10-10-08: WickedWitchy 12-10-08: Stef78 17-10-08: Sabine,wannabe a mom 20-10-08: Timonneke, Milla 21-10-08: Merel 23-10-08: Linda
Dank je, zal wel goed komen denk ik...ik heb vandaag goeie afleiding want ik ga vanavond naar Marco Borsato {|= {|= Ook ga ik aankomende maand natuurlijk beginnen met ivf en dat is toch weer een klein beetje extra kans op zwangerschap..al durf ik daar dan weer niet te veel op te hopen...beetje dubel gevoel is dat. Maar voor vandaag ga ik lekker van marco genieten en dan morgen beginnen met spuiten. Als je dan weer bezig bent met spuiten zit je al weer helemaal in je nieuwe cyclus... 8)
ik heb stiekem een testje gewaagd...wel te vroeg natuurlijk, maar ook negatief... mijn borsten nog steeds niksaan te voelen dus ik ben er echt bang voor...
10-10-08: WickedWitchy 12-10-08: Stef78 17-10-08: wannabe a mom 20-10-08: Timonneke, Milla 21-10-08: Merel 23-10-08: Linda
Oh nee, Pekske! Hou je haaks! Hier ook geen enkel "zwanger" gevoel, geen zere borsten niks! Alleen maar ongesteld-achtige dingen
ja hier ook merel...als ik positief test dan pleur ik van me stoel denk ik...geloof er namelijk niks meer van
Pekske NEE, je moet echt positief testen morgen...al word de kans daar wel weer erg klein van toch? He ik had het je zo gegund...hoe ga je nu verder of stoppen jullie er nu mee mocht het morgen niet positief zijn?
nee ik stop zeker er niet mee.... ik heb nog 1 poging vergoed en ik heb nog een cryo. danjo dat weet ik wel dat je dan ook ongi krampjes hebt , maar ook zere borsten meestal...en aangezien ik ze van de pregnyl wel heb en nu niet dan tel ik op..1 en 1 is 2
Petske mijn symptomen waren JUIST dat ik niets voelde... voorgaande cyclussen had ik voor en na ei steeds zere borsten enzo... nu helemaal niets en zie... zwanger... echt het is dat het op die test staat..anders had ik er helemaal niks van geloofd danjo gefeliciteerd zeg! gr Jose
net wat je zegt meestal andere 2 zwangerschappen kreeg ik dat pas met 6 weken nu had ik het eigenlijk pas met mn posi test dus ook na pegnyl geen zere boobs meer Maar snap dat je vooor jezelf eenstok achter de deur houd Toch duim ik nog ff verder
Joseetje gefeliciteerd met je zwangerschap @ Pepske Jammer zeg weer een nega test. Had het jullie ook zo gegund liefs kareltje
@merel en peske: hier precies hetzelfde! vandaag is mijn nod, als ik de vorige berichtjes lees moeten we blij zijn met pijnloze boobies! ik merk wel dat ik nog steeds heel erg moe ben maar aande andere kant mijn vriend is dat ook dus het kan ook van de stress komen. verder merk ik de ongi pijntjes vooral als ik even rustig zit, dat voelt dan wel weer positief, dus vooral 's avonds of even op een rustig moment. Of hebben jullie het constant, dat had ik vrijdag trouwens wel, mmmmm er is ook echt geen pijl op te trekken!
Tja, ik weet het ook niet meer hoor! Als ik de hele tijd bezig ben dan is het anders en soms heb ik het constant. Het is gewoon afwachten denk ik! Maar ik heb geen hoop meer op een positieve test! Misschien wel het beste ook!
Ik had de eerste dagen na de pregnyl ook van alles. Last van beide 'stokken', onwijs zere boobies, maar nu helemaal niets meer. De arts zei direct na de behandeling, dan zul je waarschijnlijk over 10 of 11 dagen ongi worden. Lekker positief he.. Maar dat is dus morgen en overmorgen. Ik voel helemaal niets, alleen maar ONGEDULDDDDDDDD. Zitten jullie ook zo onder pukkels van de hormonen? Ik heb daar normaal amper last van.