Een geslaagd weekend gehad en ik heb gewoon een rood wijntje gedronken en voel me er niet schuldig onder. Wat een leven moet je gaan leiden om een kindje te mogen krijgen en er zo lang op moet wachten en jezelf dan pest door alles niet te mogen.... Denise wat geweldig, gefeliciteerd. Ik ben in augustus getrouwd en wat hebben we een ontzettende mooie dag gehad. Ik zit op dag 9 van de wachtdagen en ik voel me goed. Vrijdag mijn bloed prikken en dan maandag daarvan de uitslag, voor vrijdag weet ik al wel hoe laat het is maar we blijven nog een paar dagen hoop houden. Probeer zo weing mogelijk op mijn lijf te letten maar merk dat je dat onbewust toch wel doet. Wat is het hier trouwens rustig?! Danj dank voor je hcgtjes hopelijk levert het ons wat op. Gaat het verder goed met je? Liefs Davalee
hoi meiden nog postief nieuws van iemand of niet ik mag vanaf morgen er weer op dan heb ik me 5de iui gehad hoop zo dat het lukt
volgens banner eisprong vandaag, maar nog niet hoor ! Vorige maand zo een rare maand gehad, was 3 dagen overtijd. Werd dus na 3 dagen toch nog ongi. Op woensdagmiddag, en Vrijdagmiddag niks meer. dus maar 2 dagen. En niet zo zwaar als normaal. Toch maar 'dag 3' (terwijl ik niet ongi meer was) met me clomid begonnen. Maar nog steeds geen eisprong ! Ovutesten laten een superlicht streepje zien, al 3 dagen. Nog nooit heb ik zulke lichte ovutesten gehad. In al die maanden dat ik ze gebruik ! Wat is dat toch ? Zou de clomid nog wel zijn werk doen ?
Hoe voelt iedereen zich die in de wachtweken zitten? Stef jij zal binnenkort ook weer beginnen met de iui? Ik moet vandaag mijn bloed laten prikken en de vorige keer wist ik hoe laat het was maar nu nog niet. Probeer niet positief te zijn om de terleurstelling te verkleinen. Hoop hou ik maar..... Bleh probeer niet zo op mijn lijf te letten maar ik doe het toch. Progesteron houden de regels tege toch? Ik word gek van onzekerheid hoop dat ik gauw weet waar ik aan toe ben. Zit op dag 23 van een cyclus van 26 dagen... Liefs Davalee
volg week 5 nov heb ik men nod maar ik voel me niet anders dan anders alleen wat warm. ik wil er niet te veel mee bezig zijn, maar onbewust ben ik dat de helft van de dag wel haha. we zien wel ik wil mezelf niet weer teveel terleurstellen
Tjsja, als die al niet meer werken, weet ik het helemaal niet meer. Jammer, dus. Dan is het gewoon je lichaam dat wat in de war is door alle hormonen en gedoe. Dat komt vanzelf tot rust! Suc6.
He lieve meiden, Heel veel sterkte jullie allemaal! Ik duim voor jullie Ik kreeg gisteren gelukkig groen teken dat ik weer mag beginnen met prikken! Hopelijk plof ik gauw neer hihi dikke knuffels
hoi allemaal mijn nod is 2 nov dus het blijft spannend aan deze kant haha voel me ook niet anders dan anders ....
ik wacht maar af. zit nu op cyclusdag 17, maar nog steeds een hele lichte ovutest. Vreemd hoor ! Nou misschien komt het nog ! Anders neem ik maandag even contact op met de gynaecoloog. Want heb ook wel last van mijn buik al een paar dagen. Heb mijn banner ook maar veranderd. want die klopt ook niet meer. Want volgens de banner had ik mijn eisprong al gehad...
Hallo allemaal, Ik sluit me bij jullie aan. Ik heb afgelopen donderdag de inseminatie (IUI) gehad. Ik heb die dag erg veel pijn gehad, volgens het ziekenhuis had ik een heftige reactie op mijn eisprong. Ik heb een paar uur bijna niet kunnen lopen. Nu heb ik nog tseeds last van steken, 'spierpijn' in mijn buik, rommelende darmen etc. Ik moet mezelf behoeden voor enige illusie, des te minder hard komt de teleurstelling aan. Ik mag op 13 november testen.....nu kan ik alleen maar duimen en hopen. Dat doe ik overigens ook voor jullie allemaal. Laten we het beste er van hopen!
waarschijnlijk ben ik ongi aan het worden dames heb heel licht bruine vloed sorry voor details! hoop het eigenlijk niet maj
Nog een weekje of drie en ik sluit me ook weer aan op het wachtbankje...tot die tijd...duim ik voor jullie die er al op zitten! Balen Patricia...:sad:
Ik heb dat mn laaste IUI ook gehad na de IUI onzettend veel steken en krampen heel erg en dit heeft wel 5 dagen aangehouden alleen in wat mindere mate
hoi dames nog steeds last van wat bruin bloedverlies weet nu niet zeker of er nog hoop is in deze ronde
Dag allemal, Hier ben ik ook maar 's weer van weggeweest! De vakantie heeft ons heel goed gedaan, hebben er heerlijk van genoten en het er dus ook van genomen.....hihih! Was wel wennen om weer terug te zijn qua kou dan he....brrrrrrrr van 26 graden gemiddeld naar 5 a 6 graden hier boven in friesland.....! Bah maar goed daar moeten we maar weer aan wennen he...! Hebben nu dus 2 mnd. rust achter de rug en moet zeggen dat ik het heel erg fijn vondt om er even helemaal niet mee bezig te zijn. Ook ben ik er nu nog een stuk rustiger onder geworden. Volgende menstruatie maar's afwachten en dan horen wat onze Gyn. wil! @Davalee, meid sorry dat ik niet reageerd heb maar had er even geen behoefde aan om hier te komen. Gewoon even lekker afstand, was wel even heel erg fijn en goed voor me! Zag dat je testdatum vandaag is! En.......? Ik hoop het zo voor je! Heel veel liefs
ik had deze keer een paar dagen na de iui hele erge steken in mijn buik. heel irri, want je wilt het even van je afzetten,maar dat gaat zo natuurlijk niet werken. en nu nog af en toe wat rare kleine steekjes,net alsof ik ongie ga worden, maar dat zou wel erg vroeg zijn.. hahaha