Lieve Mama@bee, heel veel sterkte! Weet je al iets meer? hier nogal onzeker, de toetsen heb ik gehaald, dus dat diploma is nu bijna binnen. maar heb een dubbel gevoel, moest op school naar het toilet en daar wat rood slijm verloren Ben ook super emo, dus ziet ernaar uit dat deze ronde ook afgelopen is.
Ik blijf nog op het wachtbankje om jullie te steunen. Het wachtbankje is inmiddels verleden tijd Na een droevige telefoontje met de verpleegkundige is bevestigd, dat ik de 2 kleintje hebt verloren. Een goede vriendin van mij was erbij om mij te steunen en samen (zelfs zij) hebben we gehuild. Mijn man is ervan op de hoogte ik mis hem heel erg op dit moment. We gaan gewoon weer voor een nieuwe poging. Maar willen wel een paar maandjes wachten ermee. Voor iedereen die nog een kans maakt wens ik jullie heel veel succes
Ach meis wat ontzettend naar. Je voelde het al aankomen, maar als het dan toch gebeurt, is het vreselijk. Ik hoop dat jullie steun bij elkaar kunnen vinden. Je kunt hier altijd terecht voor een virtuele schouder. En als jullie dan weer verder willen en kunnen, dan blijven we er ook voor jullie. Hele dikke knuffel, SRB
mama2be, Benthe, Visje, Stef wat een vreselijk nieuws meiden! Bah! Oneerlijk! Ik wil juulie allemaal heel veel sterkte wensen. Ik ga alvast duimen dat de volgende x wel raak is! Dikke knuffel voor allemaal! Enna en marykay, spannend hoor! Duim voor jullie! Rach, bedankt voor je berichtje hier! Erg lief van je! Liefs, Vietje p.s. sorry als ik iemand vergeten ben!
Helaas ik kan hier ook niet met HGC komen strooien voor de wachtenden op de bank. Mijn lichaam doet weer eens raar. Niet zwanger maar ook nog niet ongesteld, hopelijk komt het voor 24 juni vanzelf en anders krijg ik een kuurtje om het op te wekken. Voor alle wachtenden heel veel succes en ik hoop dat er snel iemand met goed nieuws komt!
Jammer marykay. Ik zit inmiddels nog vrij lekker op het wachtbankje,samen met vietje en de rest?Ik zie alleen maar lege koek en snoep verpakkingen liggen, dat was niet de bedoeling he!Het moet wel een blij wachtbankje zijn en het is de bedoeling dat je blij eraf stapt en niet verdrietig en afdondert. Wat zijn die wachtweken killing zeg.pfff, maak mezlef echt gek, ben de hele dag al wat misselijk en dan denk ik stel dat het er 2 zijn dan is het hvg gehalte dubbel dus ipv 4 dagen na terugplaatsing is het dan de hoeveelheid van 8 dagen.Dus dan kan ik over een paar dagen al testen(hahaha wees niet bang dat doe ik niet, maar ik zat alleen zo te denken.)
hahahaha, wat die ww wel niet allemaal met je brain doet.... Ja we moeten snel weer ff wat lekkers inslaan! Aangezien ik nog steeds geen baan heb, zal ik volgende week maar eens een taart maken. Goed? xxx
wat een vervelende berichten allemaal zeg! allemaal sterkte! enne hoop blijven houden! ooit komt t goed! vandaag weer in t zh geweest. vanavond weer beginnen met puregon 50+, gelukkig zitten er deze keer geen cystes, dus kunnen in een keer door.. en dan maar hopen (inderdaad) op 3x scheepsrecht! hihi..
hoop t ook voor je Visje! Vanmiddag de ingredienten voor een aardbeien-kwarktaart gehaald... Denk dat ik hem maandag of dinsdag ga maken... Wie een stukje wilt kan hem nu al reserveren, op=op... xxx
Dan wil ik graag een stukje Vietje. Ik ben nu trouwens tijdelijk wel weer even terug op het bankje. Was er natuurlijk afgevallen door die nare negatieve test, maar nu zit ik er toch weer op, want ik ben gewoon nog steeds niet ongesteld. Mijn eigen cyclus is heel kort, altijd tussen de 23 en 26 dagen, waarbij mijn eisprong altijd rond dag 18 viel (dus een hele korte LF). Nu heb ik Gonal, waardoor mijn eisprong elke keer op dag 12/13 valt, en progestan, waardoor mijn NOD 15 of 16 dpo valt. En nu is het 17 dpo. Ok, dat is een kleine marge, maar toch... Morgen nog maar een keer testen dus. Zucht! Ik heb al een hele dag gehuild en nu heb ik dus toch weer hoop. Ben zo bang dat het morgen alsnog mis is... xxx
Visje en Srb, staat genoteerd! Srb, wat spannend allemaal zeg, jeetje! Kan me voorstellen dat je veel huilt. Je weet gewoon totaal niet waar je aan toe bent! Je was dus een klein beetje gevallen, maar we hebben je net op tijd vastgepakt Nu wel blijven zitten hoor! xxx
SRB wat goed zeg hoop het zo voor je! Vietje voor mij mag je er ook een reserveren Hier is het nog steeds wachten op de Duivels hoop dat ze morgen doorzetten want heb vandaag met de assistentes gebeld en die zeggen dat het mss nog net voor de zomerstop kan! Dus hoop hoop hoop nooit verwacht dat ik zo graag ongesteld wou worden hahahah Liefs Stef
Hee Stef, hoe kan dat bij jou dan? Jij hebt wel een negatieve uitslag, maar ook geen duivels? Of heb je bloed laten prikken? Sorry, ik kan natuurlijk ook even teruglezen... Heb dat nu ook gedaan. Ja dus Hopelijk komen je duiveltjes inderdaad snel! Hm, dit motiveert mij ook wel om toch ook maar bloed te laten prikken, anders schiet het toch echt niet op. Misschien durf ik morgen...
@srb:Ik las dat er weer hoop is.....als ik jou was zou ik ook maar bloed laten prikken. @Enna: wat ontzettend jammer, meis! Is het bloed verlies kort geweest, of zet het nu echt door? Ik kan je alleen maar sterkte toewensen. Met mijn gaat het redelijk. Heb gisteren wel een dag op bed gelegen, had veel pijn in mijn baarmoeder. Maar dat is sinds vanmorgen afgezakt. Daar ben ik zo blij om. Begin Juli hebben we een nieuw afpraak met de arts. Veel liefs Mama2bee
Vrijdag heb ik niet geprikt, en ik ben nu nog niet ongesteld. Nog altijd in spanning dus... Maandag ga ik echt bloed laten prikken. Dan is de kans sowieso ook weer groter dat er iets zichtbaar is (maar ik ben zo bang dat het niet zo is, om de een of andere reden blijf ik dus liever onwetend, dan zeker dat het niet zo is...) @ Erna en Mama2bee: heel veel sterkte. xxx
dag 15 en nog steeds geen duivels! wel krampjes in mijn buik (al vanaf woensdag) stiekem getest vanavond en ik weet het niet. gek he? de controlestreep was gelijk heel goed en verder zag je niks, maar na een minuutje begon ik heel vaag een streepje te zien en na 5 minuten zag je dat vage streepje net ietsiepietsie duidelijker. mijn moeder zegt dat ik nog geen conclusies moet trekken. pas als ik over nog eens 5 dagen duidelijk positief test mag ik hopen. maar stiekem doe ik dat nu al! pfff... wat een ellende dit wachten en de Ben en Jerry's is ook al op!
Enna, volgens mij ben je gewoon zwanger, streep is een streep! xxx Mama2be, sterkte meis. Hoop dat de buikpijn snel over is! Srb, de duimen draaien nog hoor! Diana, hoest met jou? Ooievaar, bloeden al gestopt of minder geworden? Hier blijven de krampjes, ren om t half uur naar de wc. En als t ff kan rent m'n achter me aan om mee te kijken of ik nog geen bloed in m'n slip heb. De schat! Liefs, Vietje
Hee Enna, dat klinkt onverwacht goed zeg. Een streepje is een streepje hoor. Daar mag je echt wel een beetje blij mee zijn. Ga je echt 5 dagen wachten tot je weer test? Niet gewoon 2 dagen of zo? Superspannend zeg!