06-12-08: Erikaatje, LongingToBe 09-12-08: Luukske 13-12-08: verhip , sabine, Caruli, Pekske 26-12-08: LadyZorra
09-12-08: Luukske 13-12-08: Verhip , Sabine, Pekske 17-12-08: Ooievaar 26-12-08: LadyZorra Zo de lijst is weer up to date. Volgens mij hadden Erikaatje en LongingToBe allebei positief getest. He sterkte Stef, ik ga weer duimen voor je in het nieuwe jaar. Sooner jij ook sterkte! Ooievaar ik heb jou er tussen geplakt. De rest van de meiden sterke met wachten!
kan me voorstellen dat dat pijn doet. Een collega vertelde laatst dat haar dochter was gestopt met de pil, en direct zwanger was. En dat ze dat helemaal niet leuk vond, want ze wilde het niet meteen ! Dat stak me zo ! Wees blij dat je een wondertje mag verwachten.. en dan nog klagen ook.... Ik snap sommige mensen niet...
Pekske, hoe is het met je? Gaat het nog goed...Wel blijven zitten hé! Hier blijft het rustig..Temp was vanochtend weer 37,3 al kan ik er waarschijnljik niets mee..Als die keldert, is het bij mij meestal het teken dat de ongi zich aanmeld...Zit vandaag al 14 dagen na de punctie, pff, wordt nu echt spannend..Zou het zin hebben om vanavond al een testje te doen?
13-12-08: Verhip , Sabine, Pekske 17-12-08: Ooievaar 26-12-08: LadyZorra UPDATE: heb mijzelf eraf gehaald, ongi heeft gisteren toch goed doorgezet, met alle ongemakken van dien... @pekske, hoe gaat het? @verhip, spannend meid @all, ik hoop rond kerst weer op het bankje te mogen, en ik wil er dan ook niet meer vanaf
Ohhh Luukske Verhip: Spannend meis... Ik zou nog geen test doen als ik jou was Brengt misschien alleen maar teleurstellingen mee, terwijl dat misschien niet hoeft Ik dacht trouwens ook dat je temp niet te vertrouwen is als je IVF of ICSI hebt gehad.. Kan zijn dat ik het mis heb hoor Kleintje84: Kan me voorstellen dat dat steekt meis. Maar ze is van de pil af om zwanger te worden toch? Dan moet ze nog lekker de pil door blijven slikken Pekske: Ik duim nog even voor je meis... Daan81: Wat lief dat je me er tussen hebt geplakt
ik zit nog wel hoor verhip, maar test was weer negatief.. ginny had nu al positief getest en niekster al 4 dagen geleden zeg maar op dag 10 na de punctie.. wie weet maak ik wel laat hcg aan, maar ik ben er toch bang voor... jij moet doen waar jij je lekker bij voelt.... ik word meestals dag 15 ongi..dat zzou donderdag zijn...
Ja ze was inderdaad met de pil gestopt om zwanger te worden, maar ze had niet verwacht dat het al meteen zou lukken. En daarom was ze ook zo teleurgesteld
He kleintje, hoe gaat het ermee? Nog flink wezen klussen ? Hier gaat het verdomd goed. Ik vind het wel prima een maandje rust. Na mijn vakantie weer fijn aan de slag! Liefs, lelie
@kleintje, kan het idd ook niet goed hebben als het op die manier gebeurt.... @pekske, hoe gaat het bij jou? @waterlelie, geniet van je "break"en dan met frisse moed een nieuwe ronde in @ooievaar, hoe gaat het met jou? @verhip, weer een dag dichterbij....mijn duimen maken overuren @daan, voor jou ook niet lang meer...wanneer ga je testen? @all, vandaag mag ik weer beginnen met een nieuwe ronde Clomid, en hoop dat hij net zo goed zijn werk doet als afgelopen ronde, alleen nu met een mooi bevrucht eitje.....
Pekske hoe is het met jou? Ik ben voor je aan het duimen! Ik heb gisteravond toch stiekem een testje gedaan, moest van mijn hubbie...En wat denken jullie, hij was positief althans 2 streepjes zou betekenen dat ik in ieder geval HCG aanmaak! Pff, wat is het nu spannend zeg! VAnochtend nog een testje gedaan en deze was even licht als gisteravond, dus weet niet zo goed wat ik daarvan moet denken. Hij is in ieder geval zeker niet donkerder... Dankjewel voor jullie duimen, het heeft geholpen...Blijf nog wel even doorduimen tot ik de zekerheid heb van een bloedtest!?
wow spannend verhip......als ik dat bij jou hoor dan heb ik ook weer hoop... mischien heb ik toch te vroeg getest. spannend verhip.........
Alvast gefeliciteerd verhip! Luuske, ik weet nog niet wanneer ik ga testen, vorige maand had ik voor het eerst in twee jaar zonder medicatie een ei. Heb die cyclus maar aangehouden voor deze cyclus maar weet dus niet of ik weer een ei heb gehad. Durf ook niet zo goed te testen, de ene dag denk ik weer van alles te voelen en de volgende dag weer helemaal niets. Ik zit mezelf weer behoorlijk gek te maken . Jij veel succes met de Clomid! Pekske, ik duim nog even door voor je! Ooievaar, graag gedaan ! Kleintje, van dat soort verhalen gaan echt mijn haren recht overeind staan, grrr . Die mensen denken ook echt niet na voor ze zo'n opmerking plaatsen... Waterlelie, fijn dat die rust je goed doet!
nee nog geen ongi, maar da theb ik pas morgen meestal.... de vori dan.. was jou test niet een dikke streep.. heb je geen foto?