pff ik vind het nu al doodeng om naar de wc te gaan elke keer als ik wat voel lopen... stomme progestan ook hopelijk houden we het nu droog he tot volgend jaar morgen is dag 5 na tp, hoop echt dat ik niet ongi ga worden aangezien we al 2x hebben gehad 5dagen na tp ongi... meiden hoe blijf je hoop houden?
ow ja bij jou is dat altijd al heelvroeg he... snap dat je dan een beetje in de piepert zit nu.. ik moet zeggendat ik dat nu nog helemaal niet heb... dat komt pas na het weekend ronde woesndag..dan word ik meestal ongi... hoop dat het roodloos blijft caruli
@caruli, hoop dat je ongi weg blijft.... @pekske, hoop dat het voor jou binnkort ook roze is.... @Verhip, spannend zeg, 16e bloedtest.... @all, ik heb vandaag nog meer last van mijn borsten, als eerdere dagen, voel het beneden ook wat trekken....voelt een beetje raar..... vind het spannend om tot volgende week vol te houden, moet nog 6 dagen.....als die verdomde maar niet komen heb me voorgenomen roze kerstballen op te hangen als ik zwanger zou mogen zijn
Wat een posititieve reacties maar ook spanning hier! Hier niet veel aan de hand, wel zere (.)(.) maar verder niet. Vrijdag bloedprikken, heb er niet zo'n goed gevoel over! Maar goed we zien het wel he.....! Liefs Stef
Marina, van harte gefeliciteerd! Wat veel goede berichten zeg! Voor de rest van de meiden veel succes met het zenuwslopende wachten!
@Marina; JOEPIE! Gefeliciteerd! @de rest, ikke ook hoor hoop het zo maar er is veel goed nieuws, dus .... nu wij ook nog
Lieve meiden. Ik ga jullie verlaten. Ik ben namelijk Zwanger! Jullie heel veel succes met wachten en ik hoop dat het voor jullie ook snel raak is!
Marina en LonginToBe Proficiat! Super! Ik ben ongesteld geworden, dus ga van het bankje af. Ben toch wel erg verdrietig, maar morgen probeer ik er weer voor te gaan.
Lieve Meiden, Elke dag neem ik weer even een kijkje in dit topic.. Ik duim zo met jullie allemaal mee! Ik hoop dat het voor jullie allemaal snel raak is en dat jullie heel snel een mooi kindje in jullie armen hebben liggen! Wilde jullie zo even laten weten dat ik aan jullie denk! Houd de moed erin dan gaat het zeker lukken meiden! Groetjes en veel liefs
hier op cyclusdag 18 nog steeds geen eisprong... Wel al een iets donkerder wordend streepje op mijn ovutesten. Maar verder geen zere borsten, of hoofdpijn zoals ik tot nu toe altijd gehad heb van de clomid.... Afwachten dus maar....
@LongingToBe, gefeliciteerd...geniet ervan...en wij volgen binnenkort ook allemaal @erikaatje, balen meid, hopelijk brengt dec je een mooi kado @kleintje, goed testen meid, en op naar een knallende test voor je ei....en dan....klussen..... @stef, ik duim voor je @sooner, nog een aantal dagen en dan op voor een positieve test @all, gisteravond flink misselijk, moeten spugen, kan weinig in mijn maag verdragen....hoop dat het ergens goed voor is, en niet een dood ordinaire griep.... mijn boobs zijn voor mijn gevoel dikker, en het beurse gevoel neemt alleen maar toe.... moet echt nog een aantal dagen wachten met testen....
Ik kan het echt niet geloven maar heb net positief getest! Het bloedverlies is vanmorgen gestopt en ik voelde me toch wel raar... Ben heel onzeker en ga hopen dat alles goed mag gaan! Blijf voor jullie duimen, hopen en bidden!