eeej davalee... ja ik geef de moed niet op en ga gelijk weer verder hoor... zsm wil ik er weer aan beginnen.. hebben nog 3 cryos, 1 x 2 en 1 x 1... en ik ga morgen naar de acupuncturist (of hoe je dat ook maar noemt hoop dat zij er achter kan komen wat er nu toch misgaat....
01-10-08: Jama 01-10-08: Kareltje 02-10-08: Margaretha 03-10-08: Maaike 04-10-08: Daan81 06-10-08: Davalee 07-10-08: Elke 1984 10-10-08: WickedWitchy 12-10-08: Stef78 14-10-08: Waterlelie 15-10-08: Danjo vanaf morgen mag ik er ook weer op Morgen heb ik mn 2e iui ben benieuwd wat het aantal zaadcellen zijn. Heb 2 eitjes mag nu na 3,5 jaar en 2 ma het geluk hier eens komen Ik breng morgen nog wel ff verslag uit moet wel zeggen de dagen vliegen en vanaf volgende week vakantie dus mn nod ben ik er niet maar zal iemand anders hier wel wat laten weten
Hi, Kareltje en Margaretha, van harte gefeliciteerd! Jama, heb jij inmiddels al getest? Dagmar, wat ontzettend :c: voor je! Succes vandaag bij de acuounctuur, moet zeggen dat het mij altijd erg rustig maakt.. Danjo, ook weer bijna welkom op het wachtbankje, succes morgen! De rest allemaal veel sterkte op het wachtbankje! Gr. Daan
01-10-08: Jama 03-10-08: Maaike 06-10-08: Davalee 07-10-08: Elke 1984 07-10-08: Daan 81 10-10-08: WickedWitchy 12-10-08: Stef78 14-10-08: Waterlelie 15-10-08: Danjo Ik heb mezelf even verplaatst naar 7 okt, dan is de tweede inseminatie namelijk 2 weken geleden en mag ik pas officiel testen van het ziekenhuis.
en langzaam word het weer druk op het bankje.... wel een plekkie vrij houden voor mij volgende week he.... succes allemaal!
Ik kan het niet geloven, zat te wachten op mijn ongi. Heb de hele week al pijn in mijn buik. Vanmiddag toch maar een test gekocht, POSITIEF!!!!! Ik voel me helemaal niet zwanger en heb ook moeite om het te geloven. Ga morgen voor de zekerheid nog een andere test kopen. Jama Kareltje en Margaretha gefeliciteerd.
joehoeeeeeeee gefeliciteerd! de test zal echt niet liegen hoor....en wacht maar af die kwaaltjes zul je nog vervloeken straks... dus pas op wat je wenst hahahahhahaha
lieve meiden... allemaal van harte! maar ik ga dit topic nu verlaten.. het doet mij even teveel pijn al die blije dames.. en geloof me ik gun het iedereen maar ik krijg nu telkens die stomme notificaties in mijn mail. ik ben actief in ivf/icsi hopelijk tot snel! en dames vooral vasthouden he!
hallo meiden, ben met 5e ronde clomid 50 mg bezig... hard geklust en nu plof.....bij jullie op het bankje... daan spannend meid! over 3 dagen kun je testen toch? groetjes Jose
Jama gefeliciteerd meid Dagmar begrijp je hel goed hoor doen waar jij je goed bij voelt meid rest mijn duimen draaien
Jama van harte meid! Vlieg maar lekker naar die mooie roze wolken...en ga genieten! Daan spannend, nog maar een paar daagjes...mijn duimen draaien voor je. Dagmar, Ik snap je helemaal...het is zo ontzettend moeilijk soms en er is nergens zoveel begrip als hier..heel veel sterkte meid en ik spreek je nij ivf /icsi.
meiden ik snap iets niet vannochtend iui gehad maar heb nu de hele dag al een zeurende pijn in mn buik en als ik hoest krijg ik steken zou mn ei dan nog niet geweest zijn of zou het komen omdat ik 2 eitjes heb ? wie oh wie ken dit niet zo erg ook niet als eisprong
03-10-08: Maaike 06-10-08: Davalee 07-10-08: Elke 1984 07-10-08: Daan 81 10-10-08: WickedWitchy 12-10-08: Stef78 14-10-08: Waterlelie 14-10-08: Naatje30 15-10-08: Danjo Hallo allemaal, ik heb me ook toegevoegd aan het lijstje. Nadat ik deze maand de hoop al had opgegeven omdat de fertlliteitsverpleegkundige zei dat mijn 2 follikels waren uitgegroeid tot 2 cysten, bleken afgelopen maandag dat mijn cysten toch mega follikels (34mm en 31mm) te zijn volgens de gyn. Ik heb 2 ampullen pregnyl mogen spuiten en volgens de gyn maken we dus nog gewoon een kans deze maand. Ik heb de pregnyl maandag om 11.00u gespoten en volgens mij heb ik gisteravond een eisprong gehad, ik had echt flinke steken in mijn onderbuik, dus neem ik plaats op het wachtbankje... Ik wens iedereen op het bankje heel veel succes, ik hoop dat oktober een goede maand zal zijn! Ik zie dat hij al goed is begonnen, jama GEFGELICITEERD! Laten we hopen dat dit trend zal worden
wat een lieve reacties allemaal, ik wens iedereen die nog op het wachtbankje en er van de verkeerde kant zijn afgekukeld veel sterkte en liefde toe.en ik hoop dat jullie binnenkort ook zwanger mogen zijn. liefs margaretha