Ja, gaat wel goed. Voel eigenlijk niets, is eigenlijk ook best wel frusterend. Kon je lichaam maar gewoon duidelijk laten weten o het gelukt is of niet. Dit bedoel ik dan eerder dan de 14 dagen wachttijd he. Begin wel wat grieperig te worden, heb behoorlijke keelpijn, dus dat is weer wat minder. En ik heb weer wat meer rust gevonden wat betreft dat een van m`n zussen eerder zwanger is als ik, zij is net een maand gestopt met de pil, daar heb ik het zaterdag erg moeilijk mee gehad. Hoop dat ik over iets meer dan een week kan zeggen dat zij ook tnate wordt, een maandje na dat ik tante word! Ik vind wel dat de dagen ontzettend langzaam gaan, de tijd kruipt voorbij. Hoe is het met jou en de andere dames op het bankje?
Het gaat het gaat Ik had gisteren onwijs last van mijn buik. Leek wel een combinatie van last hebben van je darmen en krampjes. Maar dan ook echt non-stop. Nu heb ik het nog steeds maar dan ietsjes minder Maar ook weer non-stop! Zit nu op dag 6 na pregnyl. Ik ben nu zoo ongelofelijk onzeker aan het worden, ik word gek van me zelf Het kwaaltje komt mij zo bekend voor, ben zo bang dat het weer mis is en dat ongie over 12 dagen er aan komt. Zodadelijk weer eff afleiding. Klant komt zo bij mij voor massagetherapie, hahah word ik ook lekker rustig van Lelie...ontspan...ontspan
Hoi Renate, Niet om je extra gek te maken maar de eerste keer dat ik zwanger was kreeg ik een week na de terugplaatsing griep. Het schijnt dat je weerstand en stuk lager is, dus dat je overal vatbaar voor bent. Kan dus een heel goed teken zijn ook al is het niet zo leuk Liefs, Ciara
14-11-08: Pat 16-11-08: kleintje84 20-11-08: Adi 21-11-08: ijskonijntje 25-11-08: Niekster 26-11-08: waterlelie81 , renate007, Milla, Ciara 27-11-08: Lisa, Patricia Meiden ik heb mezelf van het lijstje gehaald. Ik ben vanmorgen naar de huisarts geweest, ik heb een kaakholteonsteking Ik had al het hele weekend flink hoofdpijn en vanmorgen kon ik bijna niet meer bukken toen ik uit bed kwam. Ook mijn boterham eten deed zeer aan mijn kaken. Ik verwachte al dat ik medicijnen zou krijgen en omdat het mijn NOD is toch maar voor de zekerheid zoals jullie in Milla's berichtje lezen een testje gedaan....NEGATIEF helaas De huisarts vertelde dat hij anders ook voor de zekerheid een testje had gedaan en bij twijfel geen kuurtje had durven voorschrijven, maar nu dus wel helaas...daar zit ik dan met mijn negatieve test, mijn kuurtje en mijn neusspray te wachten tot ik ongi ga worden...bha ik heb het even helemaal gehad en moet er even niet aan denken dat ik woensdag jarig ben Ik wens jullie allemaal heel veel succes op het wachtbankje en ik hoop dat jullie snel positief mogen testen!
16-11-08: kleintje84 20-11-08: Adi 21-11-08: ijskonijntje 25-11-08: Niekster 26-11-08: waterlelie81 , renate007, Milla, Ciara 27-11-08: Lisa, Patricia Ik heb mezelf er ook afgehaald, het bloeden is begonnen... Naatje heel veel sterkte en beterschap met je kaakholte-ontsteking!
Lieve meiden, De zijn vanmorgen gekomen. Onaangekondigd, zonder kramp, rugpijn etc. Stiekem had ik hoop dat de test inderdaad positief was, maar ergens in mijn achterhoofd wist ik gewoon dat het niet zo was.... Nu hopen dat ik volgende maand wel een positieve test in handen heb, Dan heb ik de mooiste kerst die ik me kan wensen !
knuffel kleintje...over een weekje of twee/drie kruipen we lekker weer saampjes op het wachtbankje en gaan we er samen aan de goeie kant af!
20-11-08: Adi 21-11-08: ijskonijntje 25-11-08: Niekster 26-11-08: waterlelie81 , renate007, Milla, Ciara 27-11-08: Lisa, Patricia Jeetje...dit is echt niet leuk meer Alleen maar slecht nieuws! Vind het heel naar voor jullie. Kleintje...jou kom ik hopelijk niet meer tegen op het bankje want de volgende keer is het raak bij jou en ik kan als het deze keer mis is pas in januari weer beginnen ivm mijn kerstvakantie! ( met duphaston 2 januari weer ongie). Nogmaals jammer hoor
Ja we zijn een lekker stel allemaal bij elkaar. snik. meiden, jullie ook allemaal veel sterkte! En ik hoop dat we weer snel allemaal naast elkaar zitten! Afgesproken?
20-11-08: Adi 21-11-08: ijskonijntje 25-11-08: Niekster 26-11-08: waterlelie81 , renate007, Milla, Ciara 27-11-08: Lisa, Patricia 01-12-08: LadyZorra
ik heb me banner maar weer ingesteld op mijn langste cyclus, dat is nu dus 34 dagen. Maar of het nou nog klopt ? Ik weet het niet... haha ! Ik start gewoon ruim van te voren met mijn ovutesten, zodat we op het juiste moment klussen !
Ow meiden met ongi...allemaal een dikke knuffel en sterkte voor de volgende ronde! Bah echt weinig goed nieuws meer de laatste tijd of ligt dat aan mij?
Hoi, Ik heb vandaad 2e IUI gehad en voel me echt totaal anders dan de vorige keer. Hebben jullie ook die ervaring, dat het verschilt per keer. Vorige keer eigenlijk nergens last van, alleen 2 pijnscheuten van ong 3 min. Vandaag had ik roze (bloed) na de IUI en mn buik zwelt op en zeurt/steekt.