10-10-08: WickedWitchy 17-10-08: Sabine,wannabe a mom 20-10-08: Timonneke, Milla 21-10-08: Merel 23-10-08: Linda 02-11-08: Davalee Stef ik heb je er maar afgehaald. Gaat alles verder goed met je?
10-10-08: WickedWitchy 17-10-08: ,wannabe a mom 20-10-08: Timonneke, Milla 21-10-08: Merel 23-10-08: Linda 02-11-08: Davalee ik ben er al vanaf vrijdag af heb de 27ste weer me eerste echo om tekijken hoe groot me eitje(s) zijn
Kan ik er ook nog bij op het bankje. Over 8 dagen weten we of onze eerste iui is gelukt... Iedereen succes met wachten
negatief, 3 1/2 uur niet geplast en gedronken dus lijkt me wel duidelijk, denk dat het echt niet zo mag zijn. omdat we van het zkh op de officiele testdag (do'dag) moeten testen doen we dat op vrijdag, mijn vriend is vrij en ik neem vrij. dan weten we het echt zeker en dan kunnen we rustig het zkh bellen over hoe nu verder, waarsch. pas 2009... hoop dat ongi snel verder doorzet denk trouwens niet dat we te vroeg hebben getest want zondag was mijn nod al en in de meeste zkh, mag je met ivf dan al testen
Voor ons in het wachten ook begonnen... Afgelopen zondag de Pregnyl spuit gezet na bijna 2 weken Puregon. Zaterdag en zondag flink geklusd, maandag zat het er helaas niet meer in, dus we hopen op het beste.
Sorry dames dat ik even inbreek.... Ik wil jullie allereerst veel succes wensen op het wachtbankje, het lijkt me vreselijk, maar hopelijk zit ik er over een tijdje ook. Voor degene met een nega test, wat kl*te zeg, ik leef met jullie mee.... Maar ik heb even een (domme) vraag, wat bedoelen jullie met spotting ? Is dat ongi of de eerste verschijnselen dat de ongi er weer aan zit te komen ? Of iets totaals anders ? Liefs Gobje
Tja Pat het is inderdaad om te huilen hier momenteel. Hopelijk volgende maand als ik ook weer op het bankie plaats neem dat er toch weer een paar of liefst allemaal aan de goede kant van de bank zitten...en hopelijk zit ik daar zelf dan ook bij
Sens ik ga voor je duimen, ga je al snel weer beginnen of heb je er nog een rustmaand achteraan geplakt?
hoi pat...ja hier is de menstruatie in volle gang hoor... morgen naar dusseldorf voor het gesprekje over dat imsi traject.. ben gister al weer aan de pil begonnen en die moet ik nou 2 weken slikken ongeveer denk ik.. en jij waar zit jij ongeveer?
he wat jammer.... Ben nu bezig met mijn 4e spuitdag. Ik moet ook morgen naar dssf (half11) voor mijn eerste FM. Ik vind het nu eerlijk gezegd nog een beetje onwerkelijk dat ik met ivf begonnen ben..misschien dat dat morgen na de echo veranderd als je een aantal follikels ziet Ik ben benieuwd naar je imsi-traject..
ik hoef er morgen pas om 12 uur te zijn...dus dit keer zal ik je niet zien hahahah. morgen al je echo....dan ben je waarschijnlijk volgende week rond deze tijd overal al vanaf ...lekker hoor... als je wil mag jemijn msn ook wel hoor...peggy-soeters@hotmail.com
Wow spannend Pat! Wens jou en ook pekske weer succes. Mijn cyclus is heel erg traag....nu op dag 24 of zo pas mijn eisprong :sad: en ik weet niet wat de oorzaak is. Iig ben er ook nog niet helemaal uit of ik na deze (uitgebreide lange ) rustmaand meteen weer begin....ik denk het wel het begint te kriebelen hihi
Ik mag ook opnieuw op het wachtbankje. Mijn NOD is 2 november (mss 3 november, had m'n ei in de nacht van CD 13 op CD 14). Kan iemand me in het lijstje erbij zetten? Lieve groetjes!