Voor het eerst zit ik ook op het wachtbankje. Afgelopen vrijdag mijn eerste IUI gehad. Op 17 oktober mag ik testen. Het is allemaal zo spannend. Ik moet proberen er niet zo veel aan te denken....maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Ik wens iedereen veel geluk en dat ieders droom maar mag uitkomen!
Mag ik ook op de wachtbank..? Dit is de laatste (spontane) ronde...10 oktober verwacht ik mijn menstruatie, heb er tot vandaag niet veel aan gedacht, maar wat zijn die laatste dagen een hel...!
06-10-08: Davalee 07-10-08: Elke 1984 10-10-08: WickedWitchy ,verhip 11-10-08: Guaya 12-10-08: Stef78 13-10-08: Kleintje84 14-10-08: Waterlelie 14-10-08: Naatje30 15-10-08: Danjo 16-10-08: Jose 17-10-08: Sabine,wannabe a mom 18-10-08: Pat verhip en wannabe jullie staan erbij meiden suc6
naatje is ook zo elke keer weer anders Ik temp ook dus weet vaak wel waar ik aan toe ben zon 2 dagen voor nod
verhip en wannabe a mom, gezellig dat jullie ons op het bankje komen vergezellen..succes meiden! danjo, bij mij heeft tempen helaas geen zin, mijn curve slaat echt nergens op. Volgens de gyn moest ik er maar mee stoppen, werk jammer genoeg niet voor iedereen. Maar ik hoop voor jou dat je temp mooi hoog zal blijven [-o<
Ik ook maar temp denk ik maandag voor het laatst en dan lekker op vakantie en we zien wel waar het schip strand toch wel balen dat tempen niet bij jou werkt ik vindt het wel fijn om te weten waar ik aan toe ben eigenlijk
Hee Elke, ik lees net op een andere topic dat je vanochtend negatief hebt getest Sterkte meis..big huggie
Dankjewel waterlelie... Het is natuurlijk nog wel een dagje te vroeg maar ik durf niet meer hopen nu... Was zoooo nieuwsgierig omdat ik zoveel symptomen heb deze keer maar het zullen wel gewoon ongi-symptomen zijn t.g.v. de Clomid ofzo, vrees ik. Morgen moet ik ongesteld worden, als ik woensdag niet ongi ben, test ik opnieuw. Maar ik ga er nu van uit dat ik niet zwanger ben, spijtig genoeg. Het is echt een enorme tegenvaller deze keer! Als ik zwanger was, zou ik 16 juni uitgerekend zijn. Die dag is m'n tante jarig die veel te jong overleden is, het zou zo speciaal zijn om op die dag een kindje te verwachten!
elke das balen meid maar goed zo is er elke keer wel wat ik heb al zoveel dagen gehad dat ik dacht dat zou mooi zijn maar helaas pak een chocolaatje of meer en het komt wel goed meis
euhm, eerlijk gezegd...NEE Ik voel van alles maar het zit me niet lekker. Als het zo gaat als de vorige keer word ik as. zondag ongesteld En jij?
hier gaat het wachten me goed af moet ik zeggen ik ga er altijd vanuit dat ik ongi word dus dat scheelt alweer
Toch doe ik dat ook de eerste 33 dagen, maar die laatste 3/4 dagen, die zijn een hel! Begin ik toch iedere keer die hoop te krijgen dat het wel zover is..
heb ik niet zo heel veel last van maar temp ook dus meestal 3 dagen van te voren zakt mn temp en weet ik waar ik aantoe ben
Vandaag mijn bloed laten prikken. Ik zit op dag 22 van mijn cyclus. Zoals normaal heb ik een paar dagen voor mijn ongi bruinig verlies en zo nu ook. Ik word donderdag denk ik ongi en kan denk ik aan poging 2 beginnen. Jammer maar we houden moed. Nog een vraagje. Na een iui word je dan eerder of later ongi? Meiden het is hier spannend. Ik hoop echt dat het voor jullie gaat lukken. Degene die net zijn begonnen heel succes en sterkte en hoop voor jullie ook op een wonder. Gr Davalee