oja in het echt zie je de streepjes veel duidelijker, vooral bij die casette van de kruidvat. gr jose
Nou meid, ik zie duidelijk streepjes hoor ! Ik zou een zwangerschapsbanner plaatsen ! Gefeliciteerd !
hhahah ik durf niet... ben als de dood dat ik alsnog gewoon ongie word... maar dat kan niet toch? hahah hoe vaak ik tegen mensen heb gezegt nee je bent eeeeeccccht zwanger... van mezelf geloof ik het ineens niet. ppppffff na 2 jaar eindelijk!
Nou hallo, als ik zulke streepjes zie staan denk ik maar aan 1 ding: ZWANGER! Gefeliciteerd meid, en die banner staat prachtig!
joseetje26 gefelciteerd met je zwangerschap het zal nog wel onwerkelijk zijn voor je maar het is echt zo geniet er van hopelijk komen er nog meer bij deze week
dank jullie meiden.. ja ik hoop dat er meer bij komen. jeetje dit is echt een gekke dag gewoon,,,, en ik doe allemaal rare dingen. nooit geweten dat je daar zo de kluts van kwijt kan raken jose
Joseetje, super, nogmaals van harte! Geniet ervan! Ik kom me afmelden, mijn progesteron was vrijdag maar 11 en vandaag nog maar 8,4.. ik ben dus hardhandig van het wachtbankje af geschopt. Hopelijk gaan ze me nu helpen en wordt ik snel ongesteld zodat ik verder kan.
getver mila das balen...ik hoop dathet met een beetje hulp snel raak is voor je... joseetje nou die streepjes wil ik ook wel! echt wel duidelijk! heb je ergens last van verder?
nou ik had deze maand juist geen klachten... geen zere boobs terwijl dit normaal al voor eisprong begint.. dus deze maand ook maar rond 5 dpo was het ineens weg, heel veel witte dikke afscheiding en eergisteren zag ik blauw aderen op mijn borsten, toen ineens dacht ik he? en vaker plassen maar dat ging heel onopgemerkt... pas toen ik kiespijn kreeg en de trap op en neer vervelend was dacht ik he? moet ik nu alweer plassen. voel me verder niet zwanger gr jose
Joseetje, gefeliciteerd! Wat een fijne berichten zo op mijn eerste dag op het wachtbankje. Het duurt zo lang...............
ojeee... dat veel moeten plassen, en die blauwe aderen heb ik ook ! En nog steeds niet ongi ! ik had net wel erg troebele urine ? Wat dat mag betekenen ? Vanmorgen was het nog helder...
lieve schat...morgenochtend nogmaals testen! dat ga ik ook doen want hier is ook nog niets.... ik heb helemaal geen blauwe aders of wat dan ook. gewoon ongie last! en ook helemaal geen afscheiding of iets ik hoop dat er uberhaupt een eisprong is plaatsgevonden...want mijn allereerste poging met pregnyl issie niet eens gesprongen
ik wacht denk ik tot woensdagochtend met testen, dan ben ik nog zekerder. ik heb nu wel krampjes in mijn onderbuik....
Josseetje, gefeliciteerd meid! Heb je een beetje kunnen slapen vanacht? Was je al aan het verschonen met luiers enzo? Haha! Heerlijk voor jullie, ga er lekker van genieten. Gr Dava
En hop, Belle ploft weer op het bankje neer. Gisteravond geïnsemineerd, nu is het afwachten... Als het niet raak is, dan ben ik de 27e ongesteld. Als het wel raak is en het gaat net zoals de vorige keer dan test ik op 3 november pas positief. Dus het is nu nog 'normaal' en over twee weken gaat het spannend worden. Iemand een kopje kruidenthee?