Jeuj! Eerst Niekster al, en nu Renate ook... We hebben een supergoed wachtbankje deze maand, zeker weten! Belle, gaat ervoor.
even vraagje aan het wachtbankje, vraag me af of jullie nog dingen merken aan je lij, k heb zelf 4 dg geleden tp gehad en last van hele bolle buik, lekker opgeblazen dus, hebben jullie ook nog symptomen? liefs marina
Hier ook een opgeblazen buik (lijk wel 5 maanden zwanger ) en al ruim een week zere borsten en soms nog wat last van m'n eierstokkies. Ook heel soms een steekje en een krampje helemaal onderin m'n buik....van alles en nog wat dus!
Renate joepppieee! heel erg gefeliciteerd meis! hoop dat je er lekker van kun genieten! ik vandaag mn afpraak voor 1e echo gemaakt.. de 15e.. tot die tijd blijft het nog erg spannend!
Jaaa hoor, ook een toeter van een buik na de pregnyl en daar boven ook nog twee toeters. Ik groei als een gek door dat spul. Het valt me mee dat nog niemand een opmerking heeft gemaakt... op mijn werk ofzo.
hahaaha Ik groei ook door de pregnyl! Echt een dikke ronde buik krijg ik er van terwijl het normaal platter is. Sinds donderdag is het geslonken Hier nog geen ongi maar wel tekenen van ongi helaas. Nog eff geduld Hoe gaat het met de rest?
datzelfde heb ik van de clomid. 2 cupmaten groter, een kledingmaat groter, en ook een opgeblazen buik. En krijg er steeds meer opmerkingen over. Zo ben ik al 2x gefeliciteerd omdat ik "zwanger zou zijn" Dat is wel vervelend hoor, maar voor de rest valt het gelukkig mee
Dag meiden allemaal, is er nog ruimte op het wachtbankje? Hebben vandaag onze 5e IUI gehad, deze ronde met menopur en puregon! Mag 5 december bloed prikken spannend weer......! Als het deze ronde niet lukt is het dus waarschijnlijk dat we overstappen op IVF met Icsi! Vindt het dus deze ronde toch echt wel extra spannend.! Liefs
26-11-08: waterlelie81 , renate007, Milla, Ciara 27-11-08: Lisa, Patricia 01-12-08: LadyZorra, Esser, Ginny 02-12-08: Enise 05-12-08: stef1978 06-12-08: Marina, Belle, Erikaatje He Stef, kan me zeker voorstellen dat het deze nog spannender is voor je! ik duim hoor Hier gaat het de verkeerde kant op Ik denk dat de ongi ieder moment kan komen. Ik heb voor mezelf weer een massage kado gedaan! Even 1,5 uur ontspannen. Geef het elke keer aan een ander en nu ben IK aan de beurt
Lisa wauw wat super! Ik heb er helemaal kippenvel van. Proficiat! Stef, inderdaad extra spannend. Ga flink voor je duimen!
Yes! Lisa van Harte meid! Meiden bedankt en ook voor die in de wacht weken zitten succes en we gaan ervoor! Liefs Stef
waaaaaauuuwwwwwwww lisa wat ontzettend goed! zie je nou dat een bloeding soms heel goed kan zijn! gefeliciteerd