WAUW LISA! wat goed man! Joepie Hier niet zo joepie...eerder kaa uu tee Ben 3 uur geleden ongi geworden
Lisa, wauw,wat n geweldig nieuws, wat heerlijk zeg, van harte joh waterlelie jeetje wat balen zeg, 1 dag voor testen ook pas, zo oneerlijk..knuf van mij liefs marina
Ah lelie, Ik had het zo gehoopt voor je dat het deze ronde raak zou zijn... Sterkte! En een hele dikke knuff van mij !
26-11-08: renate007, Milla, Ciara 27-11-08: Lisa, Patricia 01-12-08: LadyZorra, Esser, Ginny 02-12-08: Enise 05-12-08: stef1978 06-12-08: Marina, Belle, Erikaatje ik heb mezelf maar van t lijstje gehaald.....zucht Bedankt voor jullie steun! Ik voel me vreselijk. Het was te verwachten maar ja, je blijft dromen. kleintje...jij mag over ruim 1 week weer op het bankje of niet? ciara....lady, hoe gaat het met jou nou? voel jij je ook zo ik hoop dat het toch nog goed afloopt voor je morgen! Liefs van een zeer verdrietige lelie
Ik weet het niet lelie, mijn cyclussen worden telkens langer, dus ik weet niet meer precies wanneer mijn 'ei' nou plaats gaan vinden. Ik test gewoon elke dag, en natuurlijk gewoon maar geregeld klussen
hoi dames, mag ik ook op het bankje komen wachten? heb gisteren mijn ei gehad, en wil over 14 dagen testen, dus rond 9-10 december. spannend allemaal, hoop dat de clomid deze ronde zijn werk heeft gedaan, had mijn ei in ieder geval 5-6 dagen eerder dan vorige ronde
Tuurlijk, kom erbij zitten, Luukske. Ik heb net een mandarijntje gepeld, wil je ook? En een dikke knuffel voor Waterlelie. Blijf vooral dromen, meis. Misschien vandaag nog niet, maar morgen, of overmorgen, of volgende week...
hoi meiden, ik heb een plekje voor de nieuwe meiden vrij gemaakt. heb gister en vanochtend positief getest. wil jullie allemaal heel veel succes wensen. en net als mij aan de goede kant af stappen. x lisa.
Wow Lisa, gefeliciteerd. Geniet er van! Ik heb maandag 24 nov. mijn eerste IUI gehad hopenlijk dus een goed sinterklaasfeest voor ons. Chantal
Wauw Lisa wat goed! het is een goede week deze week! gefeliciteerd! voor jullie allemaal ook je vriendin natuurlijk!
He Waterlelie, Wat ontzettend KAAA UUUU TEEE voor je! Hier ook mis. Mocht toch gisteren al testen int ZH maar zoals uiteindelijk toch verwacht NEGATIEF helaas. Lig nu met dubbele kater op t bankje onder dekentje wachtend op de ongi die maar niet doorbreekt. Ik heb 9 dec evaluatiegesprek, wanneer mag jij? Het lichaam heeft me dit keer goed voor de gek gehouden maar dat zal de utrogestan wel zijn. Het is iedere keer toch weer anders. Ik laat me altijd masseren op de Kloveniersburgwal voor 35 euri bij de Thai, heeeerlijk! Ik ga mezelf dit weekend trakteren op een massage en een nieuwe jas Zou t helpen? Lisa: Van harte gefeliciteerd! Helemaal SUPER Geniet er van! Voor alle andere dames op t bankje. Heel erg veel sterkte! Ik kom in feb/maart ergens wel weer terug. Daaaggggg xxx Ciara
Goed om te weten. Ik moet dit weekend werken, maar de volgende keer ga ik met je mee. Maar serieus, ontzettend balen dat je laatste eskimootje het niet heeft gered. Ik had het zo gehoopt voor je. Een dikke knuffel voor jou en twee kusjes voor je katers.
hallo idereen ,ik zit al een hele tijd met jullie mee te lezen ,ik zit zelf ook op het "wachtbankje",nou ja dat weet ik dus nu niet meer zeker ik heb vandaag met me ongeduldige hoofd een test gedaan en hij was negatief tis nu 11 dagen na m'n pregnyl prik en 10 dagen na de inseminatie,baal echt van die negatiefe test ,het kan zeker niet zo zijn dat ik gewoon te vroeg ben he ? en dat de pregnyl wel uit me bloed is maar me eigen hcg nog niet hoog genoeg is ? groetjes priscilla
@prissys, denk dat je misschien wat te vroeg hebt getest, je zit nu op dag 10, dus ik zou nog even wachten en in het weekend pas opnieuw testen. heel veel succes, ik duim voor je!
Hey meiden, Sta op het wachtbankje voor a.s maandag maar voel helemaal niks............Ook zijn m'n boobies heel erg afgenomen en heb ik er ook geen pijn meer aan... Manlief en ik zijn dus samen ons al op het ergste aan het voorbereiden....... Hoe voelen jullie je meiden? Hopelijk veel positiever en fijner liefs