Hallo allemaal. Het word nu wel echt spannend voor een paar dames! Ik hoop zo dat we allemaal in het roze gaan! Hebben jullie al verschijnselen of voelen jullie helemaal niets? Dagmar, kom op he! Het is nog niet voorbij! Ik duim voor je! Ik zit mezelf helemaal gek te maken, ik zoek echt achter elk steekje een reden.. Ik ben met vlagen misselijk en heb een paar keer per dag pijnlijke (.)(.). Maar dit word waarschijnlijk allemaal veroorzaakt door de pregnyl... Zucht, nog een week
bij mij ging het pijnlijke borsten gevoel van de pregnyl na 10 dagen weg... dus ik weet niet hoelang het geleden is dat je pregnyl hebt gehad? en of je nu progestan gebruikt? daar kan je namelijk ook pijnlijke borsten van krijgen...al heb ik daar zelf geen last van
Hai Pekske, Pregnyl is nu 8 dagen geleden.. Progestan gebruik ik niet. Ik hoop maar dat dat pijnlijke borsten gevoel blijft! Ik zit mezelf echt in de weg vandaag, word gewoon gek van de onzekerheid! Jij heel veel succes met de cryo terugplaatsing!
18 september had ik de terugplaatsing en 2 oktober mag ik testen. 20 september had ik steekjes een paar cm onder mijn navel en een beetje witverlies.24 september kreeg ik menstruatie pijn en dit blijft aanhouden.26 september kreeg ik last van lichtelijke steekjes in m,n vagina, baarmoeder, eierstokken.ik ben zo bewust van m,n lichaam.ik wordt er af en toe niet goed van.ik ben bang om ongi te worden.waar hebben de anderen die op het wachtbankje zitten last van?.groetjes margaretha
Hoi,hoi, Voor een aantal meiden hier breken er spannende dagen aan. Wat zijn nou echt de goeie symptomen he? Ik wou dat ik is ff aan de binnenkant van mijn lijf kon kijken,dan hoefde ik niet zo gespannen te zijn. Heb ook wel wat dingetjes,af en toe pijnlijke (.)(.) af en toe wat steekjes op verschillende plaatsen. Ik twijfel iedere keer de ene keer denk ik nou ik ben niet zwanger en de andere keer heb ik zoiets van het zou wel is kunnen. Ik ga voor iedereen duimen dat ze een positieve test in handen mogen houden over een paar dagen. Liefs Kareltje
Wat voel je dan veel als het zo spannend is. Niets is te zeggen met wat je wel/niet voelt....het is 'alleen maar' afwachten en dat is verrekte moeilijk. Dat ongi gevoel...heb het een heel eind in mijn zwangerschap nog gehad. Dacht toen ook...ow...einde oefening, maar mooi een positest! Hou hoop meiden; hoop echt dat er weer meiden in de walviszee komen zwemmen!
Hi, Kareltje, inderdaad waar wat jij zegt. Zou ook wel even daar binnen willen kijken, gewoon met een kleine camera. Zou toch wel heel makkelijk zijn ! Margaretha, ik heb soms last van vlagen misselijkheid en gevoelige (.)(.). Voor de rest eigenlijk niet. Dagmar, gaat het vandaag wat beter, of zit je jezelf nog steeds gek te maken ? Hier lekker aan het werk, dus gelukkig veel afleiding! Gr. Daan
LUIKJES TE KOOP :smile:.....hihi he meiden nog even volhouden he! Niet te ongeduldig worden en veel afleiding zoeken! Duim voor jullie allemaal! (ow lekker makkelijk is dit van de zijlijn hihihi )
pffffffffffff dames ik ben zoooooooooooo bang. mag woensdag testen.... maar ik durf niet.. ben zoo bang dat het mis is! echt waaar. ik voel echt niks vergeleken met de vorige keer. ik ben nog niet ongi trouwens en mijn temp is ook nog wel hoog. ik heb ergens gelezen als de innesteling na ICSI niet goed is gegaan je 8-12 na de TP ongi kan verwachten. ik zit nu op dag 12, dat is voor mij nog een beetje een lichtpuntje maar verder?!?!? pfffffffffffffff
ook ik zeg hoop houden dagmar. Dat doe ik ook. We zitten in het zelfde schuitje. Dat luikje zou de perfecte oplossing wezen meiden. een zenuwachtige Kareltje
Meiden hoop houden, en nog eventjes volhouden! Weet dat het heel erg zwaar is! Mijn duimen draaien overuren. Liefs
aan de ene kant zegt een stemmetje test nu! maar aan de andere kant durf ik het niet... ben veeel te bang dat het niet goed is...
ik kon mezelf niet meer bedwingen, ik heb 2 dagen te vroeg getest met clearbue digitaal.deze was positief 2 dikke strepen op de stift en zwanger op het schermpje, maar dit kan nog van de pregnyl zijn.ik weet dat ik teleur gesteld wordtals het later negatief zou zijn, maar nu blijf ik in elk geval nog wat positief en dat heb ik wel nodig. is dit niet vreemt de banner klopt en van het ziekenhuis mag ik pas 2 oktober testen? dagmar hoe is het nu met jou?.jij mag een dag eerder dan mij testen. ik hoop voor je dat het goed gaat.groetjes margaretha.
k.tzooi... heb een bloeding vannacht een heel klein drupje aan het wcpapiertje en vanmorgen en nu heel veel. normaal begint het bij mij met bruinig bloed de eerste 2 dagen. nu gelijk rood... heb nog wel tempverhoging.. gyn gebeld maar die zegt idd als het goed doorzet het toch echt wel over en uit is. ik heb gevraagd om proffesionele begeleiding vanuit ziekenhuis en heb mijn afspraak nu 2 weken eerder gepland met gyn. zojuist gebeld voor accupunctuur.. daar heb ik goede verhalen over gehoord.
Dagmar, wat erg voor je... Leef met je mee... *dikke knuffel* Ik heb idd ook al goede dingen over acupunctuur gehoord. Een vriendin van me is verloskundige en begint met de opleiding volgende maand, het is een opleiding van 3 jaar met alles erop en eraan dus ik denk dat we wel mogen zeggen dat het om een serieuze wetenschap gaat en niet om 'hocus pocus'. Baat het niet, dan schaadt het niet! [-o<
ik heb het met haar gebeld en kan er morgen terecht. ik moet eerst morgenvroeg voor zekerheid testen.. vooral omdat er 2 zijn teruggeplaatst en zij zegt ook de wonderen zijn de wereld nog niet uit.. er zijn vrouwen hun hele zwangerschap bloedverlies hebben. dan gaat zij kijken en voelen wat er eventueel misgaat en dan misschien aan bepaalde kruiden en mijn lichaam klaarmaken voor de cryo;s zij kan mee met de tp omdat dat half uur voor en half uur erna moet... maar dat moet het zh ook maar net goed vinden natuurlijk!