Het Wachtbankje Topic

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Mama2bee, 5 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. diana26

diana26 Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.149
    0
    0
    gelderland
    Vietje thanks voor je knuff in het andere topic.
    Las dat ook jij nog niks voelt(en dat hoeft ook nog niet) maar toch zo positief kunt blijven,knap hoor.

srb weet je al iets meer?

Hoe gaat het met de andere wachtenden?

2. Baby81

Baby81 Actief lid

7 mrt 2008
    249
    0
    0
    @Vietje, ik heb zo gelachen om dat laatste regeltje van je.
    Geweldig!
    Ik heb vanochtend een beetje krampen gehad in mijn baarmoeder, en dat terwijl ik gisteren nog maar de tp had.
    Ik neem aan dat het normaal is.
    Ik wacht het nog even rustig af.
    Succes allemaal.

3. diana26

diana26 Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.149
    0
    0
    gelderland
    nou tis echt me dag vandaag,dus niet he.Ging me dochter ophalen van school vroeg de juffrouw of het waar was wat me dochter al de hele morgen aan het vertellen was, ze had het over niks anders dan dat ik een baby in me buik heb.Dus toen heb ik op school ff verder gejankt. ze zal wel gedacht hebben, maar was ook erg lief en begreep het wel toen ik het uitlegde.Pfff

4. Ooievaar

Ooievaar VIP lid

22 jun 2005
    5.245
    0
    0
    Amstelveen
    Vietje hier is het nog steeds hetzelfde
    Heb net het ziekenhuis gebeld en ik moet gewoon door
    gaan met de medicatie
    Een beetje bloed verlies kan er bij horen. Dat komt vaak voor bij IVF
    Dus we hebben nog hoop meis
    Hoest met jou dan?

5. Ooievaar

Ooievaar VIP lid

22 jun 2005
    5.245
    0
    0
    Amstelveen
    Hoe oud is je dochter diana?

6. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    mama to bee, heel veel sterkte, wat een naar bericht, zowieso gaat het met het bankje niet zo goed zie ik, ik ben net terug van vakantie en inmiddels ook door het bankje gezakt, ik lig er behoorlijk boos onder zeg maar.... :cry: :cry: :evil: legs up! ja ik ben er echt met grof geweld vanaf gevallen.... ik was er eeeecccchhhttt van overtuigd dat het raak was maarja een beetje te overmoedig na de 1e ronde clomid , nou ja de 1e clomid zit er weer in en ik reserveer alvast een plekje voor over een dag of 12 pffff wat duurd dit toch allemaal lang.

voor de meiden op het wachtebankje heeel veel succes!

veel liefs Jose

7. Vietje

Vietje Actief lid

31 dec 2007
    314
    0
    0
    zoek nieuwe leuke baan
    Alkmaar
    Baby, welkom op t wachtbankje? Wel wat lekkers meegenomen? ;) :D

Ooievaar, wat goed dat je er weer bent! goed ook om te horen dat t nog beiden kanten op kan. blijf voor je duimen!

Diana, weet niet zo goed wat ik moet zeggen. Vervelende situatie voor je!
    Dikke knuf!

Joseetje, kl*te zeg! Sterkte meis!

Liefs,
    Vietje

8. Srb

Srb Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.179
    0
    0
    Nou meiden, ik lig er ook weer naast, en deze keer met een nog hardere smak. Gewoon twee keer deze cyclus. Stomme &$#$%-cyclus. Dus Jose, we zitten er in ieder geval samen onder nu.

Over een paar weken weer samen er bovenop...

Volgende keer wordt de strategie anders: wel weer testen op de testdag, en daarna gelijk bloedprikken. Tenzij ik dan weer niet durf...

Bankzitters: ik leef met jullie mee.

xxx

9. Ooievaar

Ooievaar VIP lid

22 jun 2005
    5.245
    0
    0
    Amstelveen
    Vietje? Hoest nou met jou?

10. enna

enna Actief lid

9 apr 2008
    280
    0
    0
    verzorgende
    Tilburg
    hoi allemaal,
    Ik ben zwanger!
    Vanmiddag heb ik nog gauw een test gehaald, de digitale van clear blue en binnen de minuut zei dat ding Zwanger!
    Onwerkelijk toch?
    Sorry voor dit ego berichtje, maar ik ben zo blij! Na 2 jaar mmm nu eindelijk een blubje in mijn buik!
    liefs lisanne

11. diana26

diana26 Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.149
    0
    0
    gelderland
    ze wordt over 2 maanden 4.
    En de jouwe ooievaar?

12. Ooievaar

Ooievaar VIP lid

22 jun 2005
    5.245
    0
    0
    Amstelveen
    Enne Gefeliciteerd!

Enne Diana mijn dochter is 3 en een half
    Wordt in november 4 ;)

In mijn banner staat een foto van mijn dochter ;)

13. diana26

diana26 Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.149
    0
    0
    gelderland
    gefeliciteerd enna, we hadden het berichtje gelijk gepost dus had de jouwe nog niet gelezen.Maar wel gefeliciteerd!

Ja mooie meid, had haar wel zoiets geschat ja.

14. Ooievaar

Ooievaar VIP lid

22 jun 2005
    5.245
    0
    0
    Amstelveen
    ;) dus het wordt voor ons wel tijd he voor een 2e wonder ;)

15. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    enna van harte meid, moet een heerlijk gevoel zijn.
    gelukkig ook een goed bericht hiernaast

srb ja meid liggen we er zo weer onder, nou ja we krabbelen wel weer op dat bankje ,

veel liefs Jose

16. Vietje

Vietje Actief lid

31 dec 2007
    314
    0
    0
    zoek nieuwe leuke baan
    Alkmaar
    Enna, super joh! Gefeliciteerd! Strooi maar snel met wat hcg! ;)

Ooievaar, met mij gaat t aardig. Vrij rustig eronder, maar af en toe komt er zo'n vlaag. Dan heb ik t niet meer. pffff
    Heb t nu wel gehad. Voel van alles maar ook weer niks, snap je...?
    Ben zo blij als t donderdagmiddag is en we positief bericht hebben gehad!

Liefs,
    Vietje

17. maatje09

maatje09 Lid

8 jun 2008
    13
    0
    0
    verpleegkundige
    Hallo allemaal,

Ik ben een aantal jaar bezig om zwanger te raken wat door onverklaarbare redenen niet lukt. Heb inmiddels 1 iui achter de rug met negatief gevolg. Heb nu vorige week dinsdag mijn 2e poging gehad. Ik spuit puregon en pregnyl. Zo vreemd ik voel van alles maar dat had ik de vorige keer ook dus moet het helaas maar afwachten. de pregnyl kan je behoorlijk foppen. En dat wachten (zoals jullie weten) is zo slopend!
    Vind het prettig om berichten van jullie te lezen. Helaas soms ook met negatieve uitkomst maar gewoon de gedachten dat we het met zoveel moeten doorstaan
    maatje

18. judibi

judibi Bekend lid

hoi iedereen :D
    Enna: gefeliciteerd! top! :D
    vietje en ooievaar: oeoeoe, het is bijna zover! sterkte met die laatste dagen, die voor jullie nu waarschijnlijk als jaren aanvoelen ;)
    allen die negatief hadden: balen :cry:

wij hebben vrijdag de punctie gehad. ben erg blij dat het de laatste was, want heb er erg last van gehad en nu nog. twaalf aangeprikt, waarin zeven eitjes zaten :D waarvan we vanmorgen hoorden dat er wel zes van bevrucht waren. drie waren goed genoeg dus...ik ben nu drager van twee prachtige emmy's en morgen horen we of de derde een cryo kan worden. ben erg blij en erg positief!
    vlak na de punctie had ik plots een beeld voor ogen van twee baby's gezond en wel op een echo...misschien een goed voorteken? ik heb in ieder geval nog nooit eerder een voorstelling van een mogelijke baby gehad...

19. Vietje

Vietje Actief lid

31 dec 2007
    314
    0
    0
    zoek nieuwe leuke baan
    Alkmaar
    Maatje en Judibi,

welkom op de wachtbank! De duimen draaien ook voor jullie!
    Er moet wel wat lekkers meegenomen worden, of een leuk spel. Gaat de tijd wat sneller.

Liefs,
    Vietje

20. verhip

verhip Fanatiek lid

23 aug 2007
    1.463
    0
    0
    Enna, proficiat, geniet ervan..

Vietje, ik heb wel een lekker pak bastongekoeken?

Vanmiddag terug naar de gyn, ben erg zenuwachtig.
    Heb voor het eerst in heel mijn leven echt het gevoel dat er binnenin iets gebeurd, maar wat?

Ik moet naar de gyn voor een evaluatie van de onderzoeken die zijn geweest, voor zover je het onderzoeken kan noemen. Er is slecht zaad bij mijn hubbie geconstateerd en mijn ei was ook foetsie, dus daar is de fert.arts mee gestopt om die eentje te vinden. Maar dat was 30 mei.

Ik heb sinds 9 juni s'avonds zere tepels, en dat is HET teken dat mijn ei is geweest..heb afgelopen vrijdag (weliswaar de 13e) toch maar een test gedaan, want had nog nooit zolang zere tepels gehad maar die was natuurlijk negatief...Nu nog steeds af en toe (dus niet constant) zere tepels, wat zwaardere borsten, raar gevoel in mijn buik en af en toe misselijk..dus ja, ik weet het niet meer...Geduld is een schone zaak haha..

Maar goed, ik hoop stiekem dat ze vanmiddag een echo maakt om te kijken hoe het er binnen uitziet. Of er inderdaad een eitje is gesprongen en nog beter of die is bevrucht. Of kan je dat niet zien op een echo? Is er niets bevrucht, moet ik waarschijnlijk bij de volgende ongi aan de clomid en het zaad van mijn hubbie moet nogmaals worden onderzocht.. Maar ik hoop zo dat ik daar niet mee hoef te beginnen, ik zie er erg tegenop en hoop dus ook dat ik nu spontaan zwanger ben geraakt..

Zo lang verhaal, maar heb eigenlijk nog nergens een plekje gevonden om dit kwijt te kunnen...en de wachtbank is toch wel de plek waar ik nu zit...

Deel Deze Pagina