analise je zit pas 9 dagen na de punctie....is dat niet vroeg dan om nu al ongesteld te worden? als ik het werd dan werd ik het altijd precies 14 dagen na de punctie, progestan bolletjes of niet.... knufffffffff voor alle meiden die van het bankje zijn afgedonderd.... we weten allemaal hoe dat moet voelen..
Hier 10 dagen na de punctie. Ik dacht ook dat het pas na 14 dagen zou komen. Maar zoals gezegd, ik wacht nog even af. Misschien is 't toch een verlate innesteling :^o @ Pekske, jij hebt ook al het een en ander te verduren gehad met je pogingen zeg. Petje (Pekske ) af voor jou. Jij hebt die teleurstelling al veeeel vaker gevoeld.
hallo ik heb de 24ste de bloedtest zou iemand mij er op kunnen zetten ben nog niet helemaal thuis in hoe dat werkt wel weer wat nare berichten sterkte meiden! en voor de rest draaien de duimen!
Wachtbankje 15-09-08: Jinky 16-09-08: Danjo, Joyce van geest, Annerie 17-09-08: Jo 18-09-08: Annalise74 19-09-08: miepje1 22-09-08: Lina 24-09-08: Pekske, Anna26 Meiden willen jullie erbij op meld het dan ff, of als je het zelf kunt zelf ff doen.
Ja, ik weet het niet. Ik heb steeds kramp in mijn onderbuik, net alsof ik ongesteld moet worden. Hoop natuurlijk dat ik de komende 9 maanden niet ongesteld word Maar ik voel me wel erg onzeker door die kramp.
Hai Annelise, volgens mij zitten we inderdaad zo'n beetje in hetzelfde schuitje. Ik ben ook nog in afwachting of het echt door gaat zetten, maar ik denk het wel. Maar bij mij is het dus ook 9 dagen na de IUI. Ik dacht eigenlijk dat dat door de Pregnyl spuit wel 14 dagen zou worden, maar blijkbaar niet. Ik ga dat maandag of dinsdag maar eens aan de gyn. vragen. Ik houd jullie op de hoogte! En voor de meiden die nog op het wachtbankje zittten, ik duim voor jullie hoor! Er moet deze ronde toch iemand met goed nieuws komen? groetjes Jo
Hallo allemaal helaas is het hier ook mis denk ik. Heb sinds gisteren erge ongipijn en vanmorgen wat bruin verlies en af en toe een beetje rose rood. Heb ook een test gedaan en die was negatief. Ik heb de verpleegkundige gebeld en die zei nog ff afwachten maar zal wel menstruatie worden. Moet dinsdag naar toe. Dus haal me maar van het wachtbankje af helaas. Iedereen verder succes en wij gaan op naar de cryo's. Veel liefs Joyce
Joyce, dikke knuf meid. Weet je hoe mooi cryo's kunnen worden? Kijk in mijn onderschrift. Glenn heeft een paar maanden in de vriezer gelegen. Is mooi opgedroogd toch? Hoeveel cryo's heb je nog?
joyce wat jammer! veel sterkte en ik duim voor een mooie cryo zwangerschap (heb zelf nu ook een ekimootje aan boord)
hier nog steeds buik krampen maar voor de rest alles goed ik had is me tempratuur op genomen en vorige keren was het 37,19 en nu was ie 37,48 dus wie weet het is nog een weekje wachten wat kan dat lang duren zeg
hee lina wat fijn dat je er twee hebt! hoop zo dat de cryo's ons geluk gaan brengen mocht het deze keer niet lukken dan heb ik ook nog een rietje met twee dus wie weet.... @ joyce wel fijn dat je er nog 2 hebt maar goed dat maakt het verdriet nu niet minder toch kan je nu gewoon de volgende cyclus weer aand e slag voor de cryo's? ik word nu al een beetje gel van mezelf vorige keer was ik erg relaxed tijden de wcht weken maar nu ben het nu gewoon al beu!
Hallo Meiden ! Ik heb stiekem al een test gedaan vanmorgen... Negatief. Ik moet ook gewoon geduld hebben he... Maar dat is zo moeilijk. Ik heb nog niet het gevoel dat ik ongesteld moet worden... Heb wel al een aantal dagen last van gevoelige borsten, nog steeds een opgezette buik, en ik moet steeds vaker naar het toilet om te plassen. Ook ben ik misselijk wakker geworden. Ik hoop maar dat ik snel duidelijkheid heb !
Meiden, Het is heel vreemd allemaal, maar gisteren vertelde ik dat ik ongesteld ging worden, ik had last van een beetje bruinverlies. Ik ging er al vanuit dat het vandaag door zou zetten, maar wat schetst mijn verbazing: er gebeurde vandaag helemaal niets! Ik snap er geen sikkepit meer van. Ook bij mij behoorlijke buikkrampen, maar geen spoor van ongesteldheid. Ik snap werkelijk niet waar dat bruin vandaan komt. Ben nog niet helemaal gerustgesteld, maar heb nog steeds hoop ! Toi toi toi en veel succes gewenst met afwachten. Ik heb m'n weekendtas ingepakt voor een paar dagen weg. Aan de ene kant een zwangerschapstest en aan de andere kant tampons.
Zeker spannend allemaal. @Annerie--> Ik zei toch dat ik een goed geval bij jou had..... volgens mij gaat het allemaal goed komen. Ik blijf duimen voor je en veel plezier de komende dagen! Zoveel buikkrampen als ik gisteren had, zo rustig is het vandaag. Ik denk niet dat ik kan wachten tot donderderdag (bloedprikken) maar dat ik wel eerder zelf ga testen. Als ik voor die tijd nog niet ongi ben natuurlijk.. Ik heb afgelopen dinsdag nog 1500ie Pregnyl gespoten, dat duurt toch ongeveer 6 dagen voordat dat uit je lichaam is?