ik mag van het lijstje af ben vanmorgen ongi geworden had gisteren al zoveel krampen enzo zit mijn gevoel toch weer goed
NEEEEEE Dat mag niet! Hoe kan dat nou toch? Het mag gewoon niet! Knuffel.. Neem jij geen progestranpillen, dat zou de ongi zoweizo toch tegen moeten houden?
@caruli, ik vind het echt super erg voor je....had wel goede hoop voor je deze maand....echt balen meid.....
denk dat ik er toch langzaam van af aan het glijden ben....weer bruinverlies, na vannacht en vanochtend niks te hebben gehad..... als het doorzet heb ik dus wel een mooie cyclus gehad, met een ei dat op tijd kwam....als die komende cyclus ook weer zo is, heb ik mijn ei nog voor/rond kerst.....
neeeeeeeeee caruli.....wat een ellende zeg........nondeju...... ik heb die buikpijn ook en ik ben er ook bang voor.... en vanmorgen nog steeds een negatieve test....wel 2 dagen te vroeg maar toch...iedereen had al positief getest...hoop dat mijn lijf wat slomer is met aanmaken van hcg, maar ook ik zit in de stress hoor.. caruli dikke knufffffffffffff ik baal enorm met jemee
Ik ga hier ook plaatsnemen Volgende week donderdag 17 dec mogen we een test doen in het ziekenhuis. We hebben nu onze 1e ICSI gehad....
Helaas meiden ook ik stap van de bank af jammer genoeg wel van de verkeerde kant! Vandaag ongesteld geworden. Woensdag voor gesprek en dan in januari op voor Icsi! Zouden we ooit.........! Liefs Stef
Balen stef! Hoop dat ICSI jou geluk gaat brengen.. En Luukske, ook voor jou, balen zeg, hoop dat de toekomst je wat meer geluk gaat brengen. Ooievaar, welkom bij de moeilijke wachtweken
Helaas, ik ben er ook vandaag afgevallen. Ik voelde me dit keer echt heel anders en toch heeft het niet gepakt. Ben erg verdrietig en teleurgesteld. Ga nu een maand in de wacht en eerst evalueren. 2008 heeft niet gebracht, wat ik zo had gehoopt. Ik ben zoooo moe.
wat een rot berichten weer bah..... heel veel sterkte meiden! kreeg net te hore dat er in onze fam. weer iemadn zwanger is..de 3de in 2 maanden..... het gaat steeds meer pijn doen.
05-12-08: stef1978 06-12-08: Erikaatje, LongingToBe 09-12-08: Luukske 12-12-08: Sooner 13-12-08: verhip , sabine, Caruli, Pekske 26-12-08: LadyZorra laatste versie, misschien wel makkelijk om erbij te houden..
Kan ik me goed voorstellen Pekske, het is en blijft nooit leuk om te horen dat een ander het geluk heeft gehad..
wat balen voor alle meiden die er af zijn dat het jullie allemaal zo gegund hopelijk word 2009 allemaal jullie jaar
05-12-08: stef1978 06-12-08: Erikaatje, LongingToBe 09-12-08: Luukske 13-12-08: verhip , sabine, Caruli, Pekske 26-12-08: LadyZorra
06-12-08: Erikaatje, LongingToBe 09-12-08: Luukske 12-12-08: Sooner 13-12-08: verhip , sabine, Caruli, Pekske 26-12-08: LadyZorra laatste versie, heb me zelf eraf gehaald!