Ik had het al bij ivf/icsi neergezet maar zal het hier ook nog even neerzetten... Meiden het word nu echt spannend...mijn man en ik hebben besloten zo meteen voor we gaan bloedprikken toch lekker thuis een test te gaan doen... Ik ben van de zenuwen al vanaf 4 uur wakker en moet al vanaf 7 uur plassen maar mijn mannetje ligt nog zo heerlijk te slapen dat ik hem ook nog niet wakker wil maken..hih..om 8 uur staat de wekker dus over een half uurtje hebben we de uitslag...goed of slecht... Heb wel veel krampjes al vanaf dat ik wakker ben.... x
Pat, wat klote....... Probeer morgen nog 1x te testen als de ongy niet doorkomt, hopelijk heb je meer duidelijkheid met je bloed test.......
Ow pat echt zo balen :sad: van mij iig een hele dikke knuffel al heb je daar niet zo heel veel aan vrees ik
pat wat klote weer voor je had het zo gehoopt voor je bij mij is het ook weer niet gelukt kwam er vanmorgen achter succes voor de rest van de meiden die nog moeten wachten
Oh pat, bah bah bah. ik duim voor je voor straks! en ook sabine veel sterkte mijn buik rommelt aan alle kanten, ik ben er bang voor, de vorige keer was het morgen mis, dus ik ben nu al weer bang om morgen wakker te worden. hoop dat ik niet van het bankje meeval met jou sabine. vang je me anders op?
Hallo dames, Pat succes straks! Sooner hopelijk blijf jij nog even op het bankje zitten . Je NOD is toch pas over 5 dagen? Ik ga zo bloedprikken voor Progesteron meting. Vind het altijd een beetje laat, hoor pas 1 of 2 dagen vóór mijn NOD of de eisprong is geweest en hoe goed die was. Succes met wachten allemaal!
Hoi, Ik kom me weer bij jullie voegen. Ik heb PCO, we zijn nu anderhalf jaar bezig voor een derde kindje en heb na 29 dagen spuiten en een hoop gedoe omtrent te veel follikels toch gisteren of eergisteren een eisprong gehad met 1 follikel! Mijn NOD is 26 november. Nu moet nu dagelijks utrogestan bolletjes inbrengen en verder is het afwachten geblazen!
14-11-08: Pat 16-11-08: kleintje84 19-11-08: Naatje 20-11-08: Sooner, Adi 25-11-08: Niekster 26-11-08: waterlelie81 , renate007, Milla 27-11-08: lisa, Patricia
tuurlijk vang ik je op sooner maar hoop dat je de andere kant op valt de moed nog niet op geven het kan nog alle kanten op gaan
Hello ladies, Hoe gaat het verder met jullie? Het doet me echt veel pijn om te lezen dat het bij vele niet lukt Hier gaat het iig rustig. Zit lekker in mijn vel en op een of andere manier ben ik zeer positief (en dat na ruim 3,5 jaar!) Begin nu toch wel ietswat te voelen van de pregnyl of mijn ei...weet ik veel zoals opgeblazen buik, kietelsteekjes rechts en vage prikkels in mijn boobies.. Tsja....dat had ik de vorige keren ook en later werden dat ongie krampjes Nou meiden, slaap lekker allemaal.