Oh ja en ik was echt megamisselijk. Niet elke dag de hele tijd, maar zo ineens een paar uur en dan was het weer weg. Maar nu ook al 5 dagen niet meer... Weten jullie eigenlijk hoe het zit met de periode na de iui. Heeft iedereen door het gebruik van de pregnyl dan ongeveer dezelfde cyclus? Ik vraag het omdat ik normaal een cyclus heb van tussen de 28 en 45 dagen. Dus kan het dan ook langer duren voordat ik eventueel ongi wordt of juist positief test, dan bij een cyclus van 28 dagen?
hier is voor mij het verlossende bericht...aan mijn onzekerheid is een einde gekomen...heb spotting....dus morgen breekt het weer door.... ik word er een beetje moedeloos van moet ik eerlijk zeggen....hoe lang ga ik dit nog vol houden ?
Oh nee pekske............ Had nog zo aan je gedacht na je nega test.....had nog zo gehoopt voor je! Wat ontzettend kl*te.... Veel kracht en een gedachten engel wil ik aan je zenden.... liefs
Oh Pekske, wat moet ik zeggen... Ik denk dat iedereen met je mee treurt, maar daar heb je natuurlijk ook niets aan.
sooner heb helaas geen persoonlijk antwoord op je vragen, heb nooit iui gehad maar volgens mij heeft iedereen gemiddeld een evenlange fase na de pregnyl, dus ongeveer 13/14/15 dagen na je eisprong wordt je NIET ongi!
Ow pekske vanuit de rustkamer ook een hele dikke knuffel! En een potje MOED erbij...kan me helemaal voorstellen dat je er moedeloos van wordt...heb hetzelfde gevoel :sad:
spotting is nog niet door gezet, maar zoals het nu gaat gaat het vaker...dus ik reken in ieder geval nergens meer op......ik zal denk ik niet bij de gelukkigen horen dat later blijkt dat ik toch nog positief test..
ik heb net mijn allereerste kuur clomid 50 mg achter de rug alles zag er uitstekend uit mijn lichaam reageert er goed op heb gelijk een pregnyl spuit gehad en moest binnen 24 uur gemeentschap hebben en nu net als jullie wachten wachten en wachten ik duim voor jullie
patricia veel succes met de wachtweken hopelijk zijn ze 2 weken zo om en heb je leuk nieuws tevertellen
@Linda, dank je wel! Ik heb dat NIET [-X ook even tegen mijn buik gezegd. Maar ik heb alle voortekens; rommelende buik, steken, niet naar de wc kunnen, hoofdpijn, gespannen buik Zucht..
Net van het bankje gevallen aan de verkeerde kant. Ik ben zo verdrietig en teleurgesteld. En heel kwaad. Kwaad dat het niet wil en niet werkt. Net even met mijn vriend zitten janken op de bank.
hier ook spotting, het begon vanochtend een beetje en werd in de loop van de dag al wat meer, zie het niet echt meer zitten, een klein sprankje hoop, we wachten af......
mijn spotting is nog niet doorgezet, maar dat zal morgen vast en zeker gebeuren...die negatieve testen zeggen genoeg...
Goedemorgen dames, Voor mij ook geen wachtbankje meer, gisteren begonnen met vloeien, dus op naar ICSI II. Jullie succes met wachten!