Haai Lady, ik had ergens anders gelezen dat jij je IUI hebt gehad. Heb je daarom al zo snel aan het lijstje toegevoegd Ik kan je helaas geen antwoord geven. Ik neem aan dat IUI of zelf klussen hetzelfde is als je ook bij beide pregnyl gebruikt hebt.. Ik zit nu op dag 6 na pregnyl en ik voel steeds constante kramp
Ik zag me net al ineens op de lijst staan! Super snel zeg hahahaha top! Ik denk dat ze ergens tegenaan is gekomen met het slangetje....
20-11-08: Adi 21-11-08: ijskonijntje 25-11-08: Niekster 26-11-08: waterlelie81 , renate007, Milla, Ciara 27-11-08: Lisa, Patricia 01-12-08: LadyZorra, Esser
Nou, heb mezelf ook op de wachtlijst geplaatst...... Is er nog voldoende ruimte op 't bankje? Hier nu echt voor 't echie, de eerste keer in 2,5 jaar op de wachtbank....... Vandaag om 17.45u. is er een top emmy na een 1e icsi poging teruggeplaatst..... liefs *en pakt alvast een kop thee en toffifee's....jum)*
Hoi meiden, ben een paar dagen niet geweest, en lees nu een hoop slecht nieuws hier, bah! Meiden die ongesteld zijn, heel veel sterkte en op naar de volgende ronde! Ik zie dat ik volgende ben op de lijst. De spanning begint bij een beetje af te nemen, vorige week zag ik het helemaal zitten, maar begin de hoop ook een beetje te verliezen. Over 3 dagen weet ik het ... Mijn temp is ook heel erg aan t schommelen laatste dagen, eergister gezakt naar 36,8, gisteren weer gestegen naar 37, vanochtend weer gezakt naar 36,8. Ik zie de bui al hangen dus.....
Hoi adi, de moed niet opgeven he Ik had begrepen dat tempen geen zin heeft als je onder behandeling bent met hormonen o.a met clomid. Heel veel succes de laatste dagen! Ik hou het iig niet vol haha
Vanochtend toch maar een testje tegeaan gegooid, was hartstikke negatief. Ik had dit ook wel nodig om weer met beide benen op de grond te komen, heb veel te veel hoop gehad afgelopen 1,5week. Maar ik zeg niks definitiefs netzolang die niet zijn gekomen is er hoop natuurlijk
Ojee adi, hopelijk heb je te vroeg getest! Ik duim voor je! Hier WEER een update...jajaja, ik heb weer een klacht Ik werd vanochtend om 04:00 uur wakker met mega kramp. Het gevoel wat ik eerst ook had maar dan een paar tikken hoger!(warm zeurend gevoel) EN mijn boobs stonden in de fik Ben blij dat ik pas laat hoef te beginnen met werken anders was ik kapot! Zit nu op dag 7 na pregnyl. Ik snap er niets van Het is gelukkig weer gezakt maar nog steeds niet aangenaam. AAAArrggggg :
spannend waterlelie, pregnyl blijft volgens mij 10 dagen in je lichaam zitten, maar je weet nooit he' weer wat dames van het bankje afgevallen, dikke knuf voor jullie. ik zit nu op 5 dagen na tp, en voel niks, 2 dagen terug voelde ik steekjes in m'n onderbuik, en nu helemaal niks, ook geen zere (.) (.). bah wachten duurd lang zo, voelde ik maar iets dat ik dacht van hey, maar nee hoor. nog meer als een hele week wachten. wat voelen jullie meiden?
hier vandaag een mega lichte test... maar caruli zei dat dat nog door de pregnyl kon komen,.. dat is 12 dagen geleden.. we zullen zien.. of de test duidelijker gaat worden de komende dagen....
Dag Dames, Spannend hier Waterlelie, dat klinkt allemaal heel positief, 26 november gaat vast een hele mooie dag worden! Niekster, dat kan niet meer door de Pregnyl komen, dus alvast voorzichtig gefeliciteerd . Pregnyl is na 9 dagen uit je lichaam. Ik zelf heb destijds 9 dagen na tp positief getest. Met mij alles goed vandaag. De rugpijn is afgezakt. Ik was gister dood en doodmoe maar heb 10 geslapen en voel me vandaga wel weer fit. Voel me nog steeds positief en ook al mocht ik niet zwanger zijn het is toch een stuk prettiger de wachtweken doorkomen Succes hier allemaal!
na 9 dagen al!? das mooi.. ik morgen ma weer testje doen denk ik als die duidelijker is is het vast goed... spannend! jij de 26 je officieele test dag? ik de 25e.. spannend!
Hoi Niekster, Ik bedoel wel 9 dagen na terugplaatsing en niet na de pregnylspuit. Het ligt er ook een beetje aan wanneer de emmy zich heeft ingenesteld. Het kwam bij mij door een bloedtest aan het licht vanwege de overstimulatie. Ik had toen een HCG van 47 dus ik weet niet of dat via een testje al zichtbaar zou zijn geweest. Als dinsdag je officiele testdag is zou ik niet voor zaterdagochtend testen anders blijf je jezelf gek maken (maar dat doe je toch wel ) Ik ga in elk geval voor je duimen, voor alle dames hier! Liefs, Ciara
Oh meid wat spannend ! Ik hoop zo dat het een positief gevoel is ! En dat je de 26e de gelukkigste op aarde mag zijn ! Ik duim nog steeds hoor !
Jeetje wat spannend allemaal hier! Niekster (vriendin van mij heet Nicoline en wordt ook niekster genoemd ) echt eff volhouden he Ik snap heel goed dat het niet gemakkelijk is hihihi Ik heb afgelopen 3x al na 10 dagen getest en negatief...dus er is hoop meis! Voel je dan al iets? Lisa, voor jou ook ontzettend spannend! Hoeft helemaal niets te betekenen hoor dat je nu opeens niets meer voelt Ciara...moet ik even langskomen met een emmer? hahaha Hier zijn de klachten alweer weg. Had ik de vorige maand ook en een week later kwam er ongi! xxx
Lieve meiden, Volgens een vriendin van mijn moeder die helderziend/paranormaal begaafd is ben ik zwanger over een half jaar. Er schijnt dan een moment te zijn dat ik alles even op zijn beloop laat, en er even niet zoveel mee bezig ben als nu. Deze vriendin heeft al veel betekend voor mijn moeder, en van alles wat zij verteld, komt ook uit. Ik ben benieuwd... Ik hoop zelf natuurlijk dat het niet nog een half jaar gaat duren....
Maken jullie vast een beetje ruimte, want vanmiddag kom ik er ook bij zitten! Ze hebben EINDELIJK gebeld van het ZH...van de 12 eicellen waren er 8 rijp genoeg die ze konden injecteren en daaruit zijn 3 embryo's ontstaan. Vanmiddag om 16.00 uur worden er 2 terug geplaatst
Yahoo Ginny, Wat een goed nieuws! Ik ga heel erg hard voor je duimen, November wordt een topmaand! We gaan 2008 op z'm mooist afsluiten. Liefs, Ciara