Hey Ginny, We schuiven mooi even voor je op! Maar niet te hard, want we willen niet van de verkeerde kant eraf vallen liefs
Ben bang dat ik er aan de verkeerde kant af ga vallen. Bij naar het toilet gaan en afvegen steeds een klein beetje roze. Ben zo bang dat het niet gelukt is. Het is pas een week na de tp, is dat niet te snel? x
Hmm Renate, zit dan toch echt eerder aan een innesteling te denken hoor! Zolang je geen overgang naar bruin/rood hebt, gepaard met krampjes e.d. dan zou ik de hoop nog niet opgeven hoor! liefs
Hoi Renate, Ik sluit me aan bij Esser. Ik had de eerste keer bij mijn zwangerschap precies 6 dagen na de tp een innestelingsbloeding. Dit is vaak helderroze slijm. In plaats van van het bankje kukelen zou ik juist hoop gaan koesteren Sterkte deze laatste week! Ik word zelf ook langzamerhand gillend gek, duurt me veelste lang! XXX
20-11-08: Adi 21-11-08: ijskonijntje 25-11-08: Niekster 26-11-08: waterlelie81 , renate007, Milla, Ciara 27-11-08: Lisa, Patricia 01-12-08: LadyZorra 03-12-08: Ginny GINNY Heel veel succes zodadelijk! We denken aan je
20-11-08: Adi 21-11-08: ijskonijntje 25-11-08: Niekster 26-11-08: waterlelie81 , renate007, Milla, Ciara 27-11-08: Lisa, Patricia 01-12-08: LadyZorra, Esser 03-12-08: Ginny Nou ja zeg, was ik zo maar ineens van 't lijstje weg! Zo snel wil ik er nou ook weer niet van afvallen.... Heb mezelf er weer even bijgezet. Hoe is het met alle dames? Liefs
Hallo dames, Renate, die bdoeding kan never nooit je ongy zijn volgens mij, dus alleen maar positief! HIer alleen maar laatste spannende stuiptrekkingen. Ben echt helemaal kapot. Fysiek van het werk, heb het hartstikke druk en maak lange dagen deze week. En daarnaast van al die spanning die hiervan nog erbij komt. Vanochtend was mijn temp gestegen naar 36,9. Mijn lichaam denkt echt: oh je hebt het al opgegeven voor deze ronde, nee hoor ik ga je nog twee dagen blijven terten... Maar vandaag ook af en toe ongy-gevoel, geen buikpijn of krampen, maar een beetje een zenuwachtig gevoel in mijn buik (gek he!). Daarnaast ben ik kotsmisselijk, moest me net in de auto inhouden om mijn hele stuur niet te onderkotsen (zullen ook weer zenuwen zijn). Sinds gisteravond staan mijn (.)(.) weer in de 'fik', vandaag ook met vlagen (ook weer zenuwen). Samenvattend: stomme zenuwen! MOrgen lekker op de ongy wachten, hopelijk komt er niks
Hihihi..sorry esser had per ongeluk een ander lijstje geknipt/geplakt : OOOOHhhh...ik hou het hier niet meer vol hoor: wat ongelofelijk spannend de verhalen van jullie! Jeetje Renate....ik hoop maar dat je een mooi Sinterklaas kadootje krijgt Adi, ook supertje zenuwslopend zeg! Wauw! Ik hoop het voor je! Ik denk dat de Sint mij gaat vergeten dit jaar Kleintje, wat lief dat je af en toe eff langs komt Weet niet waar jij normaal kletst....vind het wel gezellig! Ik geloof wel in het paranormale wereldje. Ik ben zelf al een paar keer bij een vrouw geweest voor toekomstvoorspellingen en meer weten over mijn overleden familieleden. Toen we eenmaal aan het onderwerp kinderen waren beland zei ze het volgende: Ik zie een klein meisje huppelen met bruin/krullend haar. Ze heeft een blauw/wit gestreept jurkje aan...( 30 seconde later) hmmmm is heel moeilijk, heel moeilijk. Ze vertelde dat er heel veel bij komt kijken en dat er vooral veel artsen aanwezig zullen zijn. Nouja..klopt ook wel, nu zijn er ook allerlei artsen die ermee bemoeien Alle voorspellingen kunnen plaatsvinden tussen 25 jaar(was toen 25) tot 40 jaar! Ik hoop niet dat ik zooooo lang moet wachten
ik hoop ook niet dat je zo lang moet wachten. Ik geloof ook erg in het paranormale. Wel een moelijke, maar wel een hele mooie ervaring hoor lelie ! ik zit eigenlijk het meest op dit forum, en bij: wie gelooft er in de naald aan een touwtje. Op allebei kijk ik dagelijks even Ik blijf jullie volgen, in de hoop positieve berichten te lezen natuurlijk !
Hey kleintje, was idd een lastige ervaring. Maar het grappige er van was, ze zag er ook maar 1. Ik heb ook wel eens gependeld en toen kwamen er 3 uit. Eerst een jongen dan een meisje en toen weer een jongen Ik weet even niet wat ik moet geloven haha Van jongs af aan droomde ik van een groot gezin....vind het zooo jammer dat het zo moeilijk voor mij wordt gemaakt.....zucht...
Oja..nog 1 vraagje. Heeft die goede vriendin van je moeder jou toen een volledige reading gegeven? Of ging het alleen maar over kinderwens? xxx
op dat moment alleen maar over de kinderwens. Ze geeft mijn moeder geregeld advies enzo. En verteld haar allerlei dingen....
20-11-08: Adi 21-11-08: ijskonijntje 25-11-08: Niekster 26-11-08: waterlelie81 , renate007, Milla, Ciara 27-11-08: Lisa, Patricia 01-12-08: LadyZorra, Esser, Ginny Ik heb mezelf even verplaatst, want ik mag altijd 2 weken na punctie testen...dus op 1 december
Nou...des te beter toch Is alles goed gegaan? Hopelijk blijven ze lekker zitten! Dat worden weer slopende 2 weken xxx
Hoe gaat het met adi? En met de rest van de girls? Vanochtend getempt voor de gein...37,1 graden. is nu precies 5 dagen voor ongi...
oooh ik ben zo erg!.. heb weer een test gedaan.. nu kan het toch nietmeer door de pregnyl komen? das 14 dagen geleden... en zit nu 9 dagen na mn tp.. kijk mn album!