06-10-08: Davalee 07-10-08: Elke 1984 10-10-08: WickedWitchy 11-10-08: Guaya 12-10-08: Stef78 13-10-08: Kleintje84 14-10-08: Waterlelie 14-10-08: Naatje30 15-10-08: Danjo 16-10-08: Jose 17-10-08: Sabine 18-10-08: Pat Nou meiden ik ben vrijdag met een rotklap van het wachtbankje afgedonderd! Ik wens de rest van de meiden meer geluk!
Daan81 nee toch meis hele dikke knuffel voor jou Meiden hebben jullie ook zoveel last van slijm en afscheiding ik word er een beetje gestoord van haha
jeetje Daan... wat een rotnieuws.... ik had het deze keer zo gehoopt voor je. je wacht nu al zo lang..... ik heb vreemd genoeg helemaal o komma o klachten terwijl ik vorige 4 cyclussen meteen na ei super pijnlijke borsten kreeg..... en ik heb allemaal last van rare steekjes in onderbuik. ik moest vanacht niesen en dat deed gewoon zeer.... zit toch echt pas 5 dagen na ei... sorrie pat van de roze koeken...... heb wel kroepoek in de aanbieding? oja en ik ga vanavond een appeltaart bakken. gr jose
HMMMM appeltaart is er nog een stukje over joseetje? Daan meis...dat was niet de afspraak he :sad: een hele dikke knuffel van mij
hmm lekker appeltaart...daar lust ik ook wel een stukje van Daan sterkte meid...wat balen weer...dikke knuffel
hij staat in de oven! hopleijk lukt ie goed.... als ie is afgekoeld snij ik hem aan en krijgen jullie allemaal een stuk .... met slagroom? ik heb me zojuist ongans geklopt...... tjeeeee mixer zit nog in een verhuisdoos ( al bijna een jaar) moet hem toch eens gaan zoeken want dit doe ik niet nog een keer.... heb meteen RSI hahahahhaha xx jose
thanx vruchtje, alleen heb ik een naar voorgevoel dat het mis is. Heb sinds pregnyl continue last van warm kolkend gevoel in mn buik het gaat maar niet over Slaap lekker voor iedereen..
Daan, dikke knuf! Joseetje, gek he dat je lichaam elke maand anders kan reageren. Wie weet zijn die steekjes goed nieuws... [-o< Ik heb deze ronde voro het eerst echt pijnlijke (.)(.), maar dit zal wel door de 10000IE pregnyl komen...
Nou, naatje...dat is misschien wel goed nieuws hoor aangezien we op dezelfde dag mogen testen Mijn boobies deden alleen pijn voor en na de eisprong en daarna verdween het plotseling Gisteravond mopperde ik hier nog dat ik sinds de pregnyl zo'n warm kolkend gevoel had...EN nu helemaal niets meer en dat is nu 7 dgn erna. Voel NIKS NIKS NIKS. Ik ben bang dat er weer ongie aan zit te komen Zou de pregnyl nu al uit mn lichaam zijn? werkse allemaal, Liefs waterlelie
merk dat ik ook helemaal niet reageer op de pregnyl deze keer af en toe vlaagje misselijk maar niet zoals andere maanden
waterlelie, woow spannend op dezelfde dag testen...ik hoop zo dat we goed nieuws mogen brengen! Volgens mij zit pregnyl tot 12 dagen in het lichaam, ik weet eigenlijk niet hoe snel het uit je lichaam kan zijn? Maar weet dat ik vorig jaar na onze 3e IVF ook helemaal niets voelde, maar wel positief teste...dus wil echt niets zeggen danjo, volgens mij is gewoon elke maand anders...maar wat blijft is, geen bloed, geeft moed!