Ja dat zou miss goed kunnen! Maar ik had zo weinig eitjes, dus ik dacht er niet aan, maar logisch is het wel! @Danjo: Na de punctie blijft de follikel leeg gezogen achter, het eitje is weg, zeg maar. Omdat hij leeg is gezogen gaat hij zich vullen met vocht en bloed uit de buikholte. Dat voert je lichaam dan na een poosje weer af. Zoiets is het.
He lieverds! Ik heb nog niet getest Goed he? Eigenlijk merkte ik gisteren dat mijn NOD morgen pas is Mijn banner hier klopt niet helemaal aangezien mijn cyclus deze keer 2 dagen langer was (ei was 2 dagen later dan normaal dus morgen is het pas 12 dagen DPO) We zullen zien, geen bloed geeft moed he , dan maar morgen testen. Hoe is het hier met jullie? Welkom voor de "nieuwkomers", laten we elkaar maar warm houden op het bankje tegen de spanning. Is er trouwens geen kans op cystes als zo'n follikel zich vult met bloed? Hopelijk houden ze jullie goed in de gaten, duimen voor positieve energie voor iedereen
Meiden ik ben vanmorgen van het bankje afgevallen Ik had gister ook al het gevoel dat de pregnyl uit mijn lichaam was, al mijn klachten waren sinds gister ineens verdwenen. Normaal mogen we nu starten met onze eerste IUI, alleen is dat nu maar de vraag of dat kan. We vertrekken maandag voor ons midweekje weg en ik moet een uitgangsecho maken op cyclusdag 1,2,3 of 4. Nou het weekend zijn dag 1 en 2, maandag dag 3 en dinsdag dag 4. Helaas ben ik er dinsdag dus al niet meer, nu maar hopen dat we maandagmiddag voor dat we vertrekken nog terecht kunnen. Anders moeten we helaas een cyclus wachten voordat we kunnen starten...tjonge ik baal hier zo van ](*,) meiden ik wens jullie heel veel succes!
10-10-08: WickedWitchy 11-10-08: Guaya 12-10-08: Stef78 13-10-08: Kleintje84 14-10-08: Waterlelie 15-10-08: Danjo 16-10-08: Jose 17-10-08: Sabine,wannabe a mom 18-10-08: Pat 20-10-08: Timonneke, Milla 21-10-08: Merel 23-10-08: Linda
Hmm vanmorgen gedaan maar negatief ... Een dag of twee wachten dan maar We houden de moed erin nietwaar Naatje ik hoop voor je dat je nog terecht kan meid, maandagmorgen meteen proberen te regelen. Zou jammer zijn als je een cyclus moest missen, duurt al lang genoeg lijkt me We gaan maandagavond ook weg voor een midweekje, vrijdagmorgen weer terug. Neem de testjes maar mee, is het wel dan zijn we met onze schoonouders samen en komt het mooi uit Is het niet zo dan hebben we toch wat rust saampjes.
Naatje nietgewoon op dag 10 want dit zou wel balen zijn zeg maandag morgen vroeg bellen en dan hoop ikdat ze nog even een gaatje kunnen maken voor je MOET gewoon hele dikke knuf wicked balen meid maar goed dat je moed houd hoor
WickedWitchy, balen he! Ik hoop dat je gewoon te vroeg bent... Meiden bedankt, ik bel maandagochtend meteen en hoop dat er een kleine gaatje te vinden is [-o< Maakt niet uit hoelaat, dan vertrekken we gewoon wat later
He Naatje, wat balen zeg, ik hoop dat je maandag terecht kan en geniet van je vakantie! @All: Leuk hoor, blijft er nog iemand op dit bankje zitten of is iedereen op vakantie? Geniet ervan hoor!
Naatje, sterkte meid! Hopelijk kun je maandag voor je echo, zodat jullie vlug van start kunnen gaan met jullie behandelingen! Merel, ik ga niet op vakantie, ik blijf lekker naast je zitten. WickedWitchy, de moed nog niet opgeven, het KAN nog! Volgende keer meer succes!
he wicked.. ik hoop echt voor je dat je te vroeg bent... kan makkelijk hoor! naatje balen zeg.... hoop dat het nog lukt om die afspraak te maken. nou hier rustig op het bankje, ontdekte vanmiddag wel enorme blauw aderen op mijn borsten.. m,n man zegt dat die er altijd al zaten maar je kan van me aannemen dat ik daar afgelopen maanden supergoed op heb gelet... het is echt een spinneweb van dikke grote bloedvaten, vooral langs de zijkant... ik hoop het zo... en natuurlijk voor jullie allemaal.. guyla weet jij al iets? en voor alle meiden die er op uitgaan heel veel plezier! gr jose
Naatje, wat super jammer zeg! ik duim voor je dat je as. maandag terecht kunt! Wicked...grrrrr, wat vervelend die test! Misschien was het toch te vroeg Hier nog steeds geen ongie te bekennnen..MAAR wel onderweg voel ik Ik ben echt niet zwanger..heb de hele tijd die krampjes. Ik verwacht m morgen..dan is het 12 dgn na pregnyl. Enne..ik blijf hier bij jullie hoor Ik ga heerlijk van het weekend genieten! (heb de koekjes al in huis gehaald hahaha) Liefs, waterlelie
Jose ik waacht in spanning met je mee. Waterlelie ik neem een lekker koekje van je als je die gaat uitdelen. Ik wens iedereen een leuke midweek en Naatje ik hoop dat je maandag terecht kan. Fijne avond en zondag nog. Gr Davalee
Wicked ik wacht natuurlijk ook met spanning met jou mee. Wie ik voor de rest vergeet SORRY! 20.30 zat mijn 1e puregon spuit er weer in. Deze keer met 75E.