Het Wachtbankje Topic

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Mama2bee, 5 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jama

jama Lid

17 apr 2008
    30
    0
    0
    ik sluit me bij margaretha aan: iedereen bedankt voor de lieve woorden en felicitaties.
    Dat oktober voor iedereen een vruchtbare maand mag worden.

Liefs
    Jama

2. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Wow...het wordt gezellig druk hier! Ik heb roze koeken...wie heeft er trek? :D :D :D

3. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Jama en Margaretha: Super gebebiciteerd!!! :D

Dagmar: sterkte! :( *dikke knuffel*

Ik ben nu aan het wachten op een belletje van de gyn. Heb vrijdag een bloedname gehad om te bekijken of ik een goede eisprong heb gehad...als het resultaat niet goed is, kan ik al m'n hoop nu al opbergen... Anders nog enkele héél hoopvolle dagen... Maak mezelf echt knettergek! Bij elk steekje, krampje,...een vlaag van hoop! Heb al 100x naar m'n borsten gekeken of ik geen aders zie en of ze niet groter zijn enzo.... :oops: Heb spijt dat ik net nu een weekje vakantie heb, als ik het had geweten, had ik een weekje later vakantie genomen! :(

4. Daan81

Daan81 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.084
    0
    0
    Hi,

Je Jose ook op het wachtbankje. gezellig. Wanneer ga je testen dan kan je dat nog even op de lijst aanpassen! Mijn banner klopt trouwens niet, mag pas dinsdag testen... Pff dat duurt nog zo lang!

Elke, ja erg he die onzekerheid, ik denk ook continue van alles te voelen Heb je inmiddels al een belletje gehad?

Waterlelie, ik ik ik! Ik heb volgens mij overal trek in op het moment.. Ook een symptoom :rolleyes: ?

Jama, super gefeliciteerd! Ik hoop dat we je allemaal snel gaan volgen. Ga er lekker van genieten!

Naatje, laten we hopen dat deze 'rare' ronde een mooi eind zal hebben!

Danjo, die zeurende pijn heb ik wel gehad de dag van de inseminatie, maar die steken herken ik niet. Sorry kan je dus niet helpen!

Dagmar, heel veel sterkte!

Hier voel ik weer van alles, maar weet inmiddels dat mijn lichaam erg goed is in faken, dus we moeten maar echt geduld hebben... Nog 5 nachtjes :rolleyes:

5. Elke1984

Daan, nee nog altijd geen belletje gehad... :( Als ik om 17u niets gehoord heb, zal ik zelf nog eens terugbellen. En jij ook al 7/10 testen?! Wordt hopelijk een prachtig roze dinsdag! :D

6. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Thanks daan het is alwel wat minder en mn temp zei vannochtend dat mn ei was geweest

over 1 dag heb ik 3 weken vakantie dus de tijd zal voor mij wel snel gaan gelukkig

7. Elke1984

Heb om 17u zelf teruggebeld: uitslag bloedonderzoek was goed: heb een goede eisprong gehad! :D
    Nu wil ik méér goei nieuws! [-o<

8. Niet meer actief

Daan, stom is dat he dat je lichaam je zo voor de gek kan houden...ik heb dat nu ook van de pregnyl.

Danjo, wat lekker nog 1 dagje en dan 3 weken vakantie, de tijd zal dan idd vast snel voorbij gaan.

Elke wat een mooi nieuws zeg! Ik hoop ook voor jou dat het goede nieuws zal blijven aanhouden...Succes!

9. Daan81

Daan81 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.084
    0
    0
    Elke, goed nieuws :whistle: ! En laten we inderdaad gaan voor een roze dinsdag!

Naatje, ja pregnyl is echt fijn spul :pale: ...De pregnyl is als het goed is nu wel uit mijn lichaam (is 12 dagen geleden).

Danjo, oh wat lekker 3 weken vakantie! Ga er lekker van genieten!

10. Niet meer actief

Daan, ja idd dan zou het uit je lichaam moeten zijn...spannend! ;)

11. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    03-10-08: Maaike
    06-10-08: Davalee
    07-10-08: Elke 1984
    07-10-08: Daan 81
    10-10-08: WickedWitchy
    12-10-08: Stef78
    14-10-08: Waterlelie
    14-10-08: Naatje30
    15-10-08: Danjo
    16-10-08 Joseetje

Hallo meiden.. heb mezelf ook toegevoegd op het lijstje..

ik hoop echt na 5 rondes dat het raak zal zijn! oe daan fff wachten nog spannend hoor

gr jose

12. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    03-10-08: Maaike
    06-10-08: Davalee
    07-10-08: Elke 1984
    07-10-08: Daan 81
    10-10-08: WickedWitchy
    12-10-08: Stef78
    14-10-08: Waterlelie
    14-10-08: Naatje30
    15-10-08: Danjo
    16-10-08: Joseetje, Pat

Ook ik voeg me toe, heb mijn eisprong vandaag...alleen is mijn mannetje de hele week al weg ivm zijn werk dus ik ben bang dat er weinig te testen valt over twee weken... :cry:
    We beginnen volgende cyclus met IVF dus zodra mijn ongi er is ga ik starten met de medicatie. Dus ik ga me bij jullie op het wachtbankje zetten...waar is er nog een plekje?

13. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Hee pat, natuurlijk is er nog plek voor jou :D alleen zijn nu mijn roze koeken op gegaan...ik neem morgen wel wat anders lekkers mee op het bankje :D :D

Wat jammer nou dat je zo alleen bent deze week...hopelijk zijn jullie op het goede moment wel bij elkaar! Take care!

Liefs, waterlelie

14. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    haha..zeker je boodschapjes door AH laten bezorgen?! :)

15. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    :) haha je bent nu al de 3e die het zegt...op mijn werk begonnen ze ook al

16. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    haha..ja ik zag het net precies op tv..wel toevallig hoor dat je het dan net over roze koeken hebt.. :)

17. WickedWitchy

WickedWitchy Actief lid

14 aug 2008
    174
    0
    0
    Venlo
    Daan, je kan ook een ovu testje er tegenaan gooien ;)
    Als deze nega is dan mag je ervanuit gaan dat de Pregnyl uit je lichaam is. En dus geen "klachten" meer kan veroorzaken ;)

18. guaya

guaya Lid

3 jul 2008
    39
    0
    0
    nou meiden, ik kom ook weer gezellig bij jullie zitten hoor!
    ik heb zaterdag en maandag een iui gehad. Zaterdag de pregnyl gezet dus ik verwacht zaterdag 11e NOD. Tis weer afwachten geblazen... Nog een weekje de helft zit er al weer op. het gaat me deze maand beter af dan normaal. Ook wachten went.

19. welcomehome

welcomehome Niet meer actief

hoi meiden ik zit ook weer op het wachtbankje heb vandaag me 4e iui gehad dus het is weer wachten

20. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Hoi sabine, schuif gezellig aan :D
    haah het wordt echt druk hier...
    je staat trouwens nog niet op het lijstje( weet eigenlijk ook niet hoe ik dat voor je moet doen :oops: )

Suc6 met wachten!
    Ik heb iig heel veel last van onderrugpijn dat doorstraalt naar mijn benen :rolleyes: Geen idee wat dat is...pfff

Deel Deze Pagina