Het Wachtbankje Topic

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Mama2bee, 5 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. diana26

diana26 Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.149
    0
    0
    gelderland
    eigenlijk mag ik de 23ste testen, ook gewoon zelf, maar is 2 dagen er tussen dan niet erg kort?

2. Ciara

Ciara Bekend lid

17 jun 2008
    659
    0
    0
    Amsterdam
    Diana,

Toch kan de HCG waarde veranderen in 2 dagen.
    Hoe voel je je vandaag? Ben je op van de zenuwen?
    Mag ik je vragen waarom ze 2 emmy's bij jou hebben terug geplaats? Ze hebben dit bij mij ook gedaan maar ik dacht dat ze tegenwoordig als de kwaliteit van de Emmy's goed zijn standaard maar een terugplaatsen. Vlgs de gyn hadden we 2 prachtige 8-celligen emmy's , ik snap dus niet zo goed waarom er 2 zijn terug geplaatst.

Ik duim nog steeds voor je!

Sterkte deze laatste wachtdag!

Liefs,
    Ciara

3. Vietje

Vietje Actief lid

31 dec 2007
    314
    0
    0
    zoek nieuwe leuke baan
    Alkmaar
    Hier ook allemaal bedankt voor de lieve berichtjes!

Diana, hoop dat t toch nog goed zit en dat t bruin bloedverlies niks betekent!
    Sterkte meis, duim nog steeds voor je!

Liefs,
    Vietje

4. Ciara

Ciara Bekend lid

17 jun 2008
    659
    0
    0
    Amsterdam
    Dag allemaal,

Ik heb op 16 juni de terugplaatsing gehad en vandaag een druppel bruinverlies gehad. Komt dit door de Utrogestan, of is het nu al over? Ik moet op 30 jni testen.
    Mijn temperatuur is nog steeds 37,2, voor mijn doen vrij hoog.

Hoop dat iemand mij kan antwoorden, word hier erg zenuwachtig van.

Liefs,
    Ciara

5. maatje09

maatje09 Lid

8 jun 2008
    13
    0
    0
    verpleegkundige
    Hallo Ciara,

Helaas kan ik je geen antwoord geven maar misschien is het toch een goed teken (innestelling?).

Diana ik wens je sterkte, wat kan het toch allemaal oneerlijk zijn.

Ik ben helaas weer van het wachtbankje af ben na een cyclus van 23 dagen (vorige keer 26 dagen terwijl mijn eigen cyclus 28 dagen is) weer in de keiharde werkelijkheid tercht gekomen.
    Poging twee mislukt :( (en ik moet zeggen na bijna 5 jaar proberen wordt ik nu toch wel een klein beetje hopeloos).
    Op naar poging drie

6. diana26

diana26 Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.149
    0
    0
    gelderland
    ciara: ik las dat progestan je temp verhoogt, of utrogestan dat ook doet weet ik niet, mijn temp is ook nog steeds hoog.

De druppels bruin kunnen innesteling zijn maar ook nog oud bloed van de punctie.Spannend he?Ik duim voor je.

Ik heb dus vrijdagavond 3 druppels bruin gehad en daarna dus niet meer.Morgen doen we nog een keer een test.

7. Ciara

Ciara Bekend lid

17 jun 2008
    659
    0
    0
    Amsterdam
    Hi Diana,

Morgen heb je de echte testdatum van het ziekenhuis toch? Wat spannend! Ik vertrek morgen voor een paar daagjes naar Frankrijk, afleiding is hard nodig. Ik ben er dus helaas niet om hopelijk het GOEDE nieuws te horen. Ik wens je heel veel succes morgen!
    Ik zal ook heel hard voor jou duimen.

Liefs,
    Ciara

8. verhip

verhip Fanatiek lid

23 aug 2007
    1.463
    0
    0
    Nou Diana, ik ben benieuwd..

Ik ben vanochtend weer ongesteld geworden, ben bang dat ik dus echt niet spontaan zwanger kan raken. Dit heeft de gyn mij vorige week verteld..

Morgen naar de uroloog om te kijken of er een oorzaak is en moeten we zaad inleveren om te kijken of het IVF of ICSI gaat worden..

Voel me goed k-t, had stiekem toch hoop dat het wel spontaan zou kunnen, ik voelde zoveel!

9. Ciara

Ciara Bekend lid

17 jun 2008
    659
    0
    0
    Amsterdam
    Diana, Heel veel succes vandaag!
    Ik ben bang dat het bij mij al over is. Mijn temperatuur is al weer 0,3 gedaald en ik heb last van mijn onderrug -en buik. De voorbode van mijn menstruatie. En dit al op dag 7 na de tp. Dit kan op geen enkele wijze goed nieuws zijn toch? Ik had gister ineens toch goede hoop na mijn drupje bruin bloed op dag 6 (innesteling) maar ook mijn borsten voelen eindelijk weer normaal (helaas).
    Durf niet meer zo goed te hopen.

Liefs Ciara

10. diana26

diana26 Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.149
    0
    0
    gelderland
    helaas weer negatief.

Moet van de gyn gewoon nog doorgaan met de utrogestan en dan woensdag weer testen als ik niet ongi ben.Zo dubbel, want omdat ik gewoonweg helemaal niks voel ben ik bang dat het gewoon over is en dat ik niet ongi wordt door de utrogestan en als ik daarmee doorga wordt ik dus misschien nog steeds niet ongi en blijf je toch hoop houden.Heb het nu wel een beetje helemaal gehad!

Ciara:ik hoop zo voor je dat je temp een inestelingsdipje is.Ik hoop dat je zowiezo een paar fijne dagen hebt en terugkomt met goed nieuws!

Verhip:balen zeg, maar wie weet als je eenmaal via ivf/icsi wel gelukt is dat je blij bent dat het zo gegaan is.Succes!

11. judibi

judibi Bekend lid

@verhip: dat gevoel herken ik wel: je voelde zoveel en daardoor hoop op een spontane zwangerschap, maar toch niet gelukt :cry: het is een harde klap. sterkte in ieder geval met de volgende onderzoeken en ik hoop dat jullie toch snel een positieve test mogen hebben ;)
    @diana: ook hier een berichtje aan jou: balen dat je nog geen zekerheid hebt :( ik hoop dat woensdag je meer zekerheid geeft, van de goede soort :D

12. Ciara

Ciara Bekend lid

17 jun 2008
    659
    0
    0
    Amsterdam
    Diana:
    Wat spannend! word je niet gek van de zenuwen? Het kan dus nog altijd heel positief uitpakken. Ik ga morgen heel hard voor je duimen.

Ik zit in het zonnige Frankrijk me ellendig te voelen. Heb een hele harde opgeblazen pijnlijke buik en het voelt alsof ik over mn hele buik spierpijn heb, dit trekt door naar mn onderrug. Heb de hele nacht niet kunnen slapen van het rotgevoel. Kent iemand deze klacht? Mn onderrug voelt als mentruatiepijn maar dit met mn buik heb ik nog nooit gehad, ik zit inmiddels op dag 8 na de tp. Wie o wie weet wat dit is? Zweef tussen hoop op Zw'schap en het gevoel dat ik ongi ga worden.

13. judibi

judibi Bekend lid

hoi ciara!
    je klacht komt mij wel bekend voor: overstimulatie van de eierstokken. dus...veel minstens twee lieter, liever drie gaan drinken en je rustig houden :( ik weet natuurlijk niet zo of dat het is, maar om maar gelijk de voorzorgsmaatregel te nemen, moet je echt gaan drinken nu. en rust. en 8 dtp is goed, kan betekenen dat je lichaam zelf hcg is gaan maken en daarom je eierstokken weer opzetten.
    sterkte en veel drinken ;)

14. Stef1978

Stef1978 Bekend lid

Dag dames allemaal, ik dacht dat ik deze cyclus geen behandeling meer kon ondergaan omdat mijn gyn. met zomerstop gaat!

Maar op mijn aandringen wou ik graag toch nog even met clomid door gaan, om het dan zelf te proberen op eigen geluk! Dat mocht en ben vandaag voor Folikel meeting geweest!

Het is vandaag mijn 11 dag en ik had twee hele dominante folikels namelijk twee van 25! Heel vroeg dus, snap er niks van maar goed moest meteen met ovu.testen beginnen en de 1e was meteen positief. Dus morgen 2e IUI behandeling, heb vanoachtend ook Pregnyl5000 gespoten maar kreeg 1 uur daarna vreslijke steken en pijn ! Het was bijna niet uit te houden, heb meteen gebeld en moest 2 paracetamol slikken en een warme kruik op mijn buik leggen en rustig aan doen. Wat kan dat geweest zijn? Overstimulatie? Weet het niet meer, hoop wel dat het morgen door gaat!

Dan zit ik deze cyclus weer bij jullie op de bank en neem ik lekkere ijsjes mee(magnum minis) ben ik helemaal verslaafd aan sinds de medicatie

Liefs Stef

15. Baby81

Baby81 Actief lid

7 mrt 2008
    249
    0
    0
    Ciara houd nog moed, ik heb zoveel verhalen gelezen van mensen die dachten dat ze ongesteld werken maar het toch niet werden.

Houd moed, en hoop komt goed hopenlijk.

16. Srb

Srb Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.179
    0
    0
    @ Diana: heel veel sterkte. Naar he, zo'n negatieve test, die dan dus uiteindelijk niet eens echt iets zegt. Het kan nog wel. Hele dikke knuffel, ik blijf voor je duimen.

@ Stef: overstimulatie kan nu niet meer, je had er 2, dat kunnen er niet ineens meer geworden zijn. Misschien gewoon een reactie op de pregnyl. Dat heb ik ook wel eens (niet zo erg hoor, maar volgens mij is het niet ongebruikelijk). Sterkte met de iui morgen!

17. Ciara

Ciara Bekend lid

17 jun 2008
    659
    0
    0
    Amsterdam
    Dames, Dank voor de lieve berichtjes en het hart onder de riem.
    Judibi & Baby: Grappig dat we allemaal in Frankrijk onze dagen uitzitten om rond dezefde tijd te testen.
    Ik heb de punctie op Vrijdag de 13e gehad (!) :x Zou ik dan al zaterdag kunnen testen? De officiele dag is dus pas de 30e.
    Ik duim voor iedereen op t wachtbankje!
    Diaan: Nogmaals veel sterkte deze laatste slopende nacht alvorens weer te mogen testen.

18. diana26

diana26 Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.149
    0
    0
    gelderland
    Ciara: als je nog steeds last van je buik hebt(hoop dat je dit leest) drink echt heel erg veel en als je aankomt of een dikke buik krijgt ga naar het ziekenhuis, als je iid zwanger bent gaat je lichaam zelf hcg aanmaken en kun je alsnog een overstimulatie krijgen en dit kan gevaarlijk voor jou worden als je daar niet optijd bij bent.Hopelijk valt het allemaal mee en geniet je lekker van je vakantie

19. judibi

judibi Bekend lid

ook hier hoi :(
    bruinverlies gedetecteerd...balen, maar ben bang dat het einde oefening is voor mijn embryo's. denk dat het toch weer na de innesteling mis is gegaan, want ik heb net getest. twee streepjes...en ja, dat doet wel even pijn, maar ik vind het wel fijn om te weten, dat ze het toch geprobeerd hebben ;)
    hopelijk zet het niet door en is het een innestelingsbloeding, maar ja het zal jullie niet onbekend voorkomen, dat ik daar niet op durf te hopen.
    diana: meid, killing die onzekerheid :(
    ciara: blijf dinken!

20. Stef1978

Stef1978 Bekend lid

@SRB idd reactie op de Pregnyl! Was wel heel erg hevig de reactie! Ben vanochtend heen geweest, heb alle drie de Folikels nog en het zijn drie grote dus die voelde ik ook. Ze hebben de Iui gedaan maar moest morgen nog een keer omdat ik de eisprong nog niet heb gehad! Spannend weer....!

@Ciara hoe is het nu met je?

@Diana, houd vol het kan nog!

Deel Deze Pagina