wat goed dat je je kan beheersen zeg om niet te testen.. ik ga dat dit keer ook proberen, ik vind alleen dat klap als ik dan bloed ga verliezen harder als wanneer ik een keer ervoor al een keer negatief getest heb...als ik dan bloed zie dan denk ik....ja dat dacht ik al.... beetje psychische gelul maar zo werkt dat bij mij echt hahahahhaaha
dat heb ik ook wel pekske, ik denk altijd ik ga testen want ik vind het zo erg als je dan plotseling gaat bloeden en al die stress vantevoren als je naar de wc gaat, kijken of er niets zit. Maar als het zover is durf ik ook weer niet te testen stom he
ik heb dat nu nog wel ja, maar dat komt denk ik van de progestan... ik ben wel eenbeetje licht in me hoofd ook...en wat onrustiger.... ach ja, we houden ons hoofd koel.....nog een week...zucht
dank je.. en jij met testenn,,,,ik ben zo benieuwd..... gek he dat je zo mee kan leven met mensen die je helemaal niet kent in het echie.. vind het nog steeds een raar iets hahahahahah
Vind ik ook, als je elkaar op straat tegen komt, ken je elkaar niet en hier vertel je elkaar zoveel en leef je zo erg mee, ik kan niet zonder jullie!
Ohhhh jinky het wordt nu erg spannend meis. Je zit al op dpo 14 . Ik werd al op dpo 11 ongie. Ik duim me te pletter. Wanneer wil je eventueel gaan testen? gr vruchtje
Ik heb net ook een dubbele test gekocht bij de apotheek. Ik mag donderdagochtend voor 11 uur gaan bloedprikken in het ziekenhuis en dan krijg ik 's middags tussen 15-17 uur de uitslag. Denk je echt dat ik daarop ga wachten?! Nee hoor, die onzekerheid is NOG erger dan een negatieve test. Dan de klap maar meteen! Kan ik ook meteen beginnen met verwerken.
ja precies, zo denk ik ook.. ik test meestal de eerste keer 14 dagen na de punctie.. dat is danzeg maar de eisprong en ben normaal altijd netjes 14 dagen later ongesteld
Dat is dus voor mij as woensdag. Daarom heb ik ook een dubbele gekocht... kan ik donderdag nog een keer testen, haha. Als t'ie dan 2x negatief is, hoef ik niet meer te hopen en in spanning te zitten tot het ziekenhuis donderdagmiddag eindelijk belt. Weten jullie of ze aan je bloed kunnen zien of het embryo ingenesteld is geweest?
meestal heb je dan een verhoging van hcg in je bloed.. ik had dat ook een keer en toen had ik dus ook een licht positieve test... toen ging het 3 dagen na de testdatum dus mis... ik had daar al wel een vermoedde van omdat mijn testen niet donkerder werden..dus het was niet zo`n hele schok dan.... wel teleurgesteld natuurlijk toen..
Ja natuurlijk ben je dan teleurgesteld. Dat zal ik ook zijn. Ondanks dat ik een sterk vermoeden (noem het intuitie) heb dat het niet is gelukt zal ik toch teleurgesteld zijn. Toch zou ik het graag willen weten of het ingenesteld is geweest, of is dat gek...?
Hoi Annalise, dat zou ik ook wel willen weten, of de emmy zich ingenesteld heeft. Bij mij prikken ze nooit bloed. Welke dag laat je dan bloed prikken? Ik kan woensdag testen. Ik heb gisteren getest en deze was negatief....
Lieve meiden, wat een spanning allemaal. Ook ik leef enorm met jullie allemaal mee. Heel gek, je kent elkaar niet echt, maar toch denk ik aan jullie... Wij konden ons niet meer inhouden en hebben gisteravond, 2 dagen voor mijn NOD, getest: guess what: een dikke vette plus, het kan gewoon niet missen. Geen licht plusje, nee een hele dikke plus. We wisten niet wat ons overkwam en waren compleet perplex. Vooral na mijn bruinverlies van afgelopen vrijdag. Ik kan het nog amper bevatten en heb nog 3 testen die ik de komende dagen nog maar eens erbij pak. Het is zooooo onwerkelijk dat ik me nog maar niet bij "ik ben zwanger" ga aanmelden. @ Annalise, waarop baseer je je gevoel dat het niet gelukt is (je gevoel bij mij is tot nu toe goed geweest )? Ik voel ook helemaal niks aan mijn borsten, alleen een trekkerig gevoel in mijn onderbuik. @ Jinky en Pekske, voor jullie schiet het nu ook op he? Houden jullie het nog vol? Ik hoop zo dat we straks allemaal overtuigd ons bij "Ik ben zwanger" kunnen melden [-o< ! Enne: sshhh he? Niemand weet het nog, hihi. [-(
Neeeee, ik (wij) kunnen het nog niet bevatten, ik vind het zo'n wonder. Ben ook nog heel voorzichtig. Voor mijn gevoel kunnen de ongie duivels er zo aankomen....! Oh, zie net dat jij gisteren nega getest hebt. Sh..t zeg, ik weet niet wat ik moet zeggen. Toch een beetje te vroeg? Het werkt natuurlijk niet bij iedereen zo. Ik denk zelfs nu ook nog dat ik misschien positief testte doordat er nog hormonen van de ICSI door mijn lijf gieren?! Liefs, Annerie
WOW Annerie! Wat super! Zie je wel, ik had een goed gevoel bij jou, ik wist het gewoon! Echt geweldig. Gefeliciteerd! Ik ben echt super-blij voor je. En voor je mannetje natuurlijk! Ik heb gewoon een negatief gevoel (noem het intuitie). Ik heb een tijdje een goed gevoel gehad bij mijzelf maar sinds 2 dagen is dat gevoel er niet meer. Vandaar ook mijn vraag of ze aan je bloed kunnen zien of het ingenesteld is geweest of niet. @Nikkie--> Ik moet op dag 15 na de punctie naar het ziekenhuis om bloed te prikken.
Dankje Anna! Ik zou jou ook aanraden om morgen alvast een testje te wagen? Wie niet waagt..... En ja, intuitie is iets wat je niet kunt uitleggen. Ik hoop dat je intuitie je nu even in de steek laat hoor Geen idee overigens of ze aan je bloed kunnen zien of het embryo ingenesteld is geweest.
Annerie: Super meis! wat geweldig zeg! dikke vette plus, dan ben je gewoon echt zwanger! GEFELICITEERD!