede hoop dat je zwanger bent, want volgens mij heb je alleen zin in die mopsen als je zwanger bent. Hier wat emo buien af en toe maar verder voel ik eigenlijk helemaal niks. Ik vind het steeds enger worden. Ik wil eigenlijk vanalles voelen en eigenlijk ook weer niet. Maar elke dag dat ik niet ongesteld ben geworden is een dag dichter bij een positieve test toch! Zo moet je maar denken. Ik heb vanmiddag maar een digitale Clear Blue test gehaald voor in de vakantie volgende week. Maar het wordt steeds spannender om naar het toilet te gaan. Ik sla elke keer een zucht van verlichting dat ik nog geen kleurtje in mijn slipje zie . I want to have a