ik heb geloof ik pas bij een week of 8 pijn aan de boobs gekregen. Daarvoor geen centje pijn. Wel vanaf het begin heel veel last van ongipijn. 1 nacht wakker gelegen van de rugpijn dat ik dacht dat dat de aankondiging ging zijn dat het misging. Helaas zeggen symptomen zo weinig. Was ook al snel misselijk maar dan zo met vlagen. Niet overgeven daarbij dat ik dacht dat ik het me soms inbeelde want vorige keer was ik later dan nu, heel misselijk met veel overgeven. Het zegt allemaal niks. heel veel sterkte en succes iedereen met de weken door te komen.
Ik heb opeens geen zere borsten meer, werd vannacht wakker en het was veel minder. En nu helemaal. Heb echt het idee dat het nu over is.
Ik duim voor je dat je gewoon hartstikke zwanger bent... Het is nu 8 dagen geleden de terugplaatsing? Dan is het toch nog te vroeg om ongi te worden eigenlijk? Duim duim duim...
@merel: ik was toch ook zo ongerust dat de pijn van mijn boobs minder werdem? ben nu wat gerustgestelder, de pijn kwam door de pregnyl in je lichaam, deze is na 10-12 dgn uit je lichaam, als je zwanger bent moet zich dat hormoon dus weer opbouwen dus vandaar dat het dan eerst minder wordt! Bij mij is het nu 12 dgn later dus dat kan goed zo zijn, nog steeds licht ongesteldheidsgevoel en 2x per dag p**pen ik blijf hoop houden, geen bruin verlies en geen ongi dus moed houden meiden!
He Linda, Ja thanks voor je bemoedigende woorden, klinkt allemaal erg logisch! Hou ook dat ongi-gevoel. Zat er even helemaal doorheen vanmorgen!
Hartstikke lief van je! Ja, ik weet nu even helemaal niet hoe mn cyclus is, want normaal heb ik op dag 13 mn ei en duurt mijn cyclus totaal zo'n 26 dagen. En wat Linda ook zegt: Geen bloed, geeft moed. Maar ik dacht vanmorgen echt: nu is het over.
Als je met een behandeling bezig bent, moet je niet meer kijken naar hoe je cyclus was, want door de medicatie is het allemaal heel anders. Vanaf je punctiedag moet je 2 weken optellen en dat is dan je NOD. Al kan de Utrogestan wel een ongi tegenhouden als het niet gelukt is. Bij sommige ZH mag je dan ook al testen (zoals ik) en als het dan raak is, dan ben je op die dag 4 weken zwanger.
Ja, dat klopt, ik mag ook testen op NOD. 15 dagen na de punctie! Volgens mij moet je tijdens deze periode helemaal nergens meer naar kijken, maar dat lukt me echt heel moeilijk. Bedankt voor jullie oppeppers!
Dan mag je maandag testen, want je hebt ook op maandag je punctie gehad. Tenminste...dat staat in je onderschrift Ja de WW zijn echt loodzwaar....liever die paar weken spuiten he
hier minder leuk nieuws hier zijn de duivels er weer voel me aardig rot maar ja niks aan te doen op naar ronden 5
he getver sabine das mooi balen weer bah bah.. sterkte.. ik was er al bang voor merel dat je borsten nog pijnlijk waren van de pregnyl.. bij mij was de pijn ook altijd over pas 4 dagen voor ongi. maar inderdaad moet je nu hcg op gaan bouwen en kunnen ze pas veel later pijn gaan doen... ik heb nog steeds ongi pijn verder niks eigenlijk... ik heb er ook een hard hoofd in, maar dat kan ook zelf bescherming zijn
Tja, ik als beginner in dit gedoe had daar verder helemaal niet bij stil gestaan! Voel me nu alleen maar ongesteld-achtig en verder ook niks. Heb nu wat hoofdpijn, maar dat komt denk ik omdat ik me zo druk heb lopen maken vanmorgen! Heel veel vrouwen hebben in het begin van hun zwangerschap last van ongi-pijn. Tenminste dat las ik gisteravond op internet. Gaf toch wel een beetje hoop! Maar ik ga er maar vanuit dat het niet in 1x gaat lukken, dat is beter!
Vind dat alleen wel heel erg moeilijk hoor, ik word er zo verdrietig van, gisteravond zag ik het echt niet meer zitten, zat steeds te denken misschien ben ik volgende week om deze tijd wel helemaal down. Nouja ik denk maar zo als ik jullie berekeningen lees, a.s. zondag is al mijn nod, ik mag alleen pas donderdag testen, nog geen tekenen van echte ongi en dat is GOED. Net voelde ik weer die bolletjes-afscheiding, ik rennen naar het toilet dacht dat ik misschien ongi was, pppfff de toieltbezoekjes gaan dus nu ook enger worden!
Oooh meiden ik leef helemaal met jullie mee...wat kun je jezelf dan toch gek maken hé? Hoop dat jullie heeel snel een positieve test in handen hebben..het is jullie gegund! x
Dank je, Pat! Het is gewoon een rottige periode. Plan mn dagen zo goed als vol. Maar toch loopt het als een rode draad door alles heen. Dat vliegen naar het toilet is inderdaad niks. Maar dat blijven we waarschijnlijk nog wel even doen, hopelijk de komende 12 weken!
Pekske, Merel; de moed erin houden! Je weet maar nooit. Je bent pas ongi als je echt ongi bent. Ik duim voor jullie! Gefeliciteerd Danjo! Je geeft moed!