Hoi Pekske, Gatsie, wat jammer dat het negatief is. Ikzelf heb 16 dagen na de punctie (12 dagen na tp) positief getest. Het was wel erg vroeg natuurlijk. Misschien is er nog hoop
Wachtbankje 18-09-08: Annalise74 22-09-08: Lina 24-09-08: Pekske, Anna26 27-09-08: Sens 01-10-08: Dagmar1974 01-10-08: Jama 01-10-08: Kareltje 02-10-08: Margaretha 03-10-08: Caruli 03-10-08: Maaike 04-10-08: Daan81 Ik zag dat ik nog op het wachtbankje zat, sorry, was er 5 dagen voor mijn NOD al afgevallen . Inmiddels zijn we al weer aardig gevorderd in de volgende ronde. Helaas deze keer zonder hormonen en IUI omdat er een cyste in mijn linkereierstok zat... Hopelijk is die volgende keer weg en kunnen we dan weer door met de 2e IUI Succes meiden met de wachtdagen! groetjes Jo
Lieve meiden, allemaal bedankt voor de kaarsjes branden en het duimen. Ben keihard van het bankje afgestort. De waarde is 10. Nog slechter dan de eerste keer van het IVF-'gedoe'.
Hé Lina, Bah, wat vervelend zeg! Ik leef echt met je mee, dat hele IVF circus lijkt me toch al zo zwaar! Kan je helaas niet zo goed opbeuren denk ik, het zijn altijd van die goedbedoelde adviezen waar je niet op zit te wachten. Nou gewoon een dikke knuffel dan maar! Ik snap eigenlijk nog steeds niet zo goed wat er nog fout kan gaan als ze IVF of ICSI doen. Er zijn dan toch al embryo's, ze hoeven alleen nog maar in te nestelen, en daar gaat het dan dus blijkbaar toch nog mis? Vind dat maar gek... en kan ook niet begrijpen dat de artsen daar geen reden voor kunnen vinden. Of is dat bij jou wel bekend? liefs Jo
gatver lina das ook balen.....klote zooi iedere keer weer... ookal heb ik nog geen 100% zekerheid dat het mis is hier, voel ik toch met je mee hoor... ik voel me ook zo klote.. snap niet wat er toch mis is met mijn lijf......
Ach, het is zó oneerlijk verdeeld in de wereld. Bij de 1 'waaien' ze erin, en de ander moet er jaaaaaaren voor doen met bloed, zweet en tranen en krijgt dan alsnóg de kous op zijn kop. Ik wéét dat ik niet mag zeuren, ik heb een zoon. En daar zijn we MEGA trots op.
ik mag eigenlijk ook niet zeuren....ik heb 3 kids.... nu in nieuwe relatie al 2 jaar bezig....4de poging enz enz... eileiders zitten dicht nu.. je zou toch zeggen dat je als je lijf het al kent dat het dan geen probleem zou moeten zijn... de vader van de kids kijkt niet naar ze om en juist nu nu een kleintje door de vader zo gewenst is komt het er niet van en dat vind ik dan soms zo oneerlijk..... maar ja...ik geeef niet op..
Hi Lina, Je weet al hoe kl*te ik het vind dat je bloedtest vanmorgen negatief was, maar ik wil je bij deze toch nog een dikke dikke dikke knuf geven! Ik had er zo'n goed gevoel over en baal echt met je mee. Heel veel sterkte en veel liefs van mij! PS Dat stoplicht vanmorgen was inderdaad stuk, ik ben ook door rood gereden
Hi Pekske, Jee meis, jij hebt ook al geen goed nieuws! Verdorie! Het in inderdaad nog vroeg, misschien heb je te vroeg getest. En als je het goed vindt, duim ik toch nog even voor je door. Liefs
Ik mag wel ff heeeeeeeel erg klagen. Sta nog met lege handen, alleen maar sterretjes...en ook geen vent (meer)...dus geen papa voor mijn eventuele kids. Soms word ik daar zo ontzettend verdrietig van...maar...keep on going...hop tranen weg en doorgaan! :smile:
Wachtbankje 22-09-08: Lina 24-09-08: Pekske, Anna26 27-09-08: Sens 01-10-08: Dagmar1974 01-10-08: Jama 01-10-08: Kareltje 02-10-08: Margaretha 03-10-08: Caruli 03-10-08: Maaike 04-10-08: Daan81 Ik ben van het wachtbankje af, al durfde ik mezelf eerst niet van de lijst te halen.... Maar na 4 positieve urinetesten, kreeg ik vanmiddag de uitslag van de 2e bloedtest en kan ik er niet meer omheen: We zijn zwanger! Alle meiden die nog op het bankje zitten: Veel succes en een dikke knuf!
dames ik mag van het lijstje.. ben met een harde klap op de grond gedonderd... helaaaas.. volgende keer beter.
Ontzettend klote Pekske, heel veel sterkte toegewenst.En ik ben nu al m'n duimen aan het opwarmen voor de cryo's.Het moet een keer goedkomen!
Het blijft toch de natuur die het moet doen en helaas gaat het vaak mis.Artsen zijn helaas nog niet zo ver dat ze hier een oplossing voor hebben...
Ow pekske wat ontzettend jammer! KL*TE.... Neem een baaldag meis...verwen jezelf lekker! Een hele dikke digiknuf!
oooooooooooooohw pekske wat k.t voor je ! toch wel dus.. zijn ze doorgebroken of heb je nogmaals getest... gatver wat is het toch oneerlijk allemaal, telkens weer als er iemand is die er weer vanaf donderd denk ik hoe kan het toch... we maken al zoveel mee.. het wordt als zo dichtbij geplaatst en wat kan er dan nog misgaan zou je denken... pfffffffff ik snap het niet hoor..... en sommige mensen doen alles wat slecht is en verboden is en raken zomaar zwanger.. echt ongelofelijk.. zulke berichten als deze doen mij zon pijn en kan mij ontzettend kwaad maken...
@annalise Jaaaaa het is echt waar jullie zijn zwanger. Wat een geweldig nieuws. Geniet van je zwangerschap. @pekske Jeetje ik had zo gehoopt dat je gewoon een positieve test had gehad. Dikke knuffel Kareltje
Wachtbankje 22-09-08: Lina 24-09-08: Pekske, Anna26 01-10-08: Dagmar1974 01-10-08: Jama 01-10-08: Kareltje 02-10-08: Margaretha 03-10-08: Caruli 03-10-08: Maaike 04-10-08: Daan81 Ik ben van het wachtbankje af na een nega test. Wachten op ongi en ik neem minimaal een maand rust! Alle meiden die nog op het bankje zitten: Heel veel succes en een dikke knuffel! Als ik af en toe kom kijken wil ik veel roze zien :smile: