ik heb nadat ik van de week 2x een hele felle steek kreeg rechts onderin mijn buik, nog steeds last van krampjes en steekjes in mijn buik... Ik hoop zo dat het positieve krampjes zijn ! Moet nog even geduld hebben....
JOEHOE hier ben ik weer....nouja, morgen dan morgen weer een echo...pfff, kan daar wel een abonnement nemen. Als alles goed is mag ik morgen de pregnylprik er in zetten! Dus dat is over 17 dagen testen Ben zo blij..dit wordt dan mijn 3e eisprong in 15 maanden! Ik zal wel flinke voorraad koek en lekkers in huis halen voor jullie
kunnen jullie voormij ok vast een plekje reserveren?!?! ik kom vanmiddag thuis met 2 emmy's! spannend!
YESSSSS ik mag weer Worden weer ontzettende spannende dagen! Kan iemand mij ook op de lijst zetten? ik ga nu naar de Appie, heeft iemand trek?
dank voor de reservering! alles ging goed nu 2 A-toppers aan boord! ik moet de 25e testen! doe mij maar een reep chocolade met nootjes
Is er überhaupt wel een lijstje? Ik vind m zooo kort @ kleintje Hey jij daar! Hoe gaat het met jou? Lang niet gesproken Jij bent al een heel stuk verder zie ik, spannend hoor!
Heeey ! Ja gaat wel goed hier. Nu 3e ronde clomid achter de rug, en mag over 5 dagen testen.. Spannend ! Ben flink aangekomen van die hormonen, en heb van het weekend 1 maat groter moeten kopen voor broeken... Ze kunnen nu weer dicht ! haha ! Heb hierna nog 4 kuren liggen, maar hoop dat ik ze niet alle 4 nodig heb ! Hoe is het met jou ?
ben zo bang dat het weer niet gelukt is heb weer lekkere buikkrampen nog 2 dagen in spanning en dan weten we het weer
Wauw kleintje, wat hormonen niet allemaal met je kunnen doen! heftig hoor zo na 2 weken! Zou het? Hier gaat het wel..ik kom net terug van een acupunctuur behandeling. Ik was best gespannen. Alles kwam weer op me af....die stomme hormoonbehandeling ook! We zijn al sinds maart 2007 bezig met ovulatie-inductie( daarvoor clomid) en dit wordt mn 3e eisprong! Pfff al de keren dat het is mislukt poeh poeh Maar nu ik acupunctuur doe ( 2,5 maand!) heb ik er 2 achter elkaar. Ik weet even niet hoe ik me moet voelen. Ik hoop zo dat het gaat lukken. Ik heb allerlei vieze poeder drankjes meegekregen. Is goed voor baarmoederslijmvlies Het is nu alleen maar afwachten en mijn buikje warm houden met een kruik Oja en snoep en koekjes eten hmmmm Liefs, waterlelie
Nou dat is ook allemaal niks ! Behalve dat koekjes en snoepjes eten natuurlijk Das geen straf he ! Haha Wij zijn nu bijna 2 jaar bezig, en sinds we in september in het zkh zijn geweest, weet ik dat ik niet elke maand eisprong heb. Moet toegeven dat ik nu met clomid tot nu toe elke maand een eisprong heb gehad (3x dus nu) Alleen nu moet er nog een bevruchting plaatsvinden ! Wel merk ik dat elke maand dat het niet gelukt is, de klap steeds harder aankomt, en ik het steeds moeilijker vind. Wel erg fijn dat de acapunctuur helpt. Voor mij is dat niks al die naaldjes... Liefs
10-10-08: WickedWitchy 13-11-08: wannabe a mom, Sabine 14-11-08: Pat 19-11-08: Naatje 20-11-08: Sooner 24-11-08: Niekster
haahah niekster, je staat er mooi op hoor kan iemand mij ook aan de lijst toevoegen? nod is 26 november Thanxx
10-10-08: WickedWitchy 13-11-08: wannabe a mom, Sabine 14-11-08: Pat 16-11-08: kleintje84 19-11-08: Naatje 20-11-08: Sooner 24-11-08: Niekster 26-11-08: waterlelie81 Volgens mij is dit m! Ik heb jou ook maar erbij gezet kleintje