Het Wachtbankje Topic

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Mama2bee, 5 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ciara

Ciara Bekend lid

17 jun 2008
    659
    0
    0
    Amsterdam
    Diana, ik ga heel hard voor je duimen :thumup: .

Ik heb ook de neiding om zondag (de 29e) zelf te testen. Mocht het negatief zijn (waar we, we blijven positief denken, natuurlijk niet vanuit gaan :( ) ga ik de EK finale kijken en wijntjes drinken, als het positief is dan interesseert het me natuurlijk geen donder :D en juich ik om hele andere dingen :D

2. Srb

Srb Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.179
    0
    0
    @ Ooievaar: heel veel sterkte!

Ben vandaag ongesteld geworden, dus het ziekenhuis had gelijk... Vanaf vrijdag gaan we weer verder dus.

xxx

3. verhip

verhip Fanatiek lid

23 aug 2007
    1.463
    0
    0
    Balen SRB, hopelijk brengt de volgende ronde jou meer geluk

4. enna

enna Actief lid

9 apr 2008
    280
    0
    0
    verzorgende
    Tilburg
    he, wat jammer SRB. heel veel geluk deze ronde!

5. diana26

diana26 Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.149
    0
    0
    gelderland
    succes met de volgende ronde srb, je wist het al een beetje, maar als het definitief is is het toch weer een rotgevoel denk ik.

6. judibi

judibi Bekend lid

balen ooievaar, sterkte verder :cry:
    srb, je mag dus weer verder. jammer dat het uiteindelijk toch niet gelukt was. zo krijg je eigenlijk een beetje klap op klap :(
    ik heb zelf iets geks...had ineens zin in koffie. ik lust al even geen koffie meer, sinds ik ben begonnen met prikken. nu ineens zin in lekkere koffie: cappuccino! maar nu komt het idiote: met zoute pinda's?! en het smaakt me best :D wie weet ( hoop hoop hoop) dat het iets gaat betekenen.
    nog geen bericht van vietje? ik hoop dat het positief is meid!

7. Vietje

Vietje Actief lid

31 dec 2007
    314
    0
    0
    zoek nieuwe leuke baan
    Alkmaar
  8. judibi

judibi Bekend lid

ach gut toch vietje :cry: sterkte meid. het voelt toch telkens weer als een verlies...

9. diana26

diana26 Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.149
    0
    0
    gelderland
    Ook vanuit dit topic een dikke knuffel vietje.

Hier vandaag 11 dagen na de terugplaatsing.Ik las dat je meestal een ongi hebt tussen dag 8 en 12 na de terugplaatsing, dus wat dat betreft zit ik nog aan de goede kant.De temp vanmorgen was nog hoog, dat is bijna net zo zenuwtrekkend als een test doen volgens mij, en zaterdag willen we gaan testen en die dag komt nu snel dichterbij, want morgen ga ik een test kopen(zal me wel in moeten houden dan niet gelijk te gaan testen)

Ben alleen heel erg bang dat ik niet ongi wordt door de utrogestan

10. Srb

Srb Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.179
    0
    0
    @ Vietje: Dikke knuffel ook hier voor jou! Ik denk aan je. xxx

@ Diana: zie mijn topic, utrogestan doet rare dingen (of progestan, maar da's hetzelfde natuurlijk). Maar aan de andere kant: het beschermt je emmy's ook, dus je weet maar nooit. Ik duim in ieder geval voor je. Sterkte!

@ Judibi: vreemd! :) Hopelijk betekent het iets positiefs.

11. maatje09

maatje09 Lid

8 jun 2008
    13
    0
    0
    verpleegkundige
    Vietje en Srb sterkte !

Weet iemand wanneer je eventueel al positief zou kunnen testen na iui?

12. judibi

judibi Bekend lid

sommigen testen al vroeg positief maar dat is helemaal afhankelijk van hoe snel je lichaam hcg maakt. normaal is het veertien dagen na iui of eventueel denk ik 14 dagen na pregnyl. heb je pregnyl gespoten en zo ja hoeveel? want die kan de test beïnvloeden als je hem te vroeg doet.
    hoop dat ie positief voor je is :D

13. maatje09

maatje09 Lid

8 jun 2008
    13
    0
    0
    verpleegkundige
    Heb na de puregon 5000 pregnyl gespoten. Is zondag 14 dagen geleden.
    Heb trouwens bij het kruidvat testen gehaald.
    Jij ook nog even succes met wachten! We zullen het snel weten

14. judibi

judibi Bekend lid

spannend! ik geloof dat 5000ie na een dag of 10 uit je bloed is. heb ik ergens gelezen. ik duim voor je :D

15. diana26

diana26 Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.149
    0
    0
    gelderland
    srb, ja ik weet het.Maar heb jij toevallig getempt erbij?Ik vroeg me af als je door de utrogestan neit ongi wordt of dan je temp wel omlaag gaat?Die van mij is nog gewoon superhoog, en anders gaat die al een paar dagen voor de ongi al tapsgewijs omlaag mar nu vanmorgen was die zelfs iets hoger.

16. Srb

Srb Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.179
    0
    0
    @ Diana: nee, niet getempt. Ben eigenlijk ook wel benieuwd, misschien dat mijn gyn het weet.

17. diana26

diana26 Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.149
    0
    0
    gelderland
    ik weet het antwoord srb: je temp blijft gewoon hoog.

gisteravond 3 druppels bruin, vanmorgen een nega test.ookal was die 2 dagen te vroeg in combi met het beetje bruin verlies laat ons beseffen dat we deze klap moeten gaan verwerken.Onze 2 emmy,s mogen helaas niet bij ons blijven.

18. Ciara

Ciara Bekend lid

17 jun 2008
    659
    0
    0
    Amsterdam
    Diana, heel veel sterkte! Ik vind het heel erg naar voor jullie.

Veel liefs,
    Ciara

19. diana26

diana26 Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.149
    0
    0
    gelderland
    thanks ciara

Vandaag verder geen bruin verlies gehad.
    Voel verder helemaal niks.Ik voel jammer genoeg geen symptomen van een zwangerschap(want omdat het bruin nu weer wegblijft krijg je toch weer iets hoop,omdat ik dat anders nooit heb,maar zal wel door de utrogestan komen)maar voel ook nog niet dat ik ongi ga worden, heb dan toch meestal wel buikkrampjes, maar voel gewoon helemaal niks.

20. Ciara

Ciara Bekend lid

17 jun 2008
    659
    0
    0
    Amsterdam
    Diana,

Ik wil je geen valse hoop geven maar bloedverlies kan ook optreden bij wel een zwangerschap en als je te vroeg test is de uitslag ook niet 100% proof.
    Nu gewoon niet meer testen tot de testdatum en zorg er in elk geval voor dat je de 23 e samen bent en (hopelijk) niet hoeft te werken.
    Ik ga in elk geval heel erg hard voor jullie duimen.
    Ik wil nu HEEL GRAAG GOED NIEUWS binnen het wachtbankje!

Sterkte!

Ciara

Deel Deze Pagina