dames, houd juliie allemaal goed vast op het bankje, enne....hou een pletje vrij, ik wil er rond kerst weer bij....neem dan allemaal lekkere dingen mee....
He meiden, Hier vanochtend al stiekum een testje gedaan, maar helaas negatief . Ik word op het moment echt zo gek en moe van mijn lichaam. Heb het helemaal gehad! Pat, ik duim met je mee de komende twee weken! Verhip, kan me niet voorstellen hoe spannend het moet zijn, maar ik duim met je mee voor een positieve test zaterdag!
@daan, hoop dat je gewoon iest te vroeg hebt getest...en je alsnog een mooie positieve test krijgt. @pat, mijn duimen draaien....hou hem/haar goed warm! @verhip, die test is gewoon positief!
Ja nou en of ! Ik heb alleen deze maand niet precies op het goede moment kunnen klussen. Telkens geen positieve ovutest, en kon niet verder testen omdat ze op waren. Nu gister en eergister weer getest met nieuwe en negatief. Hij zal wel al geweest zijn.. maar later dan normaal hoop ik, dus ik hoop maar dat we goed geklust hebben... Hihi
13-12-08: Verhip , Sabine, 17-12-08: Ooievaar 23-12-08: Pat 24-12-08: Milla 26-12-08: LadyZorra heb mezelf er effe afgehaald
Even snel bijgelezen...maar hoe vreugde en verdriet toch weer hand in hand gaan is toch ongelofelijk.. peske ...heel veel sterkte...ik heb t zo gehoopt, dus schrok ook echt net toen ik het las....voor wat het waard is...ik denk aan je...knuf.. Verhip....van harte gefeliciteerd, echt super, ik heb zelf oo getest op 13 dagen na terugplaatsing...volgens mij is het na 10 dagen veilig om te testen...! liefs Marina
@ Pekske sterkte! @ Verhip, kan volgens mij die verschillende kleur in de testen.. Misschien heel veel gedronken of tussen door nog geplast? @Pat, ik hoop dat het voor ons en de overgebleven dames hier een hele mooie kerst gaat worden! @ Dames die rond kerst zijn uitgerekend, wanneer gaan jullie testen, wij moeten op 1e kerstdag testen ivm dat ik anders niet ongesteld wordt, maar het is wel dubbel, of een hele bijzondere kerst of een baal kerst. Op 2e kerstdag gaan we naar familie, dus is wel beetje vervelend als ik me dan zo rot zou voelen, hoe kijken jullie daar tegen aan?
hoi meiden ik ben weer van het bankje af het is weer niet gelukt heb nu dinsdag een intake gesprek voor ivf maar er is pas plaats in feb/maart om testarten er voor dat is wel balen maar ja niks aan te doen
Sabine balen zeg! Milla, Beide waren testen met ochtendurine, waarbij ik geen druppel heb gedronken...Behalve de 1ste test, die was sávonds en het leek erop alsof die nog het donkerste was van alledrie..maar goed, denk niet dat we morgen gaan testen nog een keer, maar netjes wachten tot maandag/dinsdag..
hoi dames dit is nu me 3e ronde clomid en pregnyl en ik mag 29ste testen hopende op een positieve voor iedereen hier!
sabine balen meid.....klote zooi he... hopelijk mag je snel door met de ivf... in januari is de winterstop al weer voor bij he..wie weet hebben ze nog een gaatje voor je.... en verhip....niet mer getest?
Ha Pekske, Nee ik durf eigenlijk niet meer...Ik wacht wel gewoon tot we dinsdag de uitslag hebben van de bloedtest...
13-12-08: Verhip , Sabine, 17-12-08: Ooievaar 23-12-08: Pat 24-12-08: Milla 26-12-08: LadyZorra 27-12-08: Naatje Ik heb mezelf op het lijstje gezet. ik heb afgelopen zaterdag weer plaatsgenomen op het wachtbankje na onze 2e en laatste IUI, mijn NOD is eigenlijk al 27 december, maar ik mag pas de 29e testen omdat ik nog extra pregnyl moet spuiten.
13-12-08: Verhip 17-12-08: Ooievaar 23-12-08: Pat 24-12-08: Milla 26-12-08: LadyZorra 27-12-08: Naatje ik ben er af als het goed is verhip ook maar die is de goede kant op gevallen
@naatje mijn duimen draaien overuren, het is je zo gegund! @sabine, balen meid, spannend morgen de intake voor IVF, hoop dat 2009 jullie veel goeds mag brengen!
Ik mocht inderdaad van het wachtbankje...Dankjewel het duimen, het heeft geholpen...Nu ga ik jullie helpen door de komende weken goed te duimen en veel hcgtjes te strooien!