annerie gefeliciteerd! ik hoop dat je de eerste bent van de vele die gaan volgen............. was de test 14 dagen na punctie?
Pekske, ik had op 29-8 de punctie, dus ik heb gisteren op dag 16 na de punctie getest. Eigenlijk mocht ik 2 weken na de tp (dat zou morgen geweest zijn) pas testen, maar hij was nu gewoon al zo overduidelijk.
ik ben kei blij voor jullie................ ik denk dat ik ook 14 dagen na de punctie een test probeer...als ie bij jou op dag 16 al zo knalt dan moet dat kunnen hahahahahhah
Nou meiden, ik kon het niet laten, ik heb positief getest! Ongelofelijk, maar zo dankbaar! ik sta helemaal te trillen, maar toch zo onwerkelijk
Annerie: GEFELICITEERD ! Jinky: GEFELICITEERD ! Ik kan me voorstellen dat je helemaal staat te trillen van ongeloof ! Geniet ervan meid !
whahahhahah jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhh ik wist het! gefeiciteerdd..... hebben jullie het ook zo koud? ik heb het de hele dag zo koud he
ennuh waar blijven de foto`s van die positieve testen? ow te vroeg gevraagd, zie dat die van jou in je album staan..moooooooooiiii
Wow Jinky, nog één met goed nieuws, super! Gefeliciteerd! @Annerie--> Ik weet niet of ik morgen al wel kan testen. Het is morgen pas 13 dagen na de punctie, dus 10 dagen na de terugplaatsing. Zou dat dan niet te vroeg zijn? Ik heb vandaag wel 2 testen gekocht....
Ow annerie en jinky GEBEBICITEERD! Wat een goed nieuws zeg! Hopelijk zullen er snel meer volgen...en ik neem ff rustig plaats op het wachtbankje...zucht...daar gaan de 2 zenuwslopende weken beginnen....
Annerie, ik heb je hier gevonden, ik las het al bij Jinky, wat geweldig zeg! En zeker met jullie verhaal van maar 1 eitje bevruchten enzo, tjee wat een wonder is het toch he?! super gefeliciteerd! Jink, jou heb ik al op 2 plekken gefeliciteerd Weer 2 mei mama's erbij toch? Helemaal te gek. Geniet ervan dames.
Jinky! Wat geweldig voor jou/julie ook. Van harte hoor. Het voelt nog heel onwerkelijk he? Ik heb vandaag nog maar een test gedaan en deze was weer na 1 minuut dik positief. Het kwartje begint langzaam te vallen. Ik denk dat ik rond 25 mei uitgerekend moet zijn (wat klinkt dat maf om van jezelf te zeggen) en jij? Oh..... voor alle andere meiden hoop ik zooo erg dat jullie ons volgen, echt! @ Annalise, ik testte 16 dagen na de punctie voor het eerst. Misschien dan toch nog een dag of 2 wachten? Duurt lang he?
Annerie; het voelt zeker onwerkelijk, vanochtend weer een test gedaan en ook binnen een minuut een duidelijke plus van clearblue, ongelofelijk Ik ben 26 mei uitgerekend, klinkt heel gek ja en kan het nog moeilijk geloven. Meiden, jullie gaan ons snel volgen! knuff
Wow meiden, wat staan die banners goed! Nogmaal beiden gefeliciteerd! Ik zit vandaag 13 dagen na de punctie en 10 dagen na de terugplaatsing en ik heb vanmorgen toch gestest (eigenwijs)...... Veel te vroeg natuurlijk! En wat denk je? Heel licht positief...! Ik kwam van het toilet af (weinig licht) en zei tegen mijn man: "Zie je wel, niets!" Doet hij het slaapkamerlicht aan, zien we gewoon allebei een licht streepje! Nou ga ik donderdagochtend weer testen en dan zou het toch donkerder moeten zijn. Ik begrijp dat het nu alsnog alle kanten op kan gaan, maar ik heb nu toch weer een beetje hoop! Maar donderdag heb ik een bloedtest.... jee wat is dit zenuwslopend zeg!
Meiden wat een goed nieuws allemaal zeg! Geeft ons weer een beetje meer hoop! Iedereen die posi getest hebben gefeliciteerd en die nog in de wachtdagen zitten succes!
Heeeeeeeeeeeeeeeej waar is mijn berichtje? Ik had gepost vanmorgenvroeg.........en zie niets staan. Iig zei ik het volgende: Wauwie wat goed! 2 Meiden die aan de goede kant van het bankje er af zijn gekukeld! Geniet van jullie paarse wolk! (roze en blauw gemengt is bijna paars ) Hopelijk mogen er vele jullie volgen.
owwww watspannend... analise heb je er geen foto van...... geeft je wel een goed gevoel he.....spannend