RHAAAAAAHH! Ik word helemaal GEK van mijn eigen lichaam. Vanmorgen toen ik opstond voor een vroege dienst (06.00 uur) voelde ik nog helemaal niets, maar in de loop van de dag kreeg ik steeds meer last van mijn onderbuik. Zoveel zelfs dat ik na afloop van mijn dienst bij het supermarktje in het ziekenhuis een pakje tampons heb gekocht en er eentje in heb gebracht, omdat ik absoluut zeker wist dat ik ieder moment ongesteld kon gaan worden. En dat gaat bij mij altijd vrij plotseling, met veel helderrood bloed, dus ik kan het risico niet nemen dat ik niets in heb. In de metro naar huis kon ik nog vrij rustig blijven, maar het laatste kwartiertje in de bus was een hel: Overal kinderen, ik ging kapot van de buikpijn en ik had het gevoel dat ik ieder moment in tranen uit kon barsten. Ik voelde me zo ongelooflijk beroerd. Dus thuis ging ik gelijk naar de wc om de tampon te vervangen... Zat er NIETS in! Geen druppel! Nada! En het frustrerende is: Stel dat mijn menstruatie vannacht ook niet doorzet... Een negatieve test morgenochtend zegt me niets, want bij mijn vorige (en enige) (en mislukte) zwangerschap testte ik ook pas na een week overtijd positief. Dus als het niet gelukt is deze inseminatie, kan ik dan alsjeblieft gewoon ongesteld worden? Nu? Thanks! Belle, was de hele tweede wachtweek heel rustig, maar heeft het nu effe helemaal gehad.
@belle, ik herken je gedachten/gevoel helemaal , hoop voor je dat je ongi uitblijft en je een mooie positieve test krijgt, ik gun het jullie! hier vandaag flinke steekjes rond mijn schaamstreek, en pijn in mijn lies, hoop dat het ergens goed voor is (zit nu rond de tijd dat een innesteling zou kunnen plaatsvinden)
01-12-08: LadyZorra, Esser, Ginny 02-12-08: Enise 04-12-08: Marina 05-12-08: stef1978 06-12-08: Belle, Erikaatje, LongingToBe 09-12-08: Luuske 12-12-08: Sooner Very Happy 13-12-08: verhip he verdorie meiden, dit is niet fijn om te lezen, dikke knuffel van mij en Waterlelie, ik hoop dat de test maandag posi is hoor, blijf hopen hoor, Belle, ook voor jou duim ik hoor, hopelijk heeft je gevoel t mis en test je snel positief, ik heb de lijst even aangepast, mag nl 4 dec testen ipv 6 dec, ben benieuwd of ik zover kom, voel niet zoveel eigenlijk, behalve sibds vandaag spierpijn in mn buik, herkenen jullie dit? knuf marina
01-12-08: LadyZorra, Esser, Ginny 02-12-08: Enise 04-12-08: Marina 05-12-08: stef1978 06-12-08: Belle, Erikaatje, LongingToBe 09-12-08: Luuske 12-12-08: Sooner Very Happy 13-12-08: verhip , sabine heb me zelf er bij gezet hopelijk gaat iedereen de goede kant afvallen van het bankje[/b]
01-12-08: LadyZorra, Esser, Ginny 02-12-08: Enise 04-12-08: Marina 05-12-08: stef1978 06-12-08: Belle, Erikaatje, LongingToBe 09-12-08: Luuske 12-12-08: Sooner Very Happy 13-12-08: verhip , sabine, Caruli
@all, hier is de spanning in mijn boobs niet meer te harden, voelen aan alsof er liters melk inzitten...haha....hoop dat mijn gevoel juist is..... heb dit namelijk bij de zwangerschap van mijn zoontje ook gehad.....en normaal nooit voor een ongi, in ieder geval niet zoals nu....duimen dus....
Je kent dat gevoel alleen maar van ongesteld zijn, maar als je baarmoeder hard aan het werk is met een beginnende zwangerschap is dat hetzelfde gevoel. Ik herken het heel erg. En ik wist ook dat mijn baarmoeder nooit zo lang van te voren al begon te krampen voordat er bloed kwam. Dat zou toch ook raar zijn? Ik gok op een positieve test.
En meteen ook sorry, wil me niet in dit topic opdringen. Ik begrijp dat een positieve test je ook nog niet veel zegt. Maar ik duim voor je, het klinkt iig goed wat je schrijft.
Anabella heeft de koelkast gewonnen! Ik had vanmorgen zomaar twee strepen op mijn zwangerschapstest. Ben er nog een beetje beduusd van... P.S. Graag nog even onder ons houden, dus niet uitgebreid feliciteren op hyves of elders. Na mijn miskraam ben ik toch wat terughoudender. Ik wil het eerst zien voor ik het echt kan geloven, denk ik.
Belle wat een super nieuws meid! Ik heb er kippenvel van. Een spannende tijd voor je... Luukske jeetje bij jou ook al zo spannend. Klinkt wel heel positief allemaal! Iedereen succes met wachten! Heb een fruitsalade gemaakt, extra vitamintjes kunnen nooit kwaad in deze tijd.
01-12-08: LadyZorra, Esser, 02-12-08: Enise 04-12-08: Marina 05-12-08: stef1978 06-12-08: Erikaatje, LongingToBe 09-12-08: Luuske 12-12-08: Sooner Very Happy 13-12-08: verhip , sabine, Caruli, Pekske
ik ook, ik ben een beetje ivf moe , moet ik eerlijk zeggen.. ik hen nog 5 in de vriezer.... geloof nooit dat ik nog een hele poging ga doen.... wil mijn leven eigenlijk wel terug.... of genietend van een baby of genietend van alle andere dingen....