sinds ik de clomid gebruik heb ik 3 verschillende cycluslengte gehad. 28*28*32 Ik ben voor nu uitgegaan van de langste, dat was 32. Ik zit nu alweer op cyclusdag 33 En nog steeds geen ongi te bekennen.....
@ Kleintje, spannend! Heb je geen follikelmetingen gehad, weet je niet wanneer je eisprong was? Sommigen kunnen met clomid nog wel een eisprong krijgen op dag 24, dus misschen moet je nog wat geduld hebben? Ik hoop het niet voor je, maar het is ook mogelijk dat je resistent wordt voor clomid in een bepaalde hoeveelheid en dat je dus geen eisprong hebt gehad, dan wordt je ook niet ongesteld. Is er verder helemaal niets waar jij je aan vast kunt houden (temperatuur/ ovulatietest/follikelmeting) misschien een tip voor een volgede cyclus al hoop ik natuurlijk niet dat die er komt.
He kleintje, Wow...jij gaat laat naar je bedje toe of kon je door de spanning niet slapen? Meis, ik kan je niet helpen met je vraag. Ik heb een jaar clomid gebruikt en op alle soorten reageerde ik niet waardoor we zijn overgestapt op Puregon. Ik zou als ik jou was ook voor de volgende keer ( hoop natuurlijk van niet) een controle echo laten doen of een bloedtestje, heb je toch iets meer zekerheid. met mij gaat het minder. Ben absoluut niet meer positief! Heb weer een constante en zeurende gevoel in mijn buik. Het komt mij bekend voor...het branderige gevoel. (zit nu op dag 5 na pregnyl). Dat houdt meestal 2 à 3 dagen aan en dan verdwijnt het. Met als gevolg dat ik ongie word. Ik word hier echt moe van Hoe gaat het verder met jullie?
ik hou het bij door ovulatietesten te gebruiken. Mijn laatste ongi was 15 oktober, en ik had op 1/11 een positieve ovutest. Ik heb vanmorgen getest, en dat was zo raar ! Ik word er niet wijs van. Je moet altijd wachten tot de achtergrond helemaal wit is, dat word ie bij mij dus niet helemaal. Dat uitgelope roze blijf je een beetje zien. Maar ik heb wel duidelijk een 2e streepje ! Toen maar nog 1 test gedaan, en die was neg. Ik snap er niks van, moet ik die eerste test dan als fout beschouwen ? Het is helaas niet gelukt om er een duidelijke foto van te plaatsen....
ik ga altijd wel laat naar mijn bedje toe Ben een avond & nachtmens. Maar heb morgen 3 nachtdiensten, en zo bereid ik me altijd even beetje voor
ik heb een foto geplaatst van de test ! Willen jullie even kijken, en me zeggen wat jullie ervan denken ? Het is alleen niet zo duidelijk op de foto als in het echt.... Dan zie je het streepje veel duidelijker !
Hihihi..ik zie wel ietsiepietsie een streepje. Doe voor de zekerheid overmorgen weer 1. Hopelijk wordt ie duidelijker Ik duim voor je kleintje. (mooie kleur roze nagellak heb je )
zo een twijfelachtige test is nog erger dan een negatieve test ! Pfffff..... Je blijft denken, zou het wel, zou het niet ? Ik neem aan dat er zonder hcg geen streepje komt. Lastig hoor meiden ! Hihi.......
Dag Dames, Ik sluit me bij jullie aan op het bankje. 11 november is de dag...dat mijn laatste cryo is terug geplaatst. Net als bij de 1e keer toen ik zwanger was heb ik vanaf dag 3 na terugplaatsing een pijnlijke onderrug en buikloop en een continue druk op mijn baarmoeder. Onze poes is ineens superlief en knuffelig (wat ook kan liggen aan het feit dat we in oktober op vakantie zijn geweest en hem 2 weken in een dierenpension hebben geplaats) en sinds vanacht ben ik met vlagen heel erg misselijk. Alles in mijn lichaam zegt dat het dit keer raak is. Ik ben alleen zo bang om positief te zijn, bang voor weer een teleurstelling, er rest me niets dan wachten en dat is niet mijn sterkste kant Met grote waarschijnlijkheid krijg ik net als de rest van Nederland gewoon buikgriep of zou het toch mogelijk zijn om 6 dagen na tp al deze verschijnselen te hebben? Ik hoop het zo! Duimen jullie mee? Liefs, Ciara
Joehoe....good morning! Hoe gaat het hier luitjes? Ik hoor niets van de rest...? Voelen jullie al bijzonderheden? Ik denk dat ik zo eff naar de Appie Hein loop voor wat lekkers bij de thee Het lijkt wel alsof iedereen het bankje ontloopt, hahaha Kleintje met de roze nagellakjes : Heb je al een nieuwe test gedaan? Ow ik hoop het zooo voor je! p.s Roze is ook mijn favo kleur. Ik heb zelfs een knal roze oma fiets
Ciara! Wat leuk dat je bij ons op het bankje bent komen zitten Ik wilde je t gisteren ook vragen...omdat ik niet thuis hoor in dat topic en toch graag met je wil kletsen. Wat vervelend dat je zo slecht hebt geslapen. Ik moet zeggen dat ik ook regelmatig vroeg uit de veren ben...zelfs in het weekend. Het lukt me gewoon niet. Ben te nerveus geloof ik. Mijn buikpijn is (even afkloppen) minder geworden. Ik geloof dat het een combi was van zeurende darmen en baarmoederkrampen. Geen flauw idee. Even wat anders....Hier heb ik de site waar ik onder behandeling ben mocht je ooit nog een acu willen. Bij haar werkt het zeer ontspannend! En ik vind haar echt professioneel en goed! ( hopen dat het natuurlijk niet nodig zal zijn maar ik dacht ik geef het toch ) http://www.cig-amsterdam.nl/ Je kan mij pb-en als je wilt weten wie mij behandeld. Liefs, waterlelie
zooo spannend kleintje!? ben benieuwd.. hier nog het zelfde.. dan voel ik wel wat dan niet.. om gek van te worden!
14-11-08: Pat 16-11-08: kleintje84 19-11-08: Naatje 20-11-08: Adi 21-11-08: ijskonijntje 25-11-08: Niekster 26-11-08: waterlelie81 , renate007, Milla, Ciara 27-11-08: Lisa, Patricia