Hallo dames, Niekster, van harte gefeliciteerd meid! Hier is het niet gelukt deze ronde, mijn ongy was vannacht doorgekomen. Ik wist het gisteren al, de temp was behoorlijk gezakt en k voelde de krampjes al. Dus wat de wachtlijst af voor komende twee weken, en op naar de volgende ronde!
Oh Waterlelie, dat klinkt niet goed. Maar je weet het nooit zeker tot de rode duivels komen! Ik duim nog door voor je!
Dames, hier nog steeds geen ongie en ook geen spotting. Ga zo een test halen en dan ga ik morgen ochtend er een test aan wagen. Ik begin nu wel wat nerveus te worden. @waterlelie: idd geen bloed, houdt moet! @adi: wat balen meis, kop op en naar de volgende ronde!
Even het lijstje erbij halen. 20-11-08: Adi 21-11-08: ijskonijntje 25-11-08: Niekster 26-11-08: waterlelie81 , renate007, Milla, Ciara 27-11-08: Lisa, Patricia 01-12-08: LadyZorra, Esser, Ginny 02-12-08: Enise 06-12-08: Marina, Belle, Erikaatje
Lief van jullie maar ik vrees het ergste hoor dames! PFFFFF..snik snik snik Net uitgehuild bij mn mannetje...hij is zo positief. Komt allemaal goed, er zit een stijgende lijn in zei hij. In januari vrolijk verder. Ik ben met de kerst weg dus vandaar... 17 december t/m 29 december lekker WEG! Even rust. Ik ga jullie missen hahaha Vind het altijd zo gezellig met jullie. Ik hoop dat de rest meer geluk hebben. Ooit komt het bij ONS ook goed Ciara: Leuk feestje gehad? Ik heb uiteindelijk toch een heel fles cava opgedronken van verdriet haha Ach mag ook wel weer na 2,5 week zonder. Vanavond feestje in Utrecht dus dat wordt ook wel een latertje. Renate: Heb je al een test gekocht? Morgen is het zover he Ik duim voor je. Lisa: en met jou? Gaat het? Ik ga zo naar buiten en dan een zonnebankje pakken 8) Dikke knuffels voor jullie allemaal!
Dag dames, Waterlelie: Wat naar voor je, knuf van mij. Laat mannetje nog even extra lief voor je zijn en alvast veel plezier vanavond! Bij mij was de test ook negatief en vandaag moet ik boeten voor de gin-tonics die ik gister heb weg getikt. Ik ga met de kerst ook lekker wintersporten, even geen ziekenhuis voor mij maarrrrr........alles sal reg kommen. Voor alle andere dames op het bankje: Hou je goed vast! Ik blijf voor jullie duimen. Veel liefs, Ciara
hoi waterlelie, wilde net m'n verhaal hier neer gaan zetten, en zie dat je m'n topic al hebt gelezen. heb er dus geen goed gevoel meer bij. ik had toch een leuker verjaardagscadeautje gehoopt, dan alvast een spotting. bah, bah, bah. ik weet het zegt nog niks, vanmorgen was er niks meer te zien, maar toch geen goed gevoel meer. en jij helaas negatieve test, kan nog te vroeg zijn he'meis. renate, jij morgen een testje wagen, spannend hoor. ik zat gister trouwens 8 dagen na tp, wel vroeg voor ongie toch?
hee dames.. ik kom f een knuf brengen voor wie dat nodig hebben.. succes met testen.. en nu negatief zegt natuurlijk niet alles.. bij mij is het gewoon belachelijk vroeg... ik denk aan julle..
Waterlelie wat balen.... Maar hoop ook nog steeds dat je te vroeg hebt getest! Lekker dat jullie nog op vakantie gaan. Hopelijk geeft dit een beetje afleiding en ontspanning. Renate wat spannend! Duim voor je! Adi echt jammer.. Veel succes in je nieuwe ronde! Lisa ik hoop zo voor je dat het toch niet doorzet en je gevoel helemaal mis is. Blijft spannend!
Ik ben ZWANGER, De test is zo dik positief, het kan niet anders. Ben echt zoooooo blij en dat 3 dagen voor m`n NOD XX