Verhip: alvast een voorzichtige proficiat! Ik kom jullie vanaf vandaag weer vergezellen, heb als het goed is, vanacht mijn eisprong gehad dus zit nu op het bankje! Omdat ik nog 2 5000 IE pregnyl moet spuiten weet ik niet precies wanneer ik kan testen maar dat zal rond kerst zijn. We zullen zien! 13-12-08: Verhip , Sabine, Pekske 17-12-08: Ooievaar 24-12-08: Milla 26-12-08: LadyZorra
Zit nu 15 dagen na de punctie. Weet eigenlijk nog niet zo goed hoe"ver" ik zwanger ben..of wanneer mijn NOD zou zijn..
Je hebt eerst een punctie en daarna de tp toch? Ik denk dat je van de tp uit moet gaan en dan 14 dagen.. Spannend voor je!
Wat gaaf zeg! Ik hoop voor je dat het goed blijft gaan en dat je gauw kan klagen over allerlei kwaaltjes
Hey Nikton, Heb net van andere forumgenootjes gehoord dat ik nu 4 weken en 1 dag zwanger zou zijn..Ze tellen vanaf de punctie, omdat de zaadcel en eicel dan al worden samengevoegd..En met 4 weken is je NOD, dus ik heb mijn NOD gister gehad... Maar blijft afwachten natuurlijk... Thanks Daantje..
Plof....ik zit weer...rond 12 uur vanmorgen TP gehad van 1 cryo dus het is weer wachten! Ik heb een grote pot thee meegebracht dus wie wil? Ik zie bekenden hier...milla, daan...dat de tijd maar snel mag gaan en wel aan de goede kant van het bankje afstappen he dames [-X Kleintje ben jij er ook? We hadden een afspraak gemaakt toch vorige maand? Samen roze van het bankje af....
13-12-08: Verhip , Sabine, Pekske 17-12-08: Ooievaar 23-12-08: Pat 24-12-08: Milla 26-12-08: LadyZorra
Ik weet het niet meer, mijn test van vanochtend lijkt iets lichter dan die van gister...Is toch geen positief teken wel?
Verhip Proficiat! Laat je niet gek maken door steeds te testen. Hij kan ook gewoon iets lichter zijn. Die in je album staan zijn echt heel duidelijk! Probeer gewoon te wachten op de bloedtest.. phoe maar dat is echt moeilijk hè?!
Ja dat is zeker moeilijk! Nog maar 5 dagen en dan heb ik de uitslag..Ben dan wel al 18 dagen na terugplaatsing..
Probeer je vast te houden aan de positieve test van gisteren! Je hebt hcg in je lichaam anders geeft de test niet positief aan. Nu is het gewoon super spannend of het verder de goede kant op mag gaan! hihi en dat zeg ik dan tegen je... ik kan er na een week nog bijna niet van genieten, ben zo onzeker of het wel goed gaat!
Nou begreep net van Naatje dat ik pas 15 dagen na TP een thuistest had moeten doen..Dus ik wacht nog een paar dagen spannend af...En doe ik zaterdag nog eenmalig een test..Hopelijk is die ook positief!