Het Wachtbankje Topic

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Mama2bee, 5 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cherrylein

Cherrylein Fanatiek lid

14 nov 2007
    1.759
    0
    0
    He meiden,

Ik hoor hier dan niet, maar ik wil jullie heel veel succes wensen met de vruchtbaarheidsbehandelingen en met het wachten. Ik kan er helemaal inkomen dat het ontzettend moeilijk is.

2. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    10-10-08: WickedWitchy
    13-11-08: wannabe a mom, Sabine
    14-11-08: Pat
    19-11-08: Naatje
    20-11-08: Sooner

Hier bgint het echt te zenuwen...nog 1 week! Ik heb vandaag testen besteld die je 6 dagen voor je nod kan doen...Ik ben woensdag jarig en hoop eigenlijk wel stiekum dan te testen....ben alleen ook wel weer bang dat ie dan nega is.. :cry:
    Ik weet dus nog niet zeker of ik ga testen dan... :rolleyes:

3. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    Tjsa Pat, wat is slim. Je bent dan eigenlijk iets te vroeg. En je kunt je verjaardag er natuurlijk ook grondig mee verpesten.
    Aan de andere kant kun je het toch waarschijnlijk niet laten. En het kan natuurlijk ook je verjaardag helemaal te gek maken. Tsja, tsja, tsja.
    Je moet het gewoon die dag beslissen, denk ik.
    Ik duim voor je, dat het een topdag wordt!

4. visje83

visje83 Actief lid

15 mei 2007
    236
    0
    0
    ik ben er weer vanaf gevallen..
    vanmorgen helaas weer de ongie aan komen waaien..

5. Hanneke75

Hanneke75 Lid

29 sep 2008
    98
    1
    0
    Hey meiden,

Ik zit ook op het wachtbankje....nog zeker 1,5 week. Duurt altijd zooooo lang!

Visje83, jammer om te lezen dat het deze ronde niet gelukt is! Houd moed! Er komt een dag....dan moet je 9 maanden wachten op het wachtbankje...

Succes allemaal met wachten, de spanningen en het testen!

Groetjes Hanneke

6. Vlinderkind

Vlinderkind Niet meer actief

Ik zit ook weer op het wachtbankje. Ik mag officieel 18 dagen na de IUI testen i.v.m. het spuiten van de Ovitrelle, My god, achttien dagen. Het voelt als een jaar.

Wat is jullie ervaring met testen na Ovitrelle? Moet je daar echt zo lang op wachten of is dat na 14 dagen gewoon allang uit je urine...?

7. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    @visje, wat onzettend gemeen! Sterkte!

8. visje83

visje83 Actief lid

15 mei 2007
    236
    0
    0
    t is allemaal gewoon zo k*t... heb ook ontzettend buikpijn. net even lekker een tijdje zitten janken..
    had weer is goede hoop... helaas..
    t lijkt ook wel, hoe verder je komt, hoe erger weer zo'n teleurstelling is!
    maar goed,ik ga t weekend me hoop weer bij elkaar zoeken en maandag weer bellen voor te beginnen met onze laatste iui behandeling! en dan maar weer heeeeeeeeeeel veeeeeeeel hoop zoeken om te hopen dat deze dan wel slaagt!

9. kleintje84

kleintje84 Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.910
    0
    0
    Verzorgende i.g.
    Beverwijk
    zo ervaar ik het ook hoor.

Elke maand is de klap weer harder !
    Tenminste... zo voelt het

10. Cherrylein

Cherrylein Fanatiek lid

14 nov 2007
    1.759
    0
    0
    Hebben jullie wel eens aan homeopathie gedacht? Ik ben er zelf door zwanger geworden en ik ken aardig wat mensen die ook in de MM zaten , die er zwanger door zijn geworden binnen enkele maanden nadat ze ermee zijn begonnen.
    Een vriendin van mij is bezig, had nooit een eisprong uit zichzelf (is nu 26 maanden bezig). Sinds ze onder behandeling is (2 maand) heeft ze weer een eisprong elke maand.
    Een andere kennis van mij dacht dat ze geen kinderen kon krijgen, alles geprobeerd, iui, ivf. Ze ging naar een iriscopist/homeopaat en de maand erop dat ze middelen had gekregen was ze zwanger. En ze heeft in totaal 3 kids gekregen.
    Misschien iets voor jullie? Vaak is er iets voor te vinden dat je niet vanzelf zwanger kunt worden. Iets dat niet goed gaat in je lichaam, je hypofyse werkt niet goed, denk aan pco (mijn vriendin), je baarmoederslijm is niet kleverig genoeg zodat een eitje niet in kan nestelen (in mijn geval). Iets dat aangevuld moet worden, waardoor t lichaam wel zoals het hoort gaat werken. Mijn homeopaat heeft nog nooit mensen gehad die niét bij hem zwanger zijn geworden. En er zijn heel veel vrouwen die bij hem komen die denken dat ze niet zwanger kunnen worden, dit als allerlaatste redpoging.

Misschien dat jullie er wat aan hebben!

11. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    @Cherrylein, dank je voor je tip. Ik ben er al geweest, bij een iriscopist in februari dit jaar. Heb 3 soorten korrels gekregen, die ik braaf 3x per week neem. Helaas voor mij geen resultaat. De wachtkamer daar hing vol geboortekaartjes. Ik had er echt veel hoop op.

12. Cherrylein

Cherrylein Fanatiek lid

14 nov 2007
    1.759
    0
    0
    Sooner, dat is balen :(. Ben je al weer terug geweest? En wat zei de iriscopist toen? Bij mij heeft het ook even geduurd, al ben ik nooit zo lang bezig geweest als jullie.
    Bah wat naar, knuffel!

13. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    Weet je wat het is, die iriscopist zit 2,5 uur rijden van mij vandaan. Eigenlijk moet ik een keer terug, maar ik heb er ook weer niet genoeg vertrouwen in, dat ik daarvoor ga. Stom he. Moet wel zeggen dat ik ook had aangegeven dat ik zo'n enorm trage stoelgang heb en dat is wel stukken verbeterd sindsdien.
    Ik vond het verhaal over het stilleggen van je lichaam van de hypofyse door pilgebruik, wel een eye-opener. Ongelooflijk eigenlijk, dat je daarmee misschien je toekomst kan verzieken.
    En ik geef het inderdaad een goede kans, door het stug door te slikken elke dag dat het moet. Ik geloof er wel weer zoveel in dat ik dat wel weer doe. Mmm. moet er toch maar eens over nadenken als het de komende rondes niet goed gaat. Dan kan het misschien iets bijgesteld worden, net een andere korrel ofzo...

14. Niet meer actief

pat, dat is idd een moeilijke beslissing, maar kan me voorstellen dat het erg gaat kriebellen om te testen op je verjaardag.
    Ik mijn testdag is mijn verjaardag, ik weet eigenlijk niet zo fijn....ben zo bang dat ik slecht nieuws krijg en dat mijn verjaardag dat verpest zal zijn :(
    Maar ik wens je al vast heel veel succes en ik hoop dat het een topdag zal worden!

Visje, dikke knuf!

Hanneke, heel veel succes!

Anouk, jeeej 18 dagen dat is echt heel lang, ik dacht al dat de 16 dagen die ik moet wachten ivm extra pregnyl lang waren...ik wens je heel veel succes!

15. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    @naatje, heej ik mag op dezelfde dag testen. Wat leuk! Voor mezelf heb ik het op 20 nov gezet, maar eigenlijk mag het 19 nov. En echt wel dat ik het dan ga doen. Natuurlijk ben ik wel bang dat het niet meer nodig is, vorige keer ik wist ik na precies 11 dagen al dat het niet gelukt was.

16. welcomehome

welcomehome Niet meer actief

hoi meiden hoe gaat het met iedereen
    is het allemaal nog een beetje uit tehouden
    hier al lichten buik krampen nog 4 dagen wachten en we weten het weer
    hoop het zo een keertje

17. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    Hoi Sabine, ach ja, hoe gaat het... wachten he.
    Maar jij zit er echt dichtbij. Krampen kan van alles zijn he! Houd moed. Ik vind wel dat jij een keertje aan de beurt bent hoor!

18. Niet meer actief

sooner, hey wat spannend, samen op de 19e testen...ik hoop dat we beide goed nieuws mogen komen brengen!
    Ik was de vorige ronde (klussen) met clomid en pregnyl ook veelste vroeg ongi geworden, al op dpo 11. Daarom moest ik nu op dpo 5 extra pregnyl spuiten, ik hoop dat het werkt!

sabine, nog 4 dagen...ik duim voor je!

19. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    hier ook buikkrampen en nog 4 dagen te gaan....ben zo bang dat het niet gelukt is... :cry:

20. Sens

Sens Bekend lid

24 jun 2008
    771
    0
    0
    Brabant
    Moed houden Pat! Buikkrampen kan ook van innesteling zijn enzo....ff geduld hebben nog! ;)

Deel Deze Pagina