Niks, noppes, nada! Helemaal blanco...geen streepje te zien Ik had wel zo'n voorgevoel maar als je het echt ziet is de klap toch echt wel groot! Ik hoop nu zooo dat ik vandaag ongie word zodat ik deze week kan beginnen met de volgende ovulatie-inductie. Succes verder meiden! Ik zal jullie wel dagelijks in de gaten houden Liefs van een treurige lelie
He waterlelie..hopen dat die ongi dan nu maar snel gaat komen... Ik voel dat ik ook snel van het bankje af ga vallen! Heb last van mijn rug en das toch wel het vervelendste teken dat de ongi onderweg is + dat mijn temp vanmorgen is gaan zakken. Op naar de eerste ivf!
Nou meiden, Kreeg vanmiddag op mijn werk rug en buikpijn, dus ik dacht meteen dat mijn ongi onderweg was. Zonet een sliertje doorzichtig slijm met bloed verloren. Dat betekend dus dat mijn ongi eraan komt ! Moet eerlijk zeggen dat het me wel zwaarder valt dan vorige maand, omdat ik toch stiekem hoopte dat het deze maand raak zou zijn. Ook vanwege de verschijnselen, en de 2 dagen over tijd. Helaas... Op naar de volgende ronde !
Hi girls, ongie is vanmiddag eindelijk gekomen... ben toch wel blij hihi...dat wordt deze week weer beginnen met puregon! Kleintje, jammer he...overtijd zijn op deze manier is echt niet fijn Een troost: wij zitten over ong. 2 weekjes weer samen op het bankje Heel veel sterkte en knuffels voor jullie allemaal! Liefs
Wat een narigheid Lelie en Kleintje. Gooi maar even met wat servies ofzo. Niet dat het wat helpt.. Doe mij ook maar een kopje kruidenthee! Koekje erbij?
hoi Lelie en Kleintje dat is klote dat het niet gelukt is hoop dat het in de volgende ronden raak is voor jullie hier nog steeds lichten krampen maar me temp is nog steeds hoog dus we moeten nog 3 dagen wachten
eigenlijk voel ik niet zoveel...ik heb alleen erg zware ogen..vermoeid zeg maar en vandaag een beetje ongie achtig krampjes...niet echt noemens waardig.. wel wat darm gerommel en een beetje dol in mijn hoofd, maar niet echt duizelig...raar gevoel...dat heb ik ook altijd als ik te weinig heb geslapen...beetje kater gevoel... en jij?
Nou meiden, zoals ik gister al dacht is vandaag mijn ongi volledig doorgebroken, dus mijn banner gaat weer op dag 1 ! Nu duimen dat deze ronde meer geluk met zich mee brengt...
Hmm...dus toch, das nou heel jammer! Ik heb morgen een echo en waarschijnlijk kan ik vrijdag weer beginnen met prikken. Ik spreek je wel weer Liefs, waterlelie
hoe is het eigenlijk met Stef Naatje Danjo hebben jullie postief nieuws of minder leuk nieuws ben best wel weer zenuwachtig nog 2 dagen en dan weet ik het vandaag waren de krampen opeens weer weg en nu komen ze weer terug maar me temp is nog steeds hoog of die meter klopt niet dat kan ook natuurlijk
hoe is het hier? ik voel nog steeds niks.. ik ben er dan ook bang voor eerlijk gezegt.. ik word wel steeds nerveuzer, werd vanmorgen al wakker met een draai maag van de zenuwen... wat is dat toch klote iedere keer bah bah..... en hier nog steeds zere borsten? de anderre dus he....